Fitness Seller

Ratko's ECA stack T5 Sides/ervaring Trainings log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het goedje een tijdje gebruikt, zo'n 3-4 weken. Die van mij bevatte ook DMAA.

Ik merkte dat ik na een tijd van gebruik chagrijnig werd en negatief ingesteld was. Ook sliep ik slecht en was ik overdag erg moe.

Niets voor mij dus..

Heb het goedje een tijdje gebruikt, zo'n 3-4 weken. Die van mij bevatte ook DMAA.

Ik merkte dat ik na een tijd van gebruik chagrijnig werd en negatief ingesteld was. Ook sliep ik slecht en was ik overdag erg moe.

Niets voor mij dus..

Ik denk dat je chagerijnig werd omdat je slecht sliep ;)

Als je er slecht van gaat slapen dan is het niks voor mij. Slapen is mij erg veel waard.

Zie niet in hoe mensen er zo slecht op slapen, wanneer je het als fatburner gebruikt id ochtend. Voor zover ik kan vinden op internet heeft dmaa een kortere half life dan caffeine en ephedrine 3-6 uur, dus zou je met een preworkout al slecht moeten slapen?

Zie niet in hoe mensen er zo slecht op slapen, wanneer je het als fatburner gebruikt id ochtend. Voor zover ik kan vinden op internet heeft dmaa een kortere half life dan caffeine en ephedrine 3-6 uur, dus zou je met een preworkout al slecht moeten slapen?

Misschien krijgen deze mensen doorgaans weinig tot geen cafeïne binnen en heeft het daardoor een veel sterker effect.

---------------------------------

Thnx Kitty.

Dat slapen lees ik vrij veel over maar veel erger dan mijn huidige ritme is bijna onmogelijk. De mate waarin het invloed heeft zal uiteraard per persoon verschillen. @beeldkijker, merk je ook iets ivm een verscherpte focus omdat je meer energie hebt, of is die focus daardoor juist minder?

Ahh dat klinkt als een stukje zwaarder. Ik zou t je best vertellen hoor maar zij had t via een vriendin die ze nauwelijks spreekt nu, ik heb hier 3 bronnen waar k het kan halen dus zal eens kijken wat ze hebben en of t real is :p.

Edit: Volgens mij krijg ik wel een PR op bloeddruk met dat spul. Dacht dat epi erg was voor me. Oh btw sorry voor de topic vervulling. Was vergeten dat dit jouw log was :p

Ah, zie net dat 1 van mijn leverancier t5 en t6 heeft. 40-45 euro voor een potje.

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht mensen hebben allemaal vragen voor mij, hele mail vol met reacties op me log. Voelde me populair, fans alles. Hebben jullie een discussie onderling :o

Just kidding van mij mogen jullie hoor :thumb:

Me dag tot nu toe:
10:00 wake up:
Ging me zelf vannochtend wegen. 750-800gr kwijt in 2,5 week. Dat gaat dus de goede kant op. Heb als doel ongeveer 300gr kwijt te raken. Normaal zou je meer denken omdat je in de beginfase van de cut ook veel vocht kwijtraakt, maar ik eet op onderhoud en creeer verder een kcal defict met cardio. (200kcal)

11:00 (al 15 min aan het trainen)
De lokale ici paris hij volgens mij een bedrijfsuitje naar de fitness, ik heb nog nooit zo veel parfums bij elkaar geroken van de vrouwen. Was ook zeker niet chill trainen. Proberen te ontwijken maar was natuurlijk ook weer zo rampzalig druk omdat de fitness 14:00 sluit...
Flat dumbell chest press gedaan en ging wel redelijk. Heb lopen zweten als een otter. Handen waren ook zo wel echt plakkerig. Verder net als gister weer foking hyperactief geweest in de gym. Alleen nu moest ik me inhouden om niet behind enemy lines te komen en te stikken van de parfums. De rest van me training ging raar genoeg ook wel goed. Heb vandaag niet zo lekker geslapen en had niet verwacht dat het goed zou gaan. Ben zelfs met incline smith bench 5kg omhoog gegaan. (dafuq?) (de reden trouwens dat ik in smith incline bench doe, is omdat ik hem los te veel in me schouder voel) Schouder vandaag wel heerlijk getraind zat een goede pomp in.

12:30(30min na me training ongeveer)
Bezweet als een amerikaanse fatty agent naar huis gegaan en wezen douchen. 4 boterhammen met pindakaas en een ontbijtkoek in mee tas gedaan om op werk op te eten. Onderweg fietsend naar werk 1 appel. Halve wegen die appel maar weggegooid want kreeg hem gewoon niet door me keel. Had totaal geen honger gevoel en had het idee dat ik ongewenst alleen zat te eten. Eenmaal aangekomen op werk wou ik toch wel die kcal en carbs beetje opschroeven en heb dus 20min over 1 ontbijtkoek gedaan :rolleyes:

13:15(15min aan het werk)
Zweet, hyper, warm, hyper, dorst, hyper, nog meer dorst. Heb ik al hyper en dorst gezegd? Nee? bij deze: HYPER EN DORST. Ik werk in een bouwmarkt als bijbaan en omdat het pasen is was het weer een chaos op werk. Merkte wel dat ik me op meerdere klanten tegelijk kon richten en helpen zonder dat ik eerst de ene klant moest helpen voordat ik de andere ging helpen. (@Chill.NL als je dit bedoeld met gefocust, dan ja :) )

15:00
Iets minder hyper. Wel zweterig en zweet handen. Verder had had ik het gevoel alsof ik 100r zout achterover had gegooid want me dorst was echt net normaal. Dry mouth AF.

17:15(thuis na werk)
1,7L water maar gelijk achter overgegooid.

Nu:
Me update aan het typen voor jullie met me broodjes pindakaas die ik vanmiddag moest opeten. Natuurlijk wel met dorst en beetje zweethanden :o

Morgen is voor mij een rustdag. Twijfel of ik hem morgen zal nemen. Wat denken jullie gewoon doen? Vanaf woensdag ga ik ook weer savonds om half 10 trainen. Ik zal de T5 dus vanaf morgen/overmorgen (ligt er aan of ik hem morgen neem) in de ochtend voor het onbijt nemen voor het 'fatburn' effect en het honger stillend effect. Misschien volgende week of over 2 weken 2 capsules per dag. Lekker stuiteren op me stage :roflol:

Mocht ik nog iets te melden hebben voor vandaag dan post ik het wel. Of er morgen updates komen moet ik eerst nog beslissen of ik ook op me rustdag een cap ga nemen. (denk van wel :o)

Top update, alleen bedoel je niet 750-800 gr kwijt in 2.5 dag ipv 2.5 week?

Dorst lijkt me op zich niet erg zolang je alleen maar water drinkt. Nadeel is natuurlijk het gezeik wat ervan komt. Watervergiftiging is doorgaans pas een gevaar vanaf een liter of 8 per dag toch?

Van wat ik gelezen heb over ECA is dat de effecten na een tijdje van gebruik minder worden dus indien ik er ook aan ga beginnen (daarom ben ik zo blij met jouw log) denk ik dat ik het skip op rustdagen. Plus, op rustdagen verbruik je veel minder energie dus kan T5 je parten gaan spelen i.v.m. je nachtrust. Aan de andere kant zijn dat ook weer de dagen dat je het minst verbrandt en je dus de kans op een te hoge cal. inname vergroot. Wellicht een optie een aantal caps te splitsen zodat je op rustdagen een halve dosis neemt?

Persoonlijk ben ik een 'snoepkont' in de vorm van zoetigheid. Merk je een verminderde drang naar dat soort troep omdat je minder honger hebt?

Top update, alleen bedoel je niet 750-800 gr kwijt in 2.5 dag ipv 2.5 week?

Dorst lijkt me op zich niet erg zolang je alleen maar water drinkt. Nadeel is natuurlijk het gezeik wat ervan komt. Watervergiftiging is doorgaans pas een gevaar vanaf een liter of 8 per dag toch?

Van wat ik gelezen heb over ECA is dat de effecten na een tijdje van gebruik minder worden dus indien ik er ook aan ga beginnen (daarom ben ik zo blij met jouw log) denk ik dat ik het skip op rustdagen. Plus, op rustdagen verbruik je veel minder energie dus kan T5 je parten gaan spelen i.v.m. je nachtrust. Aan de andere kant zijn dat ook weer de dagen dat je het minst verbrandt en je dus de kans op een te hoge cal. inname vergroot. Wellicht een optie een aantal caps te splitsen zodat je op rustdagen een halve dosis neemt?

Persoonlijk ben ik een 'snoepkont' in de vorm van zoetigheid. Merk je een verminderde drang naar dat soort troep omdat je minder honger hebt?
Nee ik bedoel echt 2,5 week. Ik wil max 0,5kg per week afvallen en niet meer. Dus 750-800gr in 2 weken is wel reeel.

Ik denk er idd ook over na om op rustdagen geen t5 te nemen om gewenning te voorkomen. Of zo lang mogelijk uit te stellen :p

Om eerlijk te zijn, sinds ik serieus train en eet, heb ik nooit een drang gehad om te snoepen. In het begin was het wel lastig. Maar op een gegeven moment wen je er aan en ipv een snoepje of koekje eet ik nu fruit of zo. Verder verdeel ik me maaltijden wel eigenlijk waardoor ik minder honger heb. Maar de t5 kill wel echt je honger. Gister heel paas diner door me moeder gemaakt, heb maar een half bord op :o was me moeder niet zo blij mee :roflol:

Hoe lang ga je eigenlijk cutten? Ik ga alleen laatste 5weken eca gebruiken.

Hoe lang ga je eigenlijk cutten? Ik ga alleen laatste 5weken eca gebruiken.
Ik denk tot de 80kg. Ik wil in juni er wel shredded bij staan. Dan maintainen in de zomer, en na de zomer bulken tot volgende zomer. Hopen om dan 88-90kg te wegen.

Toch maar besloten om 1x een T5 op rustdag te nemen, puur om te kijken hoe de ervaring zal zijn. Vanochtend samen met me ontbijt genomen. Na 45min fietsen op stage aangekomen en voel me nu nog wel goed. Droge mond alleen.

Ben vooral benieuwd of je vanavond fatsoenlijk in slaap kan vallen. Hoe gaat het überhaupt met je slaap?

Ben vooral benieuwd of je vanavond fatsoenlijk in slaap kan vallen. Hoe gaat het überhaupt met je slaap?
Heb maar 2 caps genomen totaal (3 met die van vanochtend). Die 2 caps heb ik gebruikt als PWO dus denk dat er aardig wat energie daarnaar toe is gegaan. Slaap problemen nog niks eigenlijk. Misschien dat het gaat veranderen als ik overga naar 2 caps per dag.

Half uurtje Geleden even 10min een zware druk op me hoofd gehad. Dacht dat ik gek werd. Is nu onderhand al weer weg gelukkig. Voel me benen toch wel meer trillen dan normaal. Verdere effecten blijven nog uit. Op een droge mond na dan.

Paar uur na me cap: Denk dat dit en capsule was die minder gevuld was of zo? Rond 11uur begon ik al beetje honger te krijgen(wat de afgelopen 2 dagen toch wel bijna een dag volhield)maar de honger is echt minimaal. De dorst is onderhand weg en voel me niet meer hyper. Enige side die ik dus vandaag had was toen ik aankwam op stage droge mond, iets drukker en rond half 10 een zware druk op me hoofd (dit duurde maar voor even). Verder geen crashes of last van depressie. Morgen weer eindelijk weer naar gym. Legday :cool:.

Morgen de T5 misschien innemen als ik op stage ben. Volgende week maandag denk ik beginnen met 2 caps.

Mocht ik later vandaag nog iets voelen zal ik het laten weten.

Ik heb dat droge mond bijwerking nooit gehad.

Ik heb dat droge mond bijwerking nooit gehad.
Ik heb het nu toch wel 3 dagen achter elkaar gehad. Vandaag dan wel het minst erg. Weet bijna wel zeker dat het door de T5 komt aangezien ik normaal al rond de 3L water drink per dag. De 3L tikte ik gister wel easy aan.

Vannochtend weer T5 genomen. Met waggie naar stage gegaan. Nu op stage en het enige wat ik tot nu merk (40min na inname) is een verhoogd hartslag. Voel hem aardig kloppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven