- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal daar wat meer afwisseling in gooien
. Ga volgende week met een nieuw schema beginnen. Ben op dit moment druk bezig om wat in elkaar te zetten. Word hier uiteraard gepost
! 
!! Kan ik nu wel vernemen. Maar pijn is FIJN!!
!Dit zijn mijn resultaten tot nu toe he
Probeer elke keer als ik ga trainen meer gewicht te nemen dan de vorige training.
Zo kan ik mooi mijn progressie bijhouden![]()
Ik ga je log zeker de weten volgen!
En qwa oefeningen ..doe niet steeds dezelfde he, gooi er veel variatie in..
Vandaar ongeveer 7 weken lang telkens dezelfde oefeningen. Ga nu weer een nieuw schema maken. Leuk dat je mijn logje gaat volgen!

Heb trouwens net even nagedacht wat voor soort trainingsprogramma ik wil gaan volgen. Ik heb drie dagen in de week tijd om te trainen. Blijf denk ik gewoon een soort van splitschema hanteren waarbij ik mijn achterlopende spiergroepen (borst en schouders) 2 keer per week pak.
Dag 1: Benen, Borst, Schouders
Dag 2: Rug, Traps, Triceps, Buik
Dag 3: Borst, Schouders, Biceps
IK pak de borst voor de schouders omdat je de schouders natuurlijk ook wat belast als je gaat benchen etc. Als ik dan eerst mijn schouders volledig afbeul denk ik niet dat benchen daarna nog full gaat lukken.
Beetje goede verdeling volgens jullie?
Ga nu even kijken wat voor oefeningen ik erbij ga doen. Natuurlijk de grote drie(H)! en dan eens kijken wat voor oefeningen er nog meer te vinden zijn![]()
Dus ik kan beter biceps en triceps omwisselen waar ik zelf ook al aan zat te denken?

! Voor schouders wil ik sowieso drie oefeningen doen om alledrie de schouderkoppen te pakken. Misschien dat er 1 beenoefening uitkan en 1 oefening voor de borst