Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*oeps!*
Ik heb wel al foto's gemaakt, helemaal vergeten van m'n camera af te halen...
Dat ga ik nu maar even doen...
Of ben ik blind 

Heb je je nieuwe foto's al geplaatst? Tis namelijk al aardig wat uurtjes later, sinds je zei dat je ze zou posten, maar ik zie geen nieuwe foto'sOf ben ik blind
![]()

Hou op, schei uit... er moest vandaag tijdens kantooruren zelfs GEWERKT worden...!!! Moet niet gekker worden...
Ben net terug uit de gym, humeur begint weer een beetje beter te worden... wat een BAGGER training zeg!![]()
daarom was je zeker zo stil...en eh, maak je niet druk, ik heb bijna alleen nog maar baggertrainingen 

IVM je foto's: je man heeft al heel wat minder om van te houden in volume hé
@ verhaal & schoppen tegen de muur
Toch nog een goede training neergezet meid, je hebt je niet laten kennen![]()
.
Maybe pilates wel een idee voor jou om er bij te doen om je zelf meer te leren beheersen en te concentreren. En met ook je ademhaling doe je een hoop. Ik heb nu een meid in de klas die zelf last heeft van veel agressie en zei zegt dat sinds ze pilates doet ze een stuk meer rust heeft. 
IVM je foto's: je man heeft al heel wat minder om van te houden in volume hé
@ verhaal & schoppen tegen de muur
Toch nog een goede training neergezet meid, je hebt je niet laten kennen![]()

Ik heb een tijdje kickboxen gedaan, dat is een hele lekkere om van je agressie af te komenDan ga ik met je meer Dwarf naar pilates of joga, ik kan af en toe ook een driftkikker zijn!
Maar goed, je kant zoiets ook positief omzetten in een training, dus meer gewicht, meer reps, gewoon die agressieve energie uiten in je training! Levert bij mij soms goeie resultaten op![]()

Ik kan me wel eens flink irriteren, agressie heb ik (gelukkig) de laatste paar jaren minder last van - ik kon echt zo'n lekkere driftkikker zijnJe lijf is zeker wel slanker geworden als ik kijk naar de 3 foto's naast elkaar! Het gaat misschien niet zo snel als je zou willen, maar je lijkt wel een stuk strakker en met jou motivatie/discipline kom je er wel! Voor de zomer jonge...poeewww weten we niet wat we meemaken.
Hé trouwens, klopt het dat je wel eens vaker last hebt van geirriteerde/agressieve gevoelens? Of misschien ligt dit aan mijMaybe pilates wel een idee voor jou om er bij te doen om je zelf meer te leren beheersen en te concentreren. En met ook je ademhaling doe je een hoop. Ik heb nu een meid in de klas die zelf last heeft van veel agressie en zei zegt dat sinds ze pilates doet ze een stuk meer rust heeft.
Die RPM is dat trouwens een Testosteron-booster?

Ze geven wel Yogilates, maar daar haal ik niet echt voldoening uit...RPM is een testobooster, tot dusver de enige die bij mij werkt (ik weet van gisteren dus ook waar het vandaan komt, jammer dat ik er niet veel mee kon)...
Oh ja, klopt...rpm is geen testbooster. dat is drive (blauwe). rpm is een pre workout sup.....
Oh ja, klopt...
drive heb ik ook nog liggen, maar denk eigenlijk niet dat ik het ga gebruiken... (wat zou ik er aan hebben?)
Je lijf is zeker wel slanker geworden als ik kijk naar de 3 foto's naast elkaar! Het gaat misschien niet zo snel als je zou willen, maar je lijkt wel een stuk strakker en met jou motivatie/discipline kom je er wel! Voor de zomer jonge...poeewww weten we niet wat we meemaken.

Pesthumeur gehad rest van de avond, zeker omdat een van de aardige gozers me ook nog eens vertelde tijdens de DB-rows dat ik een beetje door moet trainen, beter m'n best moet doen, meer moet zweten etc. Op dat moment had 'ie gelijk, maar wanneer het allemaal niet wil dan heb ik niks aan dat advies... en ben ik richting kleedkamer gegaan.
Na twijfel tussen een potje janken en de muur een schop te geven heb ik dat laatste maar gedaan.
Door naar de crosstrainer (lekker handig: barstend van de honger), en heb me daar verder kwaad gemaakt.
Conclusie: volgende keer beter...
.Je hoeft je echt tegen niemand te verantwoorden als het een keer niet lekker gaat.En nee,hij hoeft er ook niks van te zeggen..