- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan maar eieren stelen. Of kippen houden en kippevoer stelen.

Zoek een hobby boer.
ik betaal 1 euro voor 10 grote eieren.
Zijn ook zat boeren die van die automaten hebben waar je 5 euro instopt voor een tray met 40 eieren.
Ga naar islamitische supermarkt altijd eieren 2,99 voor 30 stuks en als je hartje denhaag woont zijn er sommige 30 eieren voor 2 euro !! Ook is vlees goedkoper en ongespoten! Dus je kipfilet krimpt.niet met.bakken haha
Hou jouw persoonlijke religieuze onzin even achter je eigen voordeur.
Als ik geconfronteerd wil worden met fabeltjes dan ga ik zelf wel naar de kerk/synagoge/moskee/Efteling.
Hou je mond joh Hond. Achter je schermpje nog opkomen voor die andere angstige hond.
Een avatar van iemand die zogenaamd de profeet Mohamed moet voorstellen met een bom op zn hoofd oid. Islam bashen kan zelfs op een site
als deze. Geniet er maar van vanachter je scherm, Bange tokkies

Hou je mond joh Hond. Achter je schermpje nog opkomen voor die andere angstige hond.
Een avatar van iemand die zogenaamd de profeet Mohamed moet voorstellen met een bom op zn hoofd oid. Islam bashen kan zelfs op een site
Welkom Mohammed wat zijn je doelen?Hou je mond joh Hond. Achter je schermpje nog opkomen voor die andere angstige hond.
Luchthavens, metrostations en concertzalen.
Doe er wat aan in het echte leven, niet vanachter je schermpje , joh spierbal.
Ik hoop jullie ooit tegen te komen , Insha Allah![]()
Niemand zal met eenig orde's-kleed, of teeken, van een Kerklijk Genootschap, buiten zijn Kerkgebouw verschijnen.
Alle openbare godsdienstoefening binnen gebouwen en besloten plaatsen wordt toegelaten, behoudens de noodige maatregelen ter verzekering der openbare orde en rust.
Onder dezelfde bepaling blijft de openbare godsdienstoeffening buiten de gebouwen en besloten plaatsen geoorloofd, waar zij thans naar de wetten en reglementen is toegelaten.