AndroidHealthClinic

een goede bokser is zo veel sterker dan een straatvechter

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
http://www.youtube.com/watch?v=iUBAiXGyRX4&feature=player_embedded#!

Toen ik op youtube het clipje van de afgebeten oor bekeek vond ik volgend clipje. Moet je eens kijken vanaf seconde 30/ Die kerel trekt zich goed uit de slag. In vergelijking met andere straatgevechten is deze kerel zeer kalm, gefocust en mikt heel goed. Een tip dus voor iedereen die in een gevecht raakt. Blijf kalm, kijk goed en haal gericht uit.
Kent iemand dit stukje? Weet iemand iets meer?

Cool story bro

Bedankt voor de tips man. Hier kan ik iets mee. Je bent mijn sensei.

BFFL!!!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Die smeris LOL of wat het ook was...........
Is wel wat voor in Rotterdam....LALALA...

Wat mij vooral opvalt is dat het belangrijk is om afstand te houden. Niet in elkaar proberen te haken, want dan slaag je beide maar wat in het rond zonder effectief te zijn.

Wat mij vooral opvalt is dat het belangrijk is om afstand te houden. Niet in elkaar proberen te haken, want dan slaag je beide maar wat in het rond zonder effectief te zijn.

Jij beperkt je tot slaan als je ooit in een straatgevecht komt? Als je te dicht bij elkaar bent probeer je diegene op de grond te gooien.

De titel klopt andersom natuurlijk ook, een goede straatvechter is zoveel sterker dan een bokser.

dat en jabben as phuck, het merendeel van die monkey dance vechters gooit zo'n brede hoeken dat hun vuisten 10 seconden onderweg zijn

• Topic Starter Topic Starter
Iemand tips voor als je een 120 kilogram zware (weliswaar vooral vet) tegenstander voor je neus krijgt van 1m90? Ik heb redelijk wat kracht maar ik vraag me af of dat voldoende zou zijn om hem te overmeesteren eens hij me vast zou proberen klemmen. Of doe ik het met kopstoten en jabs, zoals ik gewoon ben?

Jij beperkt je tot slaan als je ooit in een straatgevecht komt? Als je te dicht bij elkaar bent probeer je diegene op de grond te gooien.

De titel klopt andersom natuurlijk ook, een goede straatvechter is zoveel sterker dan een bokser.

Tot hier toe heb ik nog maar één straatgevecht meegemaakt en dat was tegen vier buitenlanders terwijl ik in mijn eentje was :) Moet zeggen dat ik dus zelfs niet tot slaan ben gekomen, enkel tot duwen en dan spurtjes trekken! :p

Ik heb absoluut geen idee hoe je moet vechten, maar 'vooruit stormen' is volgens mij niet altijd de winning strategy, ofwel?

Tot hier toe heb ik nog maar één straatgevecht meegemaakt en dat was tegen vier buitenlanders terwijl ik in mijn eentje was :) Moet zeggen dat ik dus zelfs niet tot slaan ben gekomen, enkel tot duwen en dan spurtjes trekken! :p

Ik heb absoluut geen idee hoe je moet vechten, maar 'vooruit stormen' is volgens mij niet altijd de winning strategy, ofwel?

Zelf nooit een " straatgevecht " gehad maar als je vooruit stormt verras je diegene wel, heb het zelf een paar keer " toegepast" in een sparretje tegen een maat/collega en me broer en de eerste keer denken ze altijd hoh ****. Vooral als je probeert hun benen dan weet te pakken.

mja nogal logisch dat een goed gemikte slag op de kaak meer gaat doen dan dat halve geknuffel van de meeste straatvechters.

Iemand tips voor als je een 120 kilogram zware (weliswaar vooral vet) tegenstander voor je neus krijgt van 1m90? Ik heb redelijk wat kracht maar ik vraag me af of dat voldoende zou zijn om hem te overmeesteren eens hij me vast zou proberen klemmen. Of doe ik het met kopstoten en jabs, zoals ik gewoon ben?

Wat ben je allemaal van plan dan :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 00:00 ----------

Behoorlijk verschil in lengte en gewicht. Lijkt me niet verstandig

als ik je stats zie al helemaal niet. No offence.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wat ben je allemaal van plan dan :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 00:00 ----------

Behoorlijk verschil in lengte en gewicht. Lijkt me niet verstandig

als ik je stats zie al helemaal niet. No offence.
Non taken.
Is het belangrijk te vermelden dat het een vetz*k is. De persoon waarover ik het heb is de ex van mijn zus die ik wel eens zou willen aanpakken. Heb hem op een filpje in tshirt gezien. DDie kerel heeft wel geen armen. Ik denk een bovenarm van 30 cm of zo en ik vermoed ook geen benen. Het is gewoon een dikke vent. Ik vraag me a in welke mate zijn gewicht er dan toe doet.

een beetje iemand zoals dit:
[Link niet meer beschikbaar]

For the stupid mthrfckrs wanna try to use Kung Fu
Instead of a Mac-10 he tried scrappin
Slugs in his back and that's what the **** is happening

Niet elke bokser is beter dan elke straatvechter.

http://www.youtube.com/watch?v=iUBAiXGyRX4&feature=player_embedded#!

Toen ik op youtube het clipje van de afgebeten oor bekeek vond ik volgend clipje. Moet je eens kijken vanaf seconde 30/ Die kerel trekt zich goed uit de slag. In vergelijking met andere straatgevechten is deze kerel zeer kalm, gefocust en mikt heel goed. Een tip dus voor iedereen die in een gevecht raakt. Blijf kalm, kijk goed en haal gericht uit.
Kent iemand dit stukje? Weet iemand iets meer?

Jij bent toch die moslim die zijn koraan zo verdedigt en dit lekker als vermaak gaat kijken. schaam je

Terug
Naar boven