XXL Nutrition

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oe dat wordt spannend

Zat de laatste 2 weken aan de t5 inferno, maar word 6 uur na inname zo depri als de t*fus.. Heb ook t6 liggen, heb ik t iets minder maar voel me er absoluut niet lekker meer op. Eerste week overigens wel

• Topic Starter Topic Starter
Zat de laatste 2 weken aan de t5 inferno, maar word 6 uur na inname zo depri als de t*fus.. Heb ook t6 liggen, heb ik t iets minder maar voel me er absoluut niet lekker meer op. Eerste week overigens wel
Heb over het alegemeen geen crashes na pwo's dus ben benieuwd

Ben zelf ook al 2weken bezig met t5 en zal er effe mee stoppen heb er zelf geen energie rush meer van de 1ste week was het wel zalig kon geen 5seconden stil staan door de energie rush

Die T5 is echt troep kan je net zo goed aan de speed gaan daar ben je ook net zo depressief van achteraf dus gewoon goede voeding en meer cardio.

Dus geen goede voeding en cardio voor jou maar liever die troep.

Kan meer meer mensen met de zelfde ervaringen.

Daarom meld ik het even.

update boys,

Net rug biceps getraind en ik moet zeggen dat ik aardig zat te stuiteren in de gym. Had het gevoel dat ik lekker ging en na elke set gelijk door wou gaan zonder te stoppen. In het begin zwaar zitten zweten en ik voelde me hart wel kloppen. Mensen zaten me ook aan te kijken dat ik de hele tijd rondjes liep :roflol:

Halverwegen de training droge mond gekregen. Liep te zuipen alsof het water van de hemel was :D

Op dit moment me eten aan het maken maar moet we zeggen dat ik totaal geen hoger heb.

Eerste ervaring met t5 als pwo was zeker goed!

Die T5 is echt troep kan je net zo goed aan de speed gaan daar ben je ook net zo depressief van achteraf dus gewoon goede voeding en meer cardio.
Geen crash, geen depressie niks. (Misschien straks?) Vind dat je je oordeel moet veranderen in "ik vind" ipv in "is". Kan dat jou ervaring er slecht mee was, maar van de andere goed. Voeding en cardio is op orde. Het feit dat je het met speed vergelijkt vind ik trouwens ook totaal niet vergelijkbaar. Is al eerder een discussie over geweest.

Dat is mijn mening en heb er zelf ervaring mee. Ben benieuwd hoe droog je gaat worden en of je nog bijwerkingen krijgt.

Update: ander half uur na me training nu, merk nog ee dat ik beetje hyper ben, hele tijd met me been trillen :D merk ook wel nu een bepaade druk op me lichaam. Verdere sides zijn er niet. Jaa nog steeds wel echt een droge mond.

wat vind je van de hongerstilling:D? Dat is mijn enige reden om dit te nemen, stims halen verder geen ene reet bij me uit haha

wat vind je van de hongerstilling:D? Dat is mijn enige reden om dit te nemen, stims halen verder geen ene reet bij me uit haha
Jaa die hongerstilling was zojuist even een klein probleem haha. Me moeder een heel paasdiner helemaal uitgesloofd.. En ik totaal geen honger... Yeh the struggle was real tho :P

Laatste update voor vandaag:

Dorst dorst dorst. Heb denk wel 3-4 shakebakers met water achterover gegooid sinds ik terug ben van de gym(laatstaan tijdens gym..en ohja dan heb ik de glazen water tijdens het eten niet meegerekend) Ook 47384x het toilet bezocht (wist je dat er 76tegels in mijn toilet zijn?) nu nog steeds drinken drinken. Ik wist dat een side drogemond was maar niet zo erg :p verder is alles wel oke!

Morgen ga ik hem denk weer als pwo nemen omdat ik om 1300 moet werken. Gymmen rond 11uur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven