Xarrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://book.flypgs.com/Common/Memb...RIPTYPE=O&DEPDATE=29/06/2016&affiliate=GOOGLE Doei sukkelAlles beter dan dat me eigen regering al na vijf dagen oorlog, het land verlaat en de hele bevolking laat lijden, maar goed bewijst maar weer eens dat jullie land toch niks waard is. Eerloos volk
Zelfde situatie in Syrie waarbij de mensen ook geen kans meer hebben om te vechten tegen IS, er is geen andere optie dan vluchten voor een veilig bestaan, heel logisch.Logisch, een regering kan niet regeren als het dood is. Het is geen kapitein op de titanic.
Ik word altijd heel vrolijk van alcohol, de dag daarna is iets minder, heb je daar misschien een oplossing voor?@ shark,
Geïnjecteerd , bespoten, het mag dan wel legaal wezen, dat betekent niet dat iets goed is voor je . Alcohol is ook legaal en onwijs goed voor je
Ik eet geen eieren want dat is toch slecht voor je cholesterol?
Kappa?
@ shark,
Geïnjecteerd , bespoten, het mag dan wel legaal wezen, dat betekent niet dat iets goed is voor je . Alcohol is ook legaal en onwijs goed voor je
Wow is dat de kappa overlord ofzo?
mensen die helemaal omg illuminati oplichterij brand!!! schreeuwen als het over water in kip injecteren gaatVis bedekken met water(glaceer) is om het te beschermen tegen sublimeren. Injecteren voor smaakgevoel + gewicht/prijs. Behalve het leeglopen tijdens het bakken en prijs voor water zit er geen enkel nadelig effect aan. Qua gezondheid dan.

Snap nog altijd niet dat dit begon met mijn reactie over Erdogan die in een geit klaarkomt...Zelfde situatie in Syrie waarbij de mensen ook geen kans meer hebben om te vechten tegen IS, er is geen andere optie dan vluchten voor een veilig bestaan, heel logisch.
Zelfde wat sommige nederlanders hebben gedaan in de Tweede wereldoorlog, heb ik niks tegen, vind het alleen hypocriet dat sommige Nederlanders heel makkelijk roepen ''waarom vluchten en je land verraden in plaats van zelf te vechten voor vrijheid'' terwijl ze in het verleden precies hetzelfde hebben gedaan
Snap nog altijd niet dat dit begon met mijn reactie over Erdogan die in een geit klaarkomt...
Man man man. 'Eer', als jij hier iets over 'eer' in die reactie van mij terug te vinden hebt, heb jij evenveel 'eer' als elke marginale op straat. Wat is hier nu 'eer' aan?
Ow oke danMijn reactie was ironisch bedoeld. Woorden als eer en respect worden dikwijls gebruikt door mensen die er het minste van hebben.