XXL Nutrition

eieren duurder geworden. Grrrrrrrr

zelf leggen.

Ik betaal 10 euro voor 90 eieren hihi :)

Supermarkteieren zijn te duur en vaak te klein. Ik haal zelf bij een islamitische slagerij, 3.99 voor 30 XL (maar dan ook echt XL..) eieren

Als je een Marokkaans/Turks Islamitische slagerij in de buurt hebt, dan zou ik ze daar halen voor gemiddeld 3 euro voor 30 stuks .

Ik ga binnenkort ook maar eens opzoek naar een islamitische slagerij in de buurt!

Ga naar islamitische supermarkt altijd eieren 2,99 voor 30 stuks en als je hartje denhaag woont zijn er sommige 30 eieren voor 2 euro !! Ook is vlees goedkoper en ongespoten! Dus je kipfilet krimpt.niet met.bakken haha

Haha en als je turks praat betaal je maar de helft van een tata haha.

Gvd zeiken over 11 cent per ei.

complot van de overheid om het onmogelijk te maken voor ons alpha mannen om buf te worden zodat ze ons makkelijker onder de duim kunnen houden!!!

Hou jouw persoonlijke religieuze onzin even achter je eigen voordeur.

Als ik geconfronteerd wil worden met fabeltjes dan ga ik zelf wel naar de kerk/synagoge/moskee/Efteling.

Hou je mond joh Hond. Achter je schermpje nog opkomen voor die andere angstige hond.
Een avatar van iemand die zogenaamd de profeet Mohamed moet voorstellen met een bom op zn hoofd oid. Islam bashen kan zelfs op een site
als deze. Geniet er maar van vanachter je scherm, Bange tokkies

Hou je mond joh Hond. Achter je schermpje nog opkomen voor die andere angstige hond.
Een avatar van iemand die zogenaamd de profeet Mohamed moet voorstellen met een bom op zn hoofd oid. Islam bashen kan zelfs op een site
:haha::windup:

de islam is dusdanig debiel dat je het vrijwel overal kan bashen

maar dat doen we natuurlijk niet want dat is tegen de forumregels

• Like
Waarderingen: C0R3
Doe er wat aan in het echte leven, niet vanachter je schermpje , joh spierbal.

Ik hoop jullie ooit tegen te komen , Insha Allah :)

Welkom Mohammed wat zijn je doelen?

Wat zijn eigenlijk de macro's van een dode Marokkaan?

Ten eerste gaf ik algemene kritiek, die betrekking heeft op welke geloofsovertuiging dan ook.

Ten tweede kom ik inderdaad op voor iemand die een satirische afbeelding gebruikt. Wanneer iemand gebruik maakt van zijn recht op vrijheid van meningsuiting dan past het niet om een scheldkanonnade, bedreiging of dergelijks af te vuren. Door dat te doen toon je juist aan dat dhr. Westergaard nogal spot on was met de karikatuur. Het betreft namelijk niet Mohammed zoals jij claimt maar een figuur dat de hedendaagse Moslim representeert afgebeeld als Mohammed. Ik weet dat die schijdinsgslijn voor sommigen niet zichtbaar is, maar er is een groot verschil.

Doe er wat aan in het echte leven, niet vanachter je schermpje , joh spierbal.

Ik hoop jullie ooit tegen te komen , Insha Allah :)

Je leeft in een land waar het recht op vrijheid van meningsuiting geldt. Nog sterker, zonder die vrijheid van meningsuiting had jij nooit de dingen kunnen doen in dit land waar jij van geniet (zoals BB). Als de oude bewoners van dit land niet de Rooms Katholieke kerk op dezelfde manier hadden aangepakt als nu gebeurd met de Islam o.a. dan hadden we nooit de vrijheid gekend die we nu hebben. Maar hadden we nog steeds op de muziek van het Vaticaan mogen dansen.

Afsluitend wil ik nog een quotatie plaatsen uit onze grondwet. Hoewel heden ten dage veelal anders geïnterpreteerd, m.b.t. vrijheid van religie.

Uit onze eerste grondwet (1798)
Niemand zal met eenig orde's-kleed, of teeken, van een Kerklijk Genootschap, buiten zijn Kerkgebouw verschijnen.

Thorbecke
Alle openbare godsdienstoefening binnen gebouwen en besloten plaatsen wordt toegelaten, behoudens de noodige maatregelen ter verzekering der openbare orde en rust.

Onder dezelfde bepaling blijft de openbare godsdienstoeffening buiten de gebouwen en besloten plaatsen geoorloofd, waar zij thans naar de wetten en reglementen is toegelaten.

De laatste versie is vandaag de dag nog steeds relevant. Hoewel ik mocht willen dat de oude grondwet in dit opzicht gehandhaafd werd, geldt als nog: 'houdt je geloof achter gesloten deuren, je verstoord op dit forum namelijk de orde en rust.

Met vriendelijke groet.

Terug
Naar boven