- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje piet! Jij succes met trainen zometeenMorgenavond ga ik weer knallen
Schouders en benen!

! Gewichten ook weer wat vooruit gegaan. NOg 2 extra oefeningen gedaan. Voor de kuiten een standing calf raise in de smith. Die houd ik er vanaf nu ook in! En later voor de borst nog even de pectoral machine geprobeerd te slopen
!Nette training! Standing calf raises in de smith is een heerlijke oefenening he![]()
! We hebben alleen geen blok of iets waar ik mijn tenen op kan zetten waardoor ik net wat dieper kan zakken. Dat is wel een nadeel. Op een schijf staan heb ik ook al geprobeerd maar dan heeft het ene deel van je voet meer ondersteuning dan het andere deel omdat de schijf rond is. Dit gaat pijn doen in je enkel en lijkt me ook niet echt goed. Gewoon zonder iets onder mijn voet dus
! Kon nog wel meer gewicht maar was ook de eerste keer dus dat komt nog wel
!Haha thnx piet!! Jij bent ook ok

Dankje! Training ging inderdaag lekker!
Ja die is echt fijn! We hebben alleen geen blok of iets waar ik mijn tenen op kan zetten waardoor ik net wat dieper kan zakken. Dat is wel een nadeel. Op een schijf staan heb ik ook al geprobeerd maar dan heeft het ene deel van je voet meer ondersteuning dan het andere deel omdat de schijf rond is. Dit gaat pijn doen in je enkel en lijkt me ook niet echt goed. Gewoon zonder iets onder mijn voet dus
! Kon nog wel meer gewicht maar was ook de eerste keer dus dat komt nog wel
!

!