Fitness Seller

Eindelijk mijn eigen logje

nice beest :thumb: zou me alleen niet vasthaken aan die 10 reps, mattie ;)

• Topic Starter Topic Starter
Probeer zo veel mogelijk te variëren. Valt me nu pas op dat ik vaak 10 reps doe:P Zal daar wat meer afwisseling in gooien;). Ga volgende week met een nieuw schema beginnen. Ben op dit moment druk bezig om wat in elkaar te zetten. Word hier uiteraard gepost:)!

Mijn training van vanavond:

Squat: zelfde als altijd:P
leg extension: 3x10x60kg
leg curl: 2x10x60kg, 1x10x55kg
calf raise smith: 15x120kg, 15x120kg, 15x120kg, 10x120kg

MP: 10x35kg, 10x37,5kg 4x40kg
Front cable raise 10x12,5kg, 9x12,5kg, 12x10kg
Side raises dumbbell:: 3x12x10kg, 1x4x12kg

Heb ook nog een beetje shoulder press gedaan en dumbbell press. Lekker afgebeuld die schouders:D!! Kan ik nu wel vernemen. Maar pijn is FIJN!!

niceee :) wat ben je ook een gnoe he :D

:kiss:

Ik ga je log zeker de weten volgen!

En qwa oefeningen ..doe niet steeds dezelfde he, gooi er veel variatie in..

ik heb een trainingsschema he waar ik me aan houd;) Vandaar ongeveer 7 weken lang telkens dezelfde oefeningen. Ga nu weer een nieuw schema maken. Leuk dat je mijn logje gaat volgen!

Heb trouwens net even nagedacht wat voor soort trainingsprogramma ik wil gaan volgen. Ik heb drie dagen in de week tijd om te trainen. Blijf denk ik gewoon een soort van splitschema hanteren waarbij ik mijn achterlopende spiergroepen (borst en schouders) 2 keer per week pak.

Dag 1: Benen, Borst, Schouders
Dag 2: Rug, Traps, Triceps, Buik
Dag 3: Borst, Schouders, Biceps

IK pak de borst voor de schouders omdat je de schouders natuurlijk ook wat belast als je gaat benchen etc. Als ik dan eerst mijn schouders volledig afbeul denk ik niet dat benchen daarna nog full gaat lukken.

Beetje goede verdeling volgens jullie?

Ga nu even kijken wat voor oefeningen ik erbij ga doen. Natuurlijk de grote drie(H)! en dan eens kijken wat voor oefeningen er nog meer te vinden zijn:)

wat zijn de oefeningen waar je sowiezo knijterhard op gaat, qua groeien? zet die in je schema..

laat die ook vooral staan. verder kun je alles als prikkel gebruiken. (volgorde van oefeningen, varieren in oefeningen, snelheid van reps, hoeveelheid reps, rust tussen de setjes door, supersets, giant sets, drop sets, negatieve reps, geforceerde reps, enz. enz. enz.) hier kan een vast schema never nooit tegenop, draai de regeltjes dus eens om ;)

afwisseling is dá poep! :D

Heb trouwens net even nagedacht wat voor soort trainingsprogramma ik wil gaan volgen. Ik heb drie dagen in de week tijd om te trainen. Blijf denk ik gewoon een soort van splitschema hanteren waarbij ik mijn achterlopende spiergroepen (borst en schouders) 2 keer per week pak.

Dag 2: Rug, Traps, Triceps, Buik
Dag 3: Borst, Schouders, Biceps

IK pak de borst voor de schouders omdat je de schouders natuurlijk ook wat belast als je gaat benchen etc. Als ik dan eerst mijn schouders volledig afbeul denk ik niet dat benchen daarna nog full gaat lukken.

Beetje goede verdeling volgens jullie?

Ga nu even kijken wat voor oefeningen ik erbij ga doen. Natuurlijk de grote drie(H)! en dan eens kijken wat voor oefeningen er nog meer te vinden zijn:)

ga je ma, wo en vr?

Meestal dinsdag woensdag en vrijdag;) of dinsdag, donderdag en vrijdag. Hoezo?:P Zit er nog aan te denken om biceps en triceps om te wisselen. Maar op deze manier pak ik de triceps iets meer omdat je bij benchen ook wat de triceps mee pakt.

kijk, als jij dinsdag borst en schouders pakt, wat vrij logisch en goed te doen is btw, pak je triceps keihard mee.. om vervolgens de dag daarna de triceps weer aan te pakken lijkt me niet zo'n goed plan.

en als jij op donderdag en vrijdag gaat trainen, kom je ook weer in de knoop met wat doelgroepen. (donderdag rug, vrijdag biceps)(donderdag triceps, vrijdag borst en schouders)

Dus ik kan beter biceps en triceps omwisselen waar ik zelf ook al aan zat te denken?

Dankje beest:D!

Heb trouwens mijn nieuwe trainingsschema klaar:P

Benen:
Squat
Calf raise
Seated leg curl
Leg Press
Leg extension

Borst:
Benchpress
Incline benchpress
Fly's
Lever pec deck fly

Schouders:
Shoulder press
dumbbell raise
Cable rear lateral raise

Dag 2 Rug, Traps, Biceps, Buik

Rug:
Deadlift
Bent over row
Close grip pulldown

Traps:
Barbell shrugs

Biceps
Dumbbell Curl
Preacher Curl
21en!

Buik:
Cable of dumbbell side bend
Crunches

Dag 3:
Borst, Schouders, Triceps

Borst:
Benchpress
Incline benchpress
Fly's
Lever pec deck

Schouders:
Shoulder press
Dumbbell raise
Cable rear lateral raise

Triceps:
Front rope pulldown
Skullcrushers
Dips

Laatst bewerkt:
2 x borst/schouders - bij borst pak je dezelfde oefeningen - wissels eens al met db's en cross overs , ik vind trouwens 12 oefeningen op een dag wel veel

Thnx voor je commentaar. Zat zelf ook aan te denken om wat af te wisselen met borst. Crossover vind ik zelf ook een fijne oefening dus die ga ik er denk wel aan toevoegen. Ben het met je eens dat 12 oefeningen veel is voor één training. Maarja dan beul ik mezelf wel compleet af :D! Voor schouders wil ik sowieso drie oefeningen doen om alledrie de schouderkoppen te pakken. Misschien dat er 1 beenoefening uitkan en 1 oefening voor de borst

vette training haha :D

Terug
Naar boven