XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
*oeps!*
Ik heb wel al foto's gemaakt, helemaal vergeten van m'n camera af te halen...
Dat ga ik nu maar even doen...

Post er gelijk ff een 'before' fotootje bij voor het effect

*oeps!*
Ik heb wel al foto's gemaakt, helemaal vergeten van m'n camera af te halen...
Dat ga ik nu maar even doen...

Heb je je nieuwe foto's al geplaatst? Tis namelijk al aardig wat uurtjes later, sinds je zei dat je ze zou posten, maar ik zie geen nieuwe foto's :( Of ben ik blind :o

Wat zijn we toch weer allemaal foto-geil zeg :D

• #1.886
Heb je je nieuwe foto's al geplaatst? Tis namelijk al aardig wat uurtjes later, sinds je zei dat je ze zou posten, maar ik zie geen nieuwe foto's :( Of ben ik blind :o

Hou op, schei uit... er moest vandaag tijdens kantooruren zelfs GEWERKT worden...!!! Moet niet gekker worden...
Ben net terug uit de gym, humeur begint weer een beetje beter te worden... wat een BAGGER training zeg! :mad:

Hou op, schei uit... er moest vandaag tijdens kantooruren zelfs GEWERKT worden...!!! Moet niet gekker worden...
Ben net terug uit de gym, humeur begint weer een beetje beter te worden... wat een BAGGER training zeg! :mad:

Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt :rolleyes: daarom was je zeker zo stil...en eh, maak je niet druk, ik heb bijna alleen nog maar baggertrainingen :(

Kom nu maar op met die foto's!

• #1.888
Foto's in m'n vriendenmap... *oh-oh*

• #1.889
BAGGER-training! :mad:

Niet helemaal lekker fit de gym inlopen met het idee 'ik gooi gewoon een RPM naar binnen, dan wil het zometeen wel...' (laatste keer werkte de RPM érg snel) ben ik gaan trainen. Ergens tijdens de cable seated rows kickt dat ding eindelijk in, maar toen begon ik ook megahonger te krijgen! Ofwel: garantie op geen-succes training!
Pesthumeur gehad rest van de avond, zeker omdat een van de aardige gozers me ook nog eens vertelde tijdens de DB-rows dat ik een beetje door moet trainen, beter m'n best moet doen, meer moet zweten etc. Op dat moment had 'ie gelijk, maar wanneer het allemaal niet wil dan heb ik niks aan dat advies... en ben ik richting kleedkamer gegaan.
Na twijfel tussen een potje janken en de muur een schop te geven heb ik dat laatste maar gedaan.
Door naar de crosstrainer (lekker handig: barstend van de honger), en heb me daar verder kwaad gemaakt.

Conclusie: volgende keer beter...

Deadlift
8*50kg, 8*60kg, 8*50kg
Schijnbaar liftte ik die 60kg met nogal kromme rug (en ik had m'n camera niet bij), dus dan maar weer terug in gewicht...

Hyperextensions
12*BW, 12*BW+10kg, 12*BW+10kg

Cable seated row
12*25kg, 12*30kg, 12*35kg, 5*40kg
Laatste setje was baggertechniek, dus tijd om te stoppen...

BOR
15*22,5kg, 15*25kg, 15*26kg, 15*26kg
Laatste setje handpalmen naar boven gedaan - voor de verandering

Optrekken
8*BW-25kg, 4*BW-20kg, 2*BW-15kg
BW: 61,8kg

DB rows
12*10kg, 12*10kg, 15*10kg

1/2 uur crosstrainer met losse handen (voelt het nog een BEETJE als hardlopen), zal wel iets van 300 Kcal zijn?

IVM je foto's: je man heeft al heel wat minder om van te houden in volume hé :p

:roflol: @ verhaal & schoppen tegen de muur :roflol:

Toch nog een goede training neergezet meid, je hebt je niet laten kennen ;)

Je lijf is zeker wel slanker geworden als ik kijk naar de 3 foto's naast elkaar! Het gaat misschien niet zo snel als je zou willen, maar je lijkt wel een stuk strakker en met jou motivatie/discipline kom je er wel! Voor de zomer jonge...poeewww weten we niet wat we meemaken ;).

Hé trouwens, klopt het dat je wel eens vaker last hebt van geirriteerde/agressieve gevoelens? Of misschien ligt dit aan mij??? Maybe pilates wel een idee voor jou om er bij te doen om je zelf meer te leren beheersen en te concentreren. En met ook je ademhaling doe je een hoop. Ik heb nu een meid in de klas die zelf last heeft van veel agressie en zei zegt dat sinds ze pilates doet ze een stuk meer rust heeft. :rolleyes:

Die RPM is dat trouwens een Testosteron-booster?

Dan ga ik met je meer Dwarf naar pilates of joga, ik kan af en toe ook een driftkikker zijn!
Maar goed, je kant zoiets ook positief omzetten in een training, dus meer gewicht, meer reps, gewoon die agressieve energie uiten in je training! Levert bij mij soms goeie resultaten op :)

• #1.893

Achteraf gezien nog geen echt waardeloze training, maar op het moment: ik had gewoon moeite met die 10kg op het eind...

Vriendlief krijgt steeds minder om van te houden! :D
(en tegen hem roep ik altijd 'ik heb genoeg van je!' - hij hoeft niet (in lengte) te groeien!)

Dan ga ik met je meer Dwarf naar pilates of joga, ik kan af en toe ook een driftkikker zijn!
Maar goed, je kant zoiets ook positief omzetten in een training, dus meer gewicht, meer reps, gewoon die agressieve energie uiten in je training! Levert bij mij soms goeie resultaten op :)
Ik heb een tijdje kickboxen gedaan, dat is een hele lekkere om van je agressie af te komen ;)
Je lijf is zeker wel slanker geworden als ik kijk naar de 3 foto's naast elkaar! Het gaat misschien niet zo snel als je zou willen, maar je lijkt wel een stuk strakker en met jou motivatie/discipline kom je er wel! Voor de zomer jonge...poeewww weten we niet wat we meemaken ;).

Hé trouwens, klopt het dat je wel eens vaker last hebt van geirriteerde/agressieve gevoelens? Of misschien ligt dit aan mij??? Maybe pilates wel een idee voor jou om er bij te doen om je zelf meer te leren beheersen en te concentreren. En met ook je ademhaling doe je een hoop. Ik heb nu een meid in de klas die zelf last heeft van veel agressie en zei zegt dat sinds ze pilates doet ze een stuk meer rust heeft. :rolleyes:

Die RPM is dat trouwens een Testosteron-booster?
Ik kan me wel eens flink irriteren, agressie heb ik (gelukkig) de laatste paar jaren minder last van - ik kon echt zo'n lekkere driftkikker zijn ;)
Pilates wil ik wel weer graag doen, enige punt: geven ze niet op m'n sportschool... :( Ze geven wel Yogilates, maar daar haal ik niet echt voldoening uit...

RPM is een testobooster, tot dusver de enige die bij mij werkt (ik weet van gisteren dus ook waar het vandaan komt, jammer dat ik er niet veel mee kon)...

• #1.895
Laatst bewerkt:

+1!

Slankere taille en iets meer buikdefinitie, langzaam maar gestaag meid :)
Rome en Napels zijn ook niet in één dag gebouwd.

Pesthumeur gehad rest van de avond, zeker omdat een van de aardige gozers me ook nog eens vertelde tijdens de DB-rows dat ik een beetje door moet trainen, beter m'n best moet doen, meer moet zweten etc. Op dat moment had 'ie gelijk, maar wanneer het allemaal niet wil dan heb ik niks aan dat advies... en ben ik richting kleedkamer gegaan.
Na twijfel tussen een potje janken en de muur een schop te geven heb ik dat laatste maar gedaan.
Door naar de crosstrainer (lekker handig: barstend van de honger), en heb me daar verder kwaad gemaakt.

Conclusie: volgende keer beter...

Laat je toch niet zo kennen door één of andere gozer ;).Je hoeft je echt tegen niemand te verantwoorden als het een keer niet lekker gaat.En nee,hij hoeft er ook niks van te zeggen..

Nog een stucadoor nodig?? hehe... Joh, maak je niet te sappel, een k*t dag (ehh klote dag - ik gooi wel met mijn eigen vleeswaren hehe) hebben we allemaal wel eens.

Goede foto Dwarf
Er is zeker wat minder om van te houden :)
Niet alles wegtrainen hoor, sommige delen kan je best wat groter laten (hahahaha)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven