- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net op de bank ff wat in mekaar gezet. Weet niet of ik alles wel goed pak maar wil hem hier ff snel posten want ben een film aan het kijken! tears from the sun ofzoiets
Goede film, enjoy!
Dag 1: Benen/borst/schouders
Squat
Leg extension
Leg curl
Benchpress
Incline dumbbell benchpress
Fly's
Military press
Cable rear delt row
Upright row
Je pakt wel alle 3 de koppen aan.
Dag 2: Rug/triceps/buik/kuiten
Deadlift
Close grip pulldown
Dumbbell Bor
Cable pulldown (back? front?)
CGBP of skullcrusher ofzo
Dumbbell side bend
Crunches
Calf raise
-Calf raise naar dag 2 gedaan, dag 1 word anders wel erg veel.
-ipv Triceps extension zou ik een massa maker pakken. CGBP of skullcrusher ofzo.
-Volgorde aangepast, zo pak je geen 2 pulldowns achter elkaar
dag 3: borst/schouders/biceps
dumbbell benchpress
decline benchpress
peck dec
dumbbell shoulderpress
cable rear delt row
cable front raise
preacher curl
Supersetje hammercurl en dumbbell curl
Je pakt wel alle 3 de koppen aan.
Nou kom maar met het commentaar![]()
Per ongeluk verkeerde naam gekozen. Trouwens wel een goede tip die kuiten op dag 2 te doen! had ik zelf nog niet aan gedacht.
!
! Hij gaat er als volgt uitzien.Goed schema, Alleen vraag me af of je niet beter op dag 2 Triceps naar dag 3 kan doen, en biceps naar 2. Biceps worden aangesproken bij de Rug, en Triceps bij de Borst. Maar goed, dat is uiteraard aan jou.
Dat is nou precies de reden dat je ze moet doen zoals Nelus het heeft staan imho. Je hebt dan genoeg rust en je hebt meer kracht om ze goed aan te pakken.
Lijkt me een goed schema!![]()
Dat is ook precies de reden waarom ik triceps/borst en rug/biceps nooit op één dag doe. Je kunt je dan niet vol geven voor de triceps en biceps en dat kan wel als je ze zo pakt als ik nu doe
InderdaadDat is ook precies de reden waarom ik triceps/borst en rug/biceps nooit op één dag doe. Je kunt je dan niet vol geven voor de triceps en biceps en dat kan wel als je ze zo pakt als ik nu doe
![]()
Juist wel.. Je hebt ze dan aluitgeput, en hoeft het alleen nog maar 'af te maken'
)