MuscleMeat

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Bezoekers in dit topic

Pff..waardeloos! Zoveel kilo's kwijt..

Succes in ieder geval weer, je shape zal vast nog meer dan prima zijn..
Gemiddeld gezien, vergeleken met de gemiddelde hangbuikzwijn? Meer dan prima inderdaad. Vergeleken met mezelf 4 maanden terug. Not so much. Vergeleken met 8 maanden terug al helemaaaal niet.

Komt wel weer goed. Gewoon BC en nooit stoppen en al helemaal geen blessures krijgen:loony:

Hé balen kerel :(. Blessures komen nooit gelegen helaas.
Straks na je cut bulken we samen richting de 100 kg man :P!
Op naar de 100 en daar voorbij!
Ben meer dan benieuwd of je de magische 100kg gaat halen Basma a
Tuurlijk lukt dat
Ofc gaat dat lukken. ;)
See below
That's the spirit!
 
Gemiddeld gezien, vergeleken met de gemiddelde hangbuikzwijn? Meer dan prima inderdaad. Vergeleken met mezelf 4 maanden terug. Not so much. Vergeleken met 8 maanden terug al helemaaaal niet.

Komt wel weer goed. Gewoon BC en nooit stoppen en al helemaal geen blessures krijgen:loony:
Nu kan ik het niet meer laten...kuren = huren ;) Dat heb je nu aan den lijve ondervonden..

Ondankbare rotsport wat dat betreft..BC is the way to go..shape-wise dan:o
 
Maar wie was causaal verband... Iets met blessure.
Zonder blessure was hetzelfde gebeurt..op zijn minst een beetje recompositie (wanneer je er naar streeft je kuur gewicht vast te houden)
 
Nu kan ik het niet meer laten...kuren = huren ;) Dat heb je nu aan den lijve ondervonden..

Ondankbare rotsport wat dat betreft..BC is the way to go..shape-wise dan:o
Totaal niets te maken hiermee.
Maar wie was causaal verband... Iets met blessure.
Dit
Zonder blessure was hetzelfde gebeurt..op zijn minst een beetje recompositie (wanneer je er naar streeft je kuur gewicht vast te houden)
Was allang volledig hersteld en stabiel in vp en gewicht. Was na 3 maanden al zo goed als volledig hersteld.
Tuurlijk is kuren huren als je na je pct niet meet traint en op je voeding let..
Dan trainen = huren
 
Geen reply meer van Marvin :thinking:

Korte tren van gisteren:

#Sumo deadlift

60 x 5
80 x 5
110 x 4
130 x 4
160 x 4 x 3

#Benchpress
60 x 6 x 2
80 x 5
90 x 5
100 x 3
110 x 3
100 x 5 x 3
 
Omdat ik het typische ontkenning vond.. ;)
Ontkenning terwijl het gebaseerd is op metingen?

Begonnen met test van 17,8 nmol/l. 3 maanden off terug op 14,2 nmol/l. 5 maanden off 22,3 nmol/l
Motivatiedip bij 5 maanden off, dus 22,3 nmol/l. Dan mag jij mij vertellen waar het aan heeft gelegen, als het komt door off zijn.:roflol:
 
En wij dat van jou typische afgunst vinden:kiss:
Moet wel aan mijn verwachtingen blijven voldoen..anders haten jullie me niet meer:windup:
Ontkenning terwijl het gebaseerd is op metingen?

Begonnen met test van 17,8 nmol/l. 3 maanden off terug op 14,2 nmol/l. 5 maanden off 22,3 nmol/l
Blessure opgelopen bij +- 5 maanden off, dus 22,3 nmol/l. Dan mag jij mij vertellen waar het aan heeft gelegen, als het komt door off zijn.:roflol:
Dan toch door het stoppen met trainen..wel frappant trouwens dat je test uiteindelijk gestegen is..

Enig idee waar dit mee te maken heeft? De uitspraak kuren = huren blijft overigens wel valide.. Hoeveel mensen ken jij die volledig off gaan en nog hun shape volledig behouden?
 
Dan toch door het stoppen met trainen..wel frappant trouwens dat je test uiteindelijk gestegen is..

Enig idee waar dit mee te maken heeft? De uitspraak kuren = huren blijft overigens wel valide.. Hoeveel mensen ken jij die volledig off gaan en nog hun shape volledig behouden?
Meer kuren = meer beter.

Denk zelf met dat het ik voorafgaand aan de eerste meting ongeveer een half jaar in een deficit heb gezeten en daarvan de laatste 2 in een flink deficit.

Niemand behoudt zn shape volledig dat sowieso. Maar hoeveel mensen behouden hun shape als ze stoppen met trainen?
 
Wattefok.
Hoe is je Test compleet random zo enorm gestegen dan?
 
Back
Naar boven