Fitness Seller

Ecto Knallen Naar de 80Kg Time for some serious muscle

Je kan ook 1 kracht dag nemen en 1 massa.

dus ene 3x5 dag andere 3 x 10 dag.

Ik denk ook dat DL en SQ erg tegen elkaar in gaan. Ik zou het nog eens omgooien kan veel beter dat schema.

Hoevaak wil je per week gaan trainen?

Laatst bewerkt:
Lekker aan de havermout gaan, zelf doe ik me havermout in de keukenmachiene om het fijner te maken(lost het beter op), als ontbijt havermout met suiker en melk in shake beker en soms wat olijfolie, easy kcals

• Topic Starter Topic Starter
Hmm sounds goood

nu even verder sleutelen aan me schema :study:

Wat te doen wat te doen...

Door al het verschillende commentaar op me trainingsschema begin ik nu toch aardig te twijfelen.

aangezien mijn rug en benen nog wat achter lopen op de rest zit ik te twijfelen wat voor schema ik nu moet maken voor de komende 6 tot 8 weken..
ik wil 3 a 4 dagen per week trainen en het weekend vrij houden.

UB/LB maar dan is de vraag boek ik genoeg vooruitgang om me rug en benen wat bij te trekken?
Full body ( zit ik zelf met het idee ga ik niet achter uit ) beetje stom misschien.
Splitschema en dan zorgen dat ik 2x per week benen en rug pak ? en gewoon dan vol ( lijkt op wat ik nu doe heb wel na mijn trainingen echt veel spierpijn dus het idee dat ik lekker groei ) kan tussen me oren zitten.

hopelijk iemand met een goede onderbouwing en tip voor welk schema ik moet aanhouden

Is anders starting strenght niks, ben er zelf ook mee bezig en het bevalt me wel.
Ben nog maar drie weken bezig maar je pakt je benen er goed mee en je rug ook ;)

Succes met je doel! Klinkt een beetje hetzelfde als mijn doel van een jaar geleden :D. Gewoon meer eten en goed blijven sporten en dan ga je het zeker halen. Om extra calorieën te pakken maakte ik 1 of 2 keer op een dag een shake met havermout, whey en een banaan (buiten de gewone maaltijden om). Heeft me zeker geholpen!

Zal me nog even verdiepen in starting strenght en vanavond mijn beslissing maken.

Mvv zo te zien heb jij je doel behaald thanks dit werkt erg motiverend :D
dus we gaan er weer hard tegen aan

nu lekker 4 boterhammen met ei weg eten

UB LB raad ik je aan. Zoals je aangeeft benen en rug hebben meer nodig. Sq dag Dl dag voor LB. Beide benen en onderrug oefeningen. OoK pak je met DL delen van traps, lats mee.

1 UB dag focus op rug andere meer focus op Borst. Aanvullen met armen eventueel core erbij op LB dag en je hebt een schema.

Kracht reprange 5
Massa reprange 8-10

Vreten als de malle dan komt t goed.

Misschien leuk om te weten vandaag weeg momentje 72.7kg helaas in de avond benieuw naar morgen ochtend..
al veel commentaar gekregen op de sportschool die zeggen je bent lekker aan het groeien weer zieke motivatie voor mij om door te gaan

2 bruine boterhammen met ei en een shake whey perfection ( 32 gr ei wit 0,9 gr kh en 0,7 gr vetjes ) lekkere maaltijd voor na het trainen right ?

bezig met 4 daags ub / lb aan het maken die word binnenkort gepost

Probeer meer te eten, zeker na het trainen. Ben je er al uit wat voor schema je gaat doen?

Misschien leuk om te weten vandaag weeg momentje 72.7kg helaas in de avond benieuw naar morgen ochtend..
al veel commentaar gekregen op de sportschool die zeggen je bent lekker aan het groeien weer zieke motivatie voor mij om door te gaan

2 bruine boterhammen met ei en een shake whey perfection ( 32 gr ei wit 0,9 gr kh en 0,7 gr vetjes ) lekkere maaltijd voor na het trainen right ?

bezig met 4 daags ub / lb aan het maken die word binnenkort gepost

Wel leuke postworkout meal maar denk dat er wel meer kh in zitten dan 0.9 gr kh?
Dus je gaat voor een ub/lb schema?

En hoe staat het ervoor met het schema? Al wat aanpassingen gedaan?

Hahah sorry heren de plicht roept
met me vriendin naar de sauna geweest dus beetje onstpannen en lekker de spieren los gegooit
Meteen sport massage gehad van me vriendin paar knopen in me rug weg gehaald ( t*ring deed pijn.... )
Nu heading in to the kitchen

vandaag maaltijd voor het trainen

kipfilet x 2
wok groente 150 gr
6 wraps.

Na het trainen bak kwark klaar staan
voor het slapen gaan whey shake met een banaan en havermout en een beetje kaneel

@ lesoe wat jij hebt ingevuld gister ga ik nu even voor zitten ( training begint om 7 uur )
Morgen staat het schema er op

Hier de shake die ik neem

whey isolaat
dacht dat er wat anders op stond..

ge5LtpsEWDpy3DK7273Wxsvi6cPSku6t_g4zzZmJSdQ.jpg

For now:wl:

Bijlagen

Ik zou geen straigtleh dl en dl op dezelfde dag doen, hoeveel reps ga je het doen?

Ik zou geen straigtleh dl en dl op dezelfde dag doen, hoeveel reps ga je het doen?

6 tot 8 herhalingen

sets ga ik nog mee spelen omdat dit zeg maar een test fase is even kijken waar ik het meeste aan heb
heb jij nog een goede vervangende oefening eventueel ?

Neem aan dat je doel vooral massa is(titel) dus dan zou ik nog wat meer volume doen, zelf houd ik ervan ook kracht te gainen en ben nu bezig met 8-6 en dat bevalt me prima. Wat ook wel lekker werkte voor mij was 12-10-8-6, maar het od vooral zelf testen wat jij het lekkerst vind en waar je het hardst op gaat, probeer iets wat je fijn aan vond voelen, dat houd je het langst vol.

---------- Post toegevoegd Tue 12 Mar 2013 om 18:25 ----------

Ik zou de sl dead op je andere lower body doen, en anders een leg curl kan geen kwaad, pak je gelijk heel je hams mee.

Terug
Naar boven