Fitness Seller

ecto to eckt groo'

Bezoekers in dit topic

okay okay, super lean mass gainzz
 
Ja best chill, 4100 kcal per dag nu met ~120 gram vet, ~200 gram eiwit, rest carbs, dit lijkt mijn sweet spot te zijn voor nu. Ik heb het idee dat mijn vet% niks verandert en mijn benen worden duidelijk dikker, mooie dingen.
 
Woensdag 6 april

Squats
5x125
2x125 op dit punt gleed de bar van mijn rug, snel reracken en verder
3x125
Al vanaf de eerste set leek mijn linker schouder te verkrampen, in combinatie met mijn linker elleboog die pijnscheuten gaf. Omdat mijn vorm door al dat gekut niet je van het was het er maar even bij gelaten. Zaterdag nieuwe poging.

Benchen
3x80
3x80
5x77.5
Ik lijk door 3/4 reppen tijdens afgelopen jarem een zwakte in het diepste deel van de lift te hebben. Niets aan te doen. Gewoon blijven pushen. Volgende training weer 80 proberen. Elleboog gaf ook nog licht scheuten.

Deadlift
3x165
Iets minder dan gehoopt, maar acceptabel. Volgende week 5 keer.

Dips
15x bw
10x bw
10x bw
19x bw

Thuis nog even mobiliteits oefeningen en stretchen voor mijn linker schouder en elleboog, hopelijk is het zaterdag dan beter.

Beetje een ruktraining, better luck next time.
 
Update over mijn elleboog: het lijkt op een golfers elleboog. Voor nu ibuprofen aan het slikken, ijs er op en opwarmen om en om, stretches om mijn schoudermobiliteit te verbeteren en bidden dat ik zaterdag fatsoenlijk kan squatten als ik een wat bredere grip pak. Voor nu lijkt het allemaal niet erg te helpen maar we hebben nog anderhalve dag.

Mocht low bar door slechte mobiliteit en pijn niet lukken wissel ik waarschijnlijk tijdelijk naar een high bar, deze kan ik sowieso zonder pijn. Presses en pulls lijken geen probleem te zijn.
 
Stronteigenwijs als ik ben vandaag benen gaan trainen, de mislukte benen sessie van woensdag knaagde een beetje en ik wilde asap wat aan mijn squat techniek gaan doen zodat ik mijn elleboog niet weer vertief volgende keer.

Squats
Voor nu lijkt het er op dat ik niet kan low bar squatten zonder door de grond te gaan van de pijn en mijn blessure te verergeren, doordat ik de schoudermobiliteit links mis voor een goede positie. Hiervoor ga ik nu dagelijks strekken. High bar kan gelukkig wel, dus ik zal tijdelijk hier op over gaan tot mijn schoudermobiliteit goed genoeg is om weer low bar te gaan. Na het uitproberen en eindeloos vorm laten corrigeren nog 'werksetjes' gedaan:
5x112.5
5x112.5
5x115
Waarschijnlijk kan ik wel een stuk meer als ik gelijk aan de werksets begin (mijn benen waren al erg gaar, was al ~drie kwartier vorm aan het oefenen) maar ik heb nu een startpunt om met goede vorm omhoog te werken. Erg frustrerend dit gedoe, maar als ik mijn vorm niet corrigeer ga ik mijzelf nog een keer echt zwaar blesseren ;/

Hammer Strength Leg Press (ik was niet tevreden met alleen die sub-optimale squats)
12x140
12x140
15x140

Nog wat glute ham raises en stretches voor mijn schouder. Voel mijn ass en quads behoorlijk dus al met al wel tevreden over de training.
 
Zaterdag:

Press
3x3x57.5

Chin ups
10xbw
10xbw
9xbw
9xbw
7xbw

Dips
15xbw
15xbw
12xbw+10
12xbw+10
 
Omdat ik afgelopen week maar 0.3 kilo ben aangekomen gaan de calorieën weer 200 omhoog naar 4200 :P vreetuhhh!! Verder ga ik op aanraden van een ander topic face pulls toevoegen na de dips om mijn schouders een sterkere externe rotatie te geven. Hopelijk gaat dit schouder/elleboog problemen in de toekomst voorkomen.
 
Maandag 11-04

Squats (high bar)
5x115
5x117.5
4x117.5
4x117.5
Nog steeds een stijve schouder, ook bij high bar is het irritant. Ik denk om eens een afspraak met een fysio te maken, voelt een beetje alsof er iets afgekneld zit. Evengoed niet ontevreden, lowbar gaat nog niet, ik moet hem te wijd pakken en dan rolt de bar van mijn rug.

Bench press
5x80
4x80
4x80

Chin ups
10xbw
9xbw
9xbw
8xbw

Face pulls
12x21.25
12x21.25
12x21.25
Eerste keer dat ik deze doe, voelen erg lekker en blijven er zeker in!

Dips
12xbw+10
12xbw+10
12xbw+10
 
Die bench mag nu wel eens promoveren. Dips zagen er goed uit
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Ik denk dat met een weekje 82.5 benchen er wel in zit nu ik met volledige ROM train
 
Zeker verstandig om even langs de fysio te aan hiermee. Je wil het niet verder forceren man! Verder mooie trainingen trouwens. Kracht gaat de goede kant op :).
Volg je een voedingsschema of gewoon iifym?
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Thanks man, kreeg die tip ook in het blessures forum, ik ben nu aan het kijken of er een fysio in mijn verzekeringspakket zit, anders even mijn ouders vragen hoe we dat gaan regelen, want ik ben een pauperstudent :P

Ik volg iifym met ~200 gram eiwit, ~120 gram vet en de rest carbs, voor ~4000 kcal (meestal iets meer :D). Mijn ontbijt en lunch zijn meestal hetzelfde, (brinta met whey in de ochtend en groenten, rijst, noten en kip/tonijnen in de middag) dus daar is een groot deel van mijn schema al mee gevuld. Avondeten verzin ik in de avond pas, en tussendoor soms een shake/fruit als tussendoortje. Ik eet uit mijzelf redelijk clean en varieer graag dus een vast schema is niks voor mij :P
 
Ik heb wat gemist. iifym?
 
If it fits your macros ;) een manier van flexibel diëten, waarbij je mikt op een aantal macro's en calorieën ipv een vast schema aanhoudt.
 
Thanks man, kreeg die tip ook in het blessures forum, ik ben nu aan het kijken of er een fysio in mijn verzekeringspakket zit, anders even mijn ouders vragen hoe we dat gaan regelen, want ik ben een pauperstudent :P

Ik volg iifym met ~200 gram eiwit, ~120 gram vet en de rest carbs, voor ~4000 kcal (meestal iets meer :D). Mijn ontbijt en lunch zijn meestal hetzelfde, (brinta met whey in de ochtend en groenten, rijst, noten en kip/tonijnen in de middag) dus daar is een groot deel van mijn schema al mee gevuld. Avondeten verzin ik in de avond pas, en tussendoor soms een shake/fruit als tussendoortje. Ik eet uit mijzelf redelijk clean en varieer graag dus een vast schema is niks voor mij :P

Om aan de 4000 te komen heb je dan nog heeeel veel ruimte over, hehe :P
 
Ontbijt a 1000 kcal, lunch a 1300, dus nog 1700 voor de rest :P flinke bakken curry en pasta in de avond of een paar goede hamburgers dan komt het wel op :D
Mij hoor je niet klagen ^^
 
Ontbijt a 1000 kcal, lunch a 1300, dus nog 1700 voor de rest :P flinke bakken curry en pasta in de avond of een paar goede hamburgers dan komt het wel op :D
Mij hoor je niet klagen ^^

:eating::eating::eating:
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Weegschaal stond vanmorgen op 79.6, een mooie 0.7 meer dan afgelopen week, de bulk gaat dus lekker ^^

Verder de halve nacht zitten gamen en dus niet al te best geslapen (ik houd bijna nog meer van gamen dan van liften :D), dat wordt leuk met trainen straks...
 
Lekkerrr! Kan je je huidige schema straks eens posten trouwens? :D
 
Lekker man, vanavond 5 x 165 he
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Back
Naar boven