- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk legt die extra massa ook een mooie basis om sterker te worden. Ik denk dat ik het op een of andere manier "verleerd" ben om met zware gewichten te squatten na een maand maximaal 100 kg maar dat zullen we komende bulk wel zien.. edit: high rep deadlifts ga ik niet meer aan beginnen, toch te bang om daar ook kracht te verliezen, vooral nu in de cut.
Was gewoon om het even uit te proberen. 20 kg ga ik mee werken de komende tijd, goed de form oefenen. Het is wel een heerlijke oefening!welnee, je moet er hooguit weer een klein beetje aan wennen, op de dag dat je zwaar wil gaan squatten een goede opbouwende krachtset eronder en dan ben je zo weer op niveau.het op een of andere manier "verleerd" ben om met zware gewichten te squatten
op de manier zoals jij traint, kun je eigenlijk wel zeggen dat een dikkere spier een sterkere spier isHopelijk legt die extra massa ook een mooie basis om sterker te worden
Ah oke, die eerste 140 was een behoorlijke shock, misschien dat de opwarming dan toch niet optimaal was. Nu gaan we in ieder geval weer 2x per week het gewicht verhogen, kijken hoe lang ik dat vol kan houden in de cut, de vorige keer ging dat nog een aantal weken goed.welnee, je moet er hooguit weer een klein beetje aan wennen, op de dag dat je zwaar wil gaan squatten een goede opbouwende krachtset eronder en dan ben je zo weer op niveau.
Ik haal er nog wat gewicht van af, de volgende keer doe ik ze met 10 kg en dan wat meer reps.
zei het toch, kracht is niet zomaar weg.112.5 kg squats voelden net zo licht als de 110 kg van de vorige keer
Gelukkig had je gelijk
! Als het zo door gaat komt de 120 nog wel weer voor 5 reps.Jep, ik moet wel eerlijk zeggen dat de 5e set 50/50 was geweest of ik hem ging halen... Bij de 4e set kon ik de 5e rep net niet meer doordrukken omdat ik m'n concentratie kwijt was, toen moest ik hem naar achteren in het laagste rek gooien. Vrijdag nog een poging met hopelijk 200 kcals extra eten, die 5x5 moet namelijk wel binnenkort vallen voordat de cut erin hakt, anders wordt het over een paar maanden pas.
De stang wilde vandaag nog een beetje wankelen maar dit was ook de eerste keer met gekruiste grip, ik moet daar nog aan wennen. Onderin moet ik goed m'n best doen om m'n rug verticaal te houden zodat de stang niet van m'n schouders af rolt, met 60 kg wil dat nog net, dat laat ook wel zien hoe ernstig m'n "vooroverbuigprobleem" op squats is. Volgende week eens kijken of ik ze kan filmen

De stang wilde vandaag nog een beetje wankelen maar dit was ook de eerste keer met gekruiste grip, ik moet daar nog aan wennen. Onderin moet ik goed m'n best doen om m'n rug verticaal te houden zodat de stang niet van m'n schouders af rolt, met 60 kg wil dat nog net, dat laat ook wel zien hoe ernstig m'n "vooroverbuigprobleem" op squats is. Volgende week eens kijken of ik ze kan filmen![]()
!! Ik ben benieuwd naar t filmpje in ieder geval.
Eiwit gaat trouwens weer omlaag en kwark eruit, sinds ik het heb verhoogd naar 190 g per dag is m'n huid er enorm slecht aan toe, normaal is het alleen m'n rug maar m'n bovenarmen zitten nu ook al onder de rode plekken