Damn son. Dat ziet er goed uit! Is er een reden dat je niet mee doet met de contest..?
Thanks Bas! Ik zat wel te twijfelen maar ik wil toch eerst voor mezelf zien hoe deze cut verloopt, het is pas de eerste keer dat ik onder de 10% wil komen en ik weet niet hoe m'n form uiteindelijk zal zijn. Als ik ergens aan mee doe dan wil ik namelijk wel 100% tevreden zijn met wat ik aanlever, misschien komt dat perfectionistisch over maar zo ben ik gewoon

. Als het resultaat me bevalt doe ik volgend jaar zeker mee!
je blijft goed je kracht vasthouden hoor, heel netjes
fysiek gaat ook goed, vooral rug en schouders krijgen goede definitie.
op sommige bb wedstrijden zijn er genoeg die er minder goed bijstaan als jij
Thanks Bastian, dat m'n kracht zo goed gaat verbaast mij ook best wel! Die 150 kcal verhoging van een aantal weken geleden heb ik denk ik precies goed getimed wat dat betreft

.
Dat is een groot compliment, thanks

!
Thanks man!
Deadlift (belt):
160,170 kg x 3
180 kg x 3
%met straps, toch nog weer gelukt
OHP:
50,60,65,67.5,70 kg x 3
%dit ging goed! Tot 67.5 kg strict, 70 kg met een klein beetje leg drive.
High bar squat:
80,90,100,105 kg x 3
110 kg x 2
%3e rep niet meer geprobeerd want dat ging niks meer worden. Maar is niet erg na het deadliften.
Front squat:
40,50,60 kg x 5
70 kg x 3
Pull up:
BW+25 kg x 7
%pr!
BW+30 kg x 5
%pr! Deze ook nog gepakt 
BW+20 kg x 5
BW+15 kg x 5
Tricep dip:
BW x 15,15,15
%in superset met de pull ups
Calistenics deel:
Pistol squats, sets van 6 reps. Balans was vandaag wel minder goed, ik moest tussen de reps door steeds m'n balans terug vinden met m'n andere been.
L-sit chin ups, sets van 8 reps. Ideetje: l-sit chinups als ik normale pull ups heb gedaan. L-sit pull ups als ik normale chin ups heb gedaan.
L-sits op dip bar. Dit is enorm zwaar voor de triceps. Ik kon hem ook niet zo lang vasthouden, misschien 5 seconden per keer. Ook zwaar voor de abs, maar die had ik met L-sit chin ups natuurlijk ook al goed moe gemaakt.
En nog wat isolatie oefeningen. Training duurde ongeveer 2 uur.
BW gaat denk ik nog wel goed. Het lijkt constant maar tegelijkertijd heb ik eergisteren wel een nieuwe low weigh in gehad. Ik kijk er nu niet teveel meer naar, met een 350 kcal deficit verandert er op een week ook niet zoveel aan m'n BW. Form gaat wel nog steeds vooruit en dat is voor mij nu de belangrijkste indicatie dat het nog goed gaat.