AndroidHealthClinic

een goede bokser is zo veel sterker dan een straatvechter

Wat mij vooral opvalt is dat het belangrijk is om afstand te houden. Niet in elkaar proberen te haken, want dan slaag je beide maar wat in het rond zonder effectief te zijn.

Als je vooral niet op de grond wilt gaan vechten vooral doen.
Ik verklein de afstand en duik richting je benen, daar lig je. al je kickboxlessen zijn voor niks geweest...

Non taken.
Is het belangrijk te vermelden dat het een vetz*k is. De persoon waarover ik het heb is de ex van mijn zus die ik wel eens zou willen aanpakken. Heb hem op een filpje in tshirt gezien. DDie kerel heeft wel geen armen. Ik denk een bovenarm van 30 cm of zo en ik vermoed ook geen benen. Het is gewoon een dikke vent. Ik vraag me a in welke mate zijn gewicht er dan toe doet.

een beetje iemand zoals dit:
[Link niet meer beschikbaar]

Tja het maakt het er wel een stuk makkelijker op natuurlijk maar hij heeft nog steeds een behoorlijk stootkussen en is veel langer als jij. Dat overgewicht is sowieso wel iets waar je rekening mee moet houden. Lengte plus gewicht maar uithalen naar ze hoofd.

Turkse straatvechter in Rusland (?) met Franse muziek op de achtergrond. Goed filmpje.

Non taken.
Is het belangrijk te vermelden dat het een vetz*k is. De persoon waarover ik het heb is de ex van mijn zus die ik wel eens zou willen aanpakken. Heb hem op een filpje in tshirt gezien. DDie kerel heeft wel geen armen. Ik denk een bovenarm van 30 cm of zo en ik vermoed ook geen benen. Het is gewoon een dikke vent. Ik vraag me a in welke mate zijn gewicht er dan toe doet.

Je bent neem ik aan sneller. Gewoon klap op kaak en je hebt gewonnen als je goed mept.

Ga liften...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waar woont die ex? geef me even een pb met de details man, mss heb ik nog wel wat contacten voor je die er een snel werkje van kunnen maken.

Non taken.

Ik denk dat je het onderspit delft, als je hem naar je toe wil trekken trek je jezelf naar hem toe. Wil je hem wegduwen, dan duw jejezelf weg. Die gast kan door zijn gewicht veel meer incasseren, maakt niet uit dat dit flubber is. Natuurlijk zou hij er meer aan hebben mocht het droge massa zijn. Er is een reden waarom gevechtsporten in gewichtsklasses zijn onderverdeeld.

Iemand tips voor als je een 120 kilogram zware (weliswaar vooral vet) tegenstander voor je neus krijgt van 1m90? Ik heb redelijk wat kracht maar ik vraag me af of dat voldoende zou zijn om hem te overmeesteren eens hij me vast zou proberen klemmen. Of doe ik het met kopstoten en jabs, zoals ik gewoon ben?

tip van een 17jarige, dus of je er rekening mee houdt of niet moet je zelf weten :p

maar ik zou zeggen, haal uit met een trap op ze knieen. als hij dik is zal hij snel omvallen zo en heb jij het toch sowieso gewonnen? (lijkt mij)

Je moet gewoon op hem af lopen, daarna zo hard als je kan een duw geven met je hele lichaam en tegelijkertijd je poot achter de zijne zetten, misschien dat ie waggelt en niet meteen neervalt, maar je kan hem tijdens het waggelen nog een klits geven als je snel bent.

ja dit mag weer wel , de koran kan je op verschillende wijzen lezen he :D

idd, makkelijk zo'n verstelbaar geloof.

Jij bent toch die moslim die zijn koraan zo verdedigt en dit lekker als vermaak gaat kijken. schaam je

Non taken.

forget it , je bent kansloos

dat en jabben as phuck, het merendeel van die monkey dance vechters gooit zo'n brede hoeken dat hun vuisten 10 seconden onderweg zijn

Dit. En meestal hebben ze dan ook nog hun hoofd hoog naar achteren gekanteld met de kin goed omhoog..

Asura zei:
Jij bent toch die moslim die zijn koraan zo verdedigt en dit lekker als vermaak gaat kijken. schaam je

Volgens mij is Yasmine juist een infidel.

Boksers, kickboxers, MMA'ers noem het maar op, die mensen die al jarenlang trainen zullen kalm blijven in hun hoofd tijdens een straatgevecht waardoor ze een grote voordeel krijgen. Mensen zonder training die rammen er meestal maar op terwijl vechters gefocused zijn

tip van een 17jarige, dus of je er rekening mee houdt of niet moet je zelf weten :p

maar ik zou zeggen, haal uit met een trap op ze knieen. als hij dik is zal hij snel omvallen zo en heb jij het toch sowieso gewonnen? (lijkt mij)

Dit is eigenlijk een zeer goede tip. Een goede trap op de knie hoeft niet hard te zijn om iemand op de grond te laten liggen. Logischerwijs dat dit bij dikke extra effectief is omwille van verscheidene redenen.

Dit is eigenlijk een zeer goede tip. Een goede trap op de knie hoeft niet hard te zijn om iemand op de grond te laten liggen. Logischerwijs dat dit bij dikke extra effectief is omwille van verscheidene redenen.

Door dat gewicht van hem blijft die poot wel stijf, de kunst is om het gewicht (vooral bovenlichaam dus bij die vent) te verplaatsen en de benen de andere kant op te verplaatsen.

Met een trap ga je niet veel doen, of je moet met een flying kick inkomen en dan met je volle gewicht op zijn knie, maar dan ga je wel wat breken denk ik

Iemand tips voor als je een 120 kilogram zware (weliswaar vooral vet) tegenstander voor je neus krijgt van 1m90? Ik heb redelijk wat kracht maar ik vraag me af of dat voldoende zou zijn om hem te overmeesteren eens hij me vast zou proberen klemmen. Of doe ik het met kopstoten en jabs, zoals ik gewoon ben?

neuuuuuuuuusbot naar binnen!

:roflol: wat een mong*len filmpje man. Alleen die eerste twee en kimbo slice weten hoe ze moeten vechten. Derest staat wat met hun armen te zwaaien :roflol:
wat een noobs

Terug
Naar boven