MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Training even uit m'n hoofd, aangezien ik m'n boekje vergeten was :o
(en m'n iPod, en telefoon en schema...)

MP
15*10kg, 15*11kg, 12*13,5kg, 10*13,5kg

DB Press
6*10kg-6*7,5kg, 12*7,5kg, 10*7,5kg

Side raise apparaat (iemand enig idee hoe die heet?)
12*5kg, 12*5kg, 12*5kg, 4*10kg

Assisted tricep dips
12*BW-15kg, 10*BW-10kg, 8*BW-10kg
BW = 61,6kg atm

Tricep extension (losse schijf)
10*10kg, 25*5kg, 25*5kg, 25*5kg

Tricep cable pushdown
12*10kg, 10*10kg, 4*15kg-20*5kg, 12*10kg

Crosstrainer:
30 min.
323 Kcal
174 avg.
183 max.

nejtes dwarf. alleen die mp kan toch wel wat hoger (in verhouding tot je andere stats)

• #1.903
nejtes dwarf. alleen die mp kan toch wel wat hoger (in verhouding tot je andere stats)
Thnx.
Enige puntje: is absoluut de eerste keer dat ik deze oefening deed - rest oefen ik al een tijdje op... ;)
Was best zwaar, zo'n eerste keer...

Goeie training DW, einfach klasse :thumbs:

Goede foto Dwarf
Er is zeker wat minder om van te houden :)
Niet alles wegtrainen hoor, sommige delen kan je best wat groter laten (hahahaha)

feitelijk heb je gelijk, er is inderdaad minder om van te houden. Maar voor 3 maanden is het wel resultaat wel te echt veels te mager voor een cut.

positieve touch...als je nu lekker op stoom bent gekomen ga je ons hopelijk versteld doen staan over 3 maanden?

• #1.908
feitelijk heb je gelijk, er is inderdaad minder om van te houden. Maar voor 3 maanden is het wel resultaat wel te echt veels te mager voor een cut.

positieve touch...als je nu lekker op stoom bent gekomen ga je ons hopelijk versteld doen staan over 3 maanden?
3 maanden? Hoe kom je daar bij?
Zullen we het op begin september (dus 6 weken) houden? Lijkt het ook meteen ergens op...

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Der ist total im Arsch, leider. Ich muss ihm immer noch abholen, aber ich habe den typ von der garage schon einer auf die Ohren gehauen hehehe
Hab' deinen Log gelesen ;-)

nou onder die foto staat : Aug,sep,okt. Dat is dus 3 maanden.

Of er moet iets fout zijn gegaan maar het verschil op die foto is toch best wel marginaal.

3 maanden? Hoe kom je daar bij?
Zullen we het op begin september (dus 6 weken) houden? Lijkt het ook meteen ergens op...

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Hab' deinen Log gelesen ;-)

Alles klar ;) Und...? Hast du meine training auch gesehen? tierisch was?

• #1.911
nou onder die foto staat : Aug,sep,okt. Dat is dus 3 maanden.
aug is voordat ik begon met een goede cut (rijst en de hele rambam - zodat na een maand de eerste vergelijk gemaakt kan worden, en nu zit ik op nog geen 2 maanden...

...maar de weegschaal is weer naar beneden aan het gaan, hoop dat het 'dipje' over is (geen motivatiedip!), anders heb ik nog wat kaarten uit te spelen (om plateaus te doorbreken)...

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Alles klar ;) Und...? Hast du meine training auch gesehen? tierisch was?
Hab' ich sofort gelesen! Tierisch... Bist du verrückt!?

Anders heb je wat kaarten om uit te spelen? Dat klinkt gevaarlijk. Niet te gauw naar hulpmiddelen grijpen he, eerst alles zelf eruit pompen

Ok...maar als je aan het begin op 34% stond en nu volgens je stats op 28 is dat wat lastig te geloven. Afgaande op de foto's in je album ofcourse

• #1.914
ok...maar als je aan het begin op 34% stond en nu volgens je stats op 28 is dat wat lastig te geloven. Afgaande op de foto's in je album ofcourse

30% -> 27,5%

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Anders heb je wat kaarten om uit te spelen? Dat klinkt gevaarlijk. Niet te gauw naar hulpmiddelen grijpen he, eerst alles zelf eruit pompen
HIIT is een optie, mag binnenkort weer hardlopen (eerst nieuwe schoenen kopen), KH droppen... dat soort dingen...

nice DW, gaat de goeie kant op met je BF

En ja, ich bin total abgedreht! hehehe

• #1.917
Ok...maar als je aan het begin op 34% stond en nu volgens je stats op 28 is dat wat lastig te geloven. Afgaande op de foto's in je album ofcourse
Rooke jongen, zit je tampon verkeerd om in ofzo ;) het wordt ECHT tijd dat jij weer es gaat trainen :D

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven