Fitness Seller

een goede bokser is zo veel sterker dan een straatvechter

:roflol: wat een mong*len filmpje man. Alleen die eerste twee en kimbo slice weten hoe ze moeten vechten. Derest staat wat met hun armen te zwaaien :roflol:
wat een noobs

Kimbo Slice weet hoe die moet vechten/
Die kerel is ****ing stupid man, in de UFC werd ie opgegeten, bij TUF werd ie opgegeten, laat hem maar terug naar zijn achtertuingevechtjes tegen ecto n*gers..

Ik zei toch 'hij hoe hij moet vechten' en niet 'hij kan vechten' ;)

Iedereen weet "hoe hij moet vechten" maar bijna niemand "kan vechten".

Ja iedere week zijn er weer van die knuppeltjes bij ons op de dorpstraat die het proberen..

Ja iedere week zijn er weer van die knuppeltjes bij ons op de dorpstraat die het proberen..
not sure if serious.

Met weten hoe je vecht bedoel ik dekking, voetwerk, combo's ....
Niet dat je je handen hoog houdt en slaagt

Die kerel is ****ing stupid man, in de UFC werd ie opgegeten, bij TUF werd ie opgegeten, laat hem maar terug naar zijn achtertuingevechtjes tegen ecto n*gers..

Kerel heeft aan sponsorship alleen al meer verdiend dan de gemiddelde UFC-champ in totaal.

Mn maten kennen Kimbo, vraag ze niet wie Fedor of Gracie is.

Yep, stupid.

Ben het met je eens (en dat op een internet forum :p). Maar wat ik probeerde zeggen is dat de stoere boys die 120 of 130 kg spier zijn een groot probleem hebben als ze tegen een mannetje staan van 80 kg die goed kan (kick)boksen. Dat heb ik al vaak genoeg gezien tijdens kickboks training, stoere mannetjes met veel spieren, die niet kunnen incasseren of ontwijken en een gevecht verliezen tegen iemand die qua fysiek en spieren een stuk kleiner is maar toch wint door minimaal een jaar ervaring in vechtsporten.

Denk dat je je eerder druk maakt om de houding van de betreffende gespierde personen.

Ik zal je nog een serieus antwoord geven: Belangrijkste in een straatgevecht zijn agressie, vechtlust en bereid zijn om ver te gaan.

Die Kimbo Slice shit is trouwens geen straatvechten of zelfs een simulatie daarvan he hoop wel dat jullie dat snappen.

Laatst bewerkt:

Ga maar eens een lesje kickboxen doen als bodybuilder of als bodybuilder wannabe.

Dan zie je zelf hoe hopeloos je eigenlijk bent tegen een vechter met enige kennis van zaken en ervaring. Ook al ben je 130 kg spier, je verliest gewoon tegen een boxer omdat die al jouw slagen kan ontwijken en ook belangrijk, als je geen vechttraining doet kun je niet incasseren.

Klopt helemaal, ik kickboks al 10 jaar, en spar regelmatig met jongens die voor o.a. showtime vechten. Meeste 70kg
Trust me, gewicht boeit bijna geen reet. Enige wat je met een zwaarder gewicht kan doen is iemand in de hoek werken. (of richting de grond werken)
Met sparren leg je het altijd af omdat je niet op volle kracht kan slaan.
Als hun een combi maken, en je wilt hem counteren, zijn ze binnen een miliseconde alweer op een meter afstand. Je raakt alleen lucht, hooguit een jab raakt hem.
Terwijl als ik een combi maak, ik te lang in hun area blijf staan, en altijd een paar combis krijg.

Laat staan als je niet eens kan sparren, dan lig je binnen 20 sec op de grond.

Klopt helemaal, ik kickboks al 10 jaar, en spar regelmatig met jongens die voor o.a. showtime vechten. Meeste 70kg
Trust me, gewicht boeit bijna geen reet. Enige wat je met een zwaarder gewicht kan doen is iemand in de hoek werken. (of richting de grond werken)
Met sparren leg je het altijd af omdat je niet op volle kracht kan slaan.
Als hun een combi maken, en je wilt hem counteren, zijn ze binnen een miliseconde alweer op een meter afstand. Je raakt alleen lucht, hooguit een jab raakt hem.
Terwijl als ik een combi maak, ik te lang in hun area blijf staan, en altijd een paar combis krijg.

Laat staan als je niet eens kan sparren, dan lig je binnen 20 sec op de grond.

Je zegt t steeds mooi, sparren. Zoveel anders als een straatgevecht waar mensen door stormen ipv een meter afstand en wat vaak eindigt op de grond.

Maar de meeste goeie kickboxers en boksers doen vaak ook genoeg krachttraining dus wat dat betreft gaat t niet op haha

Laatst bewerkt:
Je zegt t steeds mooi, sparren. Zoveel anders als een straatgevecht waar mensen door stormen ipv een meter afstand en wat vaak eindigt op de grond.

Maar de meeste goeie kickboxers en boksers doen vaak ook genoeg krachttraining dus wat dat betreft gaat t niet op haha
Als iemand door stormt, zie je z'n klappen al helemaal van een meter afstand aankomen. Gewoon paar goeie jabs op z'n kaak terwijl je achteruit loopt. Ze komen meestal al aangerend met 1 arm naar achter getrokken als een catapult haha rara, met welke arm gaat ie openen.

En eindigen op de grond is het domste wat je kan doen. Meestal zijn er omstanders die je gewoon een trap op je bek geven als je dichtbij de grond ben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lees hier veel interesante zaken.
Ik moet zeggen dat ik redelijk goed kan incasseren (nog nooit KO gegaan, nog nooit 1 sec teruggedeinsd na een slag op mijn slaap, kaak, kin. éen keer wel een tiende van een seconde sterretjes gezien door een reus van een hooligan op de trein die mij twee slagen op de slaap gaf. Maar omdat hijme vasthield viel ik niet, en toen heb ik hem doen bloeden. Ik ben ook redelijk rap, maar merk wel dat ik toch iets te weinig core strenght heb. Daarmee bedoel ik dat ik bijvoorbeeld standing barbell curl kan doen met 50 kilo, maar mijn vrouw (die 60 kilo weegt) als een bruid over een drempel dragen, voelt zwaar aan, wat ik trouwens niet begrijp. Zou dit wel willen verhelpen maar weet niet hoe.

Iemand had het ook over agressie, vechtlust en ver willen gaan. ik moet zeggen dat toen ik jonger was, tot mijn 18 de of zo, heel vaak vocht op straat. Ook nooit verloren en nooit gevochten tegen iemand die bang was of die niet wou vechten. Daar zou ik me slecht bij gevoeld hebben. Ik denk dus wel dat ik mijn mannetje zou kunnen staan tegen die ex maar zoals ik reeds zei, in een gevecht is NIKS zeker. En ook, als het tot een gevecht zou komen (en ik vermoed dat dit er wel zal komen) dan zal ik heel ver moeten gaan om hem bang genoeg te maken dat hij geen wraak neemt. Ik zou nooit wapens of "vuile" technieken (ogen uitsteken,...) gebruiken. Ik vermoed dat het gevecht als volgt zou gaan: hij zou snel naar voren stormen en me bij mijn keel proberen grijpen om me dan te slaan en op de grond te krijgen, en dan te schoppen. Wat ik zou doen is een front kick, een voorbereidende linkse jab en dan afwerken met een rechtse hoek. Daarna dichter komen, knietje in de buikstreek en als hijzich dan bukt, neermeppen; Dan zijn keel vastgrijpen terwijl hij op de grond ligt en hem verwittigen.
(ik weet het, dergelijke scenario's zijn belachelijk omdat je niks kan voorspellen en idereen voelt zich een warrior in zijn voorbereidende verbeelding) Echter heb ik wel gemerkt, in het verleden dat ik er vaak in slaag dergelijke voorbereidende stappen kan uitvoeren. Ik zou tevens graag willen weten hoe mijn kracht zich verhoudt tegenover die ex. ALs we elkaar rechtstaand vastpakken, wie zou er dan de andere in bedwang kunnen houden. Hij is wel zwaar maar heeft dunne bovenarmen, en veel vet.

jow bro, frontkick naar het gezicht is gevaarlijk.

Ik zou het er nu persoonlijk bij laten, het is een beetje vijgen na pasen. En je bent vader, denk aan je kind!

jow bro, frontkick naar het gezicht is gevaarlijk.

Ik zou het er nu persoonlijk bij laten, het is een beetje vijgen na pasen. En je bent vader, denk aan je kind!

Naar het gezicht heb ik maar 1 keer in mijn leven gedaan. In het geval van de ex zou ik het naar de dikke buik doen. Geen idee wat gevoel dat teweegbrengt bij een dikke vent;

Inderdaad, ik denk er ook wel aan het gevecht niet zelf te zoeken mar ik vermoed dat ik ooit wel eens bij mijn zus op bezoek zal zijn en dat hij daar dan aankomt om de dochter op te halen en dat die dan agressief wordt. Wat dan?

Ik lees hier veel interesante zaken.
Ik moet zeggen dat ik redelijk goed kan incasseren (nog nooit KO gegaan, nog nooit 1 sec teruggedeinsd na een slag op mijn slaap, kaak, kin. éen keer wel een tiende van een seconde sterretjes gezien door een reus van een hooligan op de trein die mij twee slagen op de slaap gaf. Maar omdat hijme vasthield viel ik niet, en toen heb ik hem doen bloeden. Ik ben ook redelijk rap, maar merk wel dat ik toch iets te weinig core strenght heb. Daarmee bedoel ik dat ik bijvoorbeeld standing barbell curl kan doen met 50 kilo, maar mijn vrouw (die 60 kilo weegt) als een bruid over een drempel dragen, voelt zwaar aan, wat ik trouwens niet begrijp. Zou dit wel willen verhelpen maar weet niet hoe.

Iemand had het ook over agressie, vechtlust en ver willen gaan. ik moet zeggen dat toen ik jonger was, tot mijn 18 de of zo, heel vaak vocht op straat. Ook nooit verloren en nooit gevochten tegen iemand die bang was of die niet wou vechten. Daar zou ik me slecht bij gevoeld hebben. Ik denk dus wel dat ik mijn mannetje zou kunnen staan tegen die ex maar zoals ik reeds zei, in een gevecht is NIKS zeker. En ook, als het tot een gevecht zou komen (en ik vermoed dat dit er wel zal komen) dan zal ik heel ver moeten gaan om hem bang genoeg te maken dat hij geen wraak neemt. Ik zou nooit wapens of "vuile" technieken (ogen uitsteken,...) gebruiken. Ik vermoed dat het gevecht als volgt zou gaan: hij zou snel naar voren stormen en me bij mijn keel proberen grijpen om me dan te slaan en op de grond te krijgen, en dan te schoppen. Wat ik zou doen is een front kick, een voorbereidende linkse jab en dan afwerken met een rechtse hoek. Daarna dichter komen, knietje in de buikstreek en als hijzich dan bukt, neermeppen; Dan zijn keel vastgrijpen terwijl hij op de grond ligt en hem verwittigen.
(ik weet het, dergelijke scenario's zijn belachelijk omdat je niks kan voorspellen en idereen voelt zich een warrior in zijn voorbereidende verbeelding) Echter heb ik wel gemerkt, in het verleden dat ik er vaak in slaag dergelijke voorbereidende stappen kan uitvoeren. Ik zou tevens graag willen weten hoe mijn kracht zich verhoudt tegenover die ex. ALs we elkaar rechtstaand vastpakken, wie zou er dan de andere in bedwang kunnen houden. Hij is wel zwaar maar heeft dunne bovenarmen, en veel vet.
Hahaha, geweldig wat ben jij een mong**l zeg :roflol:

Naar het gezicht heb ik maar 1 keer in mijn leven gedaan. In het geval van de ex zou ik het naar de dikke buik doen. Geen idee wat gevoel dat teweegbrengt bij een dikke vent;

Inderdaad, ik denk er ook wel aan het gevecht niet zelf te zoeken mar ik vermoed dat ik ooit wel eens bij mijn zus op bezoek zal zijn en dat hij daar dan aankomt om de dochter op te halen en dat die dan agressief wordt. Wat dan?
Is de politie al op de hoogte van dat mishandelen?

Lol praat niet zo dom man hij was wel redelijk goed en werd ook steeds beter maar door dat k*t been van hem is alles verziekt, kan hij ook niks aan doen.

Is de politie al op de hoogte van dat mishandelen?
Ja ze weten er al jaren van, er zijn tientallen pv's en doktersattesten opgesteld, en het parket doet er helemaal niks aan.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 16:51 ----------

Lol praat niet zo dom man hij was wel redelijk goed en werd ook steeds beter maar door dat k*t been van hem is alles verziekt, kan hij ook niks aan doen.
Ik moet zeggen dat ik kimbo toch redelijk imposant en efficient vond. Ik herinner me een gevecht waar hij zich zelf in het gezicht laat slaan door een reus van een afro-Amerikaan en dat het hem helemaal niks deed. Echt zot.
I

Alsof zo'n dikke vuilak een paar tikken op z'n muil iets gaan interesseren, of dat 'ie daardoor anders gaat denken over jou en je zus, zichzelf of wie dan ook en tot inkeer komt.

Nee natuurlijk niet! Jij hebt nog veel meer te verliezen ook, dat moet je vantevoren afwegen en er dan nooit aan beginnen en niet eens aan denken. Hier heb je alleen jezelf, je zus en vooral je dochter mee.

Tuurlijk is iemand op z'n muil schoppen het eerste waar we allemaal aan denken als iemand ons iets aan doet. Maar meestal heb je daar echt helemaal niks aan tenzij echt gestart uit zelfverdediging.

..Maar er zijn wel andere oplossingen natuurlijk. :D Wraak moet je venijnig plannen en niet er op los gaan slaan.
Zorg dat 'ie z'n baan verliest (niet direct te linken aan jou) , enz. haal z'n leven overhoop van de zijlijn, kijk rustig toe en geniet.

Terug
Naar boven