AndroidHealthClinic

eieren duurder geworden. Grrrrrrrr

En jouw soort? Sinds het internet voor iedereen toegankelijk is hoor ik jullie pas.
Stats? Ik ben semi prof in een bepaalde vechtsport , je ziet mijn lengte en gewicht. Maak je geen zorgen om mijn stats. Ik kan meer dan tillen.

Weet je waar ik aan zit te denken he?
Jullie zitten altijd te kankeren op alles met een kleurtje, vooral als het Islamitisch is. Dat komt voort uit haat, pure haat.
Ik daarentegen, ik heb Joodsche, Blanke atheïstische en kruisketting dragende vrienden/collega's. Letterlijk alle geuren en kleuren. Nooit problemen met wie dan ook.
Jullie ??
Hhaaha, na je werk trainen en thuis gelijk op geenstijl en bodybuilding.nl. Of uitkering en de hele dag gewoon zuur zijn op Moslims en zwarte mensen.

Waarom creëren jullie niet een legertje en trekken jullie hier mijn buurt in om ons ... ja wat willen jullie eigenlijk met ons?

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren totdat ik het woord 'oprotten' zag. :D

come-at-me-brah-thumb.jpg

Dus.. eieren.. :D

Paaseieren zijn nog duurder en ook nog eens slechtere voedingswaarde, dus vind het nog wel meevallen allemaal.

Ja lamsvlees ook , hele schaap is ook te krijgen als je weet hoe je het klaar maakt is het verrukkelijk

Het gaat over eieren mensen , en vlees kom op nou.:wave:

En jouw soort? Sinds het internet voor iedereen toegankelijk is hoor ik jullie pas.
Stats? Ik ben semi prof in een bepaalde vechtsport , je ziet mijn lengte en gewicht. Maak je geen zorgen om mijn stats. Ik kan meer dan tillen.

Weet je waar ik aan zit te denken he?
Jullie zitten altijd te kankeren op alles met een kleurtje, vooral als het Islamitisch is. Dat komt voort uit haat, pure haat.
Ik daarentegen, ik heb Joodsche, Blanke atheïstische en kruisketting dragende vrienden/collega's. Letterlijk alle geuren en kleuren. Nooit problemen met wie dan ook.
Jullie ??
Hhaaha, na je werk trainen en thuis gelijk op geenstijl en bodybuilding.nl. Of uitkering en de hele dag gewoon zuur zijn op Moslims en zwarte mensen.

Waarom creëren jullie niet een legertje en trekken jullie hier mijn buurt in om ons ... ja wat willen jullie eigenlijk met ons?

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren totdat ik het woord 'oprotten' zag. :D
De kleuren van mensen maakt mij niet uit. Het feit is meer dat jij die cartoon ziet en je direct aangevallen voelt. Als ik ergens een spotprent zie van Jezus die anaal verkracht wordt door een aap voel ik mij ook niet beledigd. Dat jij je snel aangevallen voelt en hierop reageert lokt bij velen gewoon een tegenreactie op. Met 'jullie' wil ik hetzelfde als met al de rest, goede toekomst/economie etc waar iedereen zijn steentje aan bijdraagt en waar iedereen gelijk wordt geholpen. Al is dit een utopie aangezien er altijd eikels en losers zijn, in verscheidene kleuren.

Ook ben ik niet zo van het geloof maar meer van de wetenschap, leef niet meer in de middeleeuwen (mijn mening, geen aanval).

• Like
Waarderingen: C0R3
Heeft Erdogan in elke geit gespoten? Geile rakker die Erdogan.
Alles beter dan dat me eigen regering al na vijf dagen oorlog, het land verlaat en de hele bevolking laat lijden, maar goed bewijst maar weer eens dat jullie land toch niks waard is. Eerloos volk

Alles beter dan dat me eigen regering al na vijf dagen oorlog, het land verlaat en de hele bevolking laat lijden, maar goed bewijst maar weer eens dat jullie land toch niks waard is. Eerloos volk
Wat doe je hier dan? Als het ergens anders beter is kun je toch beter daarheen gaan, of ben ik nou gek?

On topic: Eigen kippen, beste oplossing. :eatmeat:

Ga naar islamitische supermarkt altijd eieren 2,99 voor 30 stuks en als je hartje denhaag woont zijn er sommige 30 eieren voor 2 euro !! Ook is vlees goedkoper en ongespoten! Dus je kipfilet krimpt.niet met.bakken haha

Sinds wanneer wordt kip bespoten?
Je bedoelt zeker geïnjecteerd, en dat is gewoon legaal. Gebeurd ook met vis.

Logisch, een regering kan niet regeren als het dood is. Het is geen kapitein op de titanic.

Terug
Naar boven