MuscleMeat

Eindelijk mijn eigen logje

36kg per hand schuin 5 reps ;)

straps is een uitkomst wat je probleem betreft, onderarmen apart trainen ook.

of beiden :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik weet het:D! maar onderarmen ligt het niet aan:P

Netjes man dat je nieuw record hebt met je schuinbankdrukken terwijl je vorige week volgens mij nog maar net aan de 32 a 34 kg kwam:)! (niet dat dat weinig is haha:P)

hahaha :D en het leuke is, ik doe al een poosje geen bankdrukken meer.. borst groeit nu veel harder!

ik ga zo sporten dude, veel succes enzo..

Dankje piet! Jij succes met trainen zometeen;) Morgenavond ga ik weer knallen:) Schouders en benen!

Nou de training van vanavond is gewoon dezelfde als de vorige keer. Toen waren de gewichten

Benen:

5x 10 Squats 50, 60, 70, 80, 80
3x 10 Leg extension 25, 25, 25
3x 10 Seated leg curl 40, 40, 40

Schouders:

3x 10 Military press 30, 30, 30, 30
3x 10 Front raises dumbbell 8, 8, 8
3x 10 Front cable raise 10, 10, 10
3x 10 Side raises dumbbell 8, 8, 8

Ik wil gewoon alles omhoog hebben vanavond! Ook al is het maar een paar herhalingen extra. Voel me fit dus dat moet gaan lukken!!

De training zit er weer op! Ging lekker vond ik zelf:)! Gewichten ook weer wat vooruit gegaan. NOg 2 extra oefeningen gedaan. Voor de kuiten een standing calf raise in de smith. Die houd ik er vanaf nu ook in! En later voor de borst nog even de pectoral machine geprobeerd te slopen:rocknana:

De resultaten
Benen:

5x 10 Squats 50, 60, 70, 80, 80
3x 10 Leg extension 25, 30, 35
3x 10 Seated leg curl 40, 40, 45
Calf raise smith: 10 keer 50kg, 10 keer 50kg, 25 keer 70kg!

Schouders:

3x 10 Military press 30, 32,5, 32,5, 30
3x 10 Front raises dumbbell 8, 8, 8
3x 10 Front cable raise 10, 10, 10
3x 10 Side raises dumbbell 8, 8, 9, 9

Pectoral machine: 10 keer 60, 10 keer 65, 8 keer 70, 8 keer 65

Nou laat jullie meningen maar horen:D!

Nette training! Standing calf raises in de smith is een heerlijke oefenening he:cool:

nelus is oké holee oleee

Nette training! Standing calf raises in de smith is een heerlijke oefenening he:cool:

Ja die is echt fijn:D! We hebben alleen geen blok of iets waar ik mijn tenen op kan zetten waardoor ik net wat dieper kan zakken. Dat is wel een nadeel. Op een schijf staan heb ik ook al geprobeerd maar dan heeft het ene deel van je voet meer ondersteuning dan het andere deel omdat de schijf rond is. Dit gaat pijn doen in je enkel en lijkt me ook niet echt goed. Gewoon zonder iets onder mijn voet dus:D! Kon nog wel meer gewicht maar was ook de eerste keer dus dat komt nog wel:)!

Haha thnx piet!! Jij bent ook ok:cool:

Dankje! Training ging inderdaag lekker!

Vanavond gaan we borst, BiC33eeepPSs en Bl0KjU33eeuUHhSs aanpakken!!

Ja die is echt fijn:D! We hebben alleen geen blok of iets waar ik mijn tenen op kan zetten waardoor ik net wat dieper kan zakken. Dat is wel een nadeel. Op een schijf staan heb ik ook al geprobeerd maar dan heeft het ene deel van je voet meer ondersteuning dan het andere deel omdat de schijf rond is. Dit gaat pijn doen in je enkel en lijkt me ook niet echt goed. Gewoon zonder iets onder mijn voet dus:D! Kon nog wel meer gewicht maar was ook de eerste keer dus dat komt nog wel:)!

Dat is wel balen. Het is wel goed om je kuiten goed te strekken namelijk, is de oefening ook een stuk zwaarder. Nu doe je eigenlijk maar de helft van de beweging. Misschien dat je 2 schijven kan neerleggen, voor elke voet 1? Of misschien ligt er iets anders waar je op kan staan?

En weer lekker knallen vanaaf!!:rocknana:

Ik doe niet de helft van de oefeningen want de achterkant van mijn voet werk ik nu wel meer omhoog om toch nog ongeveer dezelfde lengte van de beweging te maken. Maar als je kunt zakken is natuurlijk wel een stuk idealer. Ga het eens proberen met 2 schijven maar denk ook niet dat dit ideaal is. Heb verder al rondgekeken in de gym maar niks nuttigs te vinden:(

Even de training van vrijdag nog posten. Nog geen tijd gehad sorry:D!

Borst:

3x 10 Bench 60kg, 62,5kg, 60kg
3x 12 Incline dumbbell press 14kg, 16kg, 16kg (per dumbbell)(schuin bankje)
3x 12 Cable flies (liggend) 9kg, 9kg, 9kg
3x 12 Crossover 12,5kg, 12,5kg, 12,5kg

Biceps:

3x 12 barbell preacher curl 25kg, 25kg, 25kg
3x 12 Standing cable curls 20kg, 22,5kg, 20kg
3x 12 One arm dumbbell preacher curl 12kg

Buik:

2x 30 a 40 Crunches
3 keer over beide zijkanten 12 keer met 52,5 kg Rotary Torso (apparaat)

Hier en daar weer wat vooruit gegaan in gewichten! Nou morgenvroeg ga ik op vakantie dus ik post hier een goede week niet! Na de vakantie weer vol aan de bak(H)!!:rocknana:

lekker getraind!

idd, lekkere training! :)

probeer een beetje aan je eiwitten te komen op vakantie en begin na je vakantie een weekje licht. daarna weer als een beest tekeer en je zult zien dat je binnen no-time weer terug on track bent en dat je lichaam misschien positief reageert van de rust die je hebt gepakt ;)

Lekkere laatste training! Rustig aan op vakantie:cool:

Bedankt allemaal!!! over een uurtje gaan we weg! Ik probeer mijn eiwitten zeker een beetje in de gaten te houden op vakantie:) Dit door toch 2 liter melk op een dag te drinken, brood met kipfilet en elke dag 500 gram kwark.

En daarna weer knallen!! Tot over een week!:rocknana:

Terug
Naar boven