Fitness Seller

Eindelijk mijn eigen logje

• Topic Starter Topic Starter
Dag vrienden:)!

Nou mijn vakantie zit erop. Deze week helaas maar 1 keer kunnen trainen. Een soort van fullbody gedaan. Gewoon voor elke spiergroep 1 oefening.

Kracht in de borst was hetzelfde als voor de vakantie
Kracht in de rug ook
Kracht in de biceps is wat toegenomen
Kracht in de triceps ook
Kracht in de schouders ook
Kracht in de benen hetzelfde

De rust heeft me dus goed gedaan:)! Alhoewel één training natuurlijk niet heel veel zegt. Vanaf volgende week ga ik weer 3 keer per week trainen en zal ik hier weer de gewichten, oefeningen en het aantal herhalingen posten! goed weekend;)

Welcome back, dude!:wave2:

Weekje rust is dus nog niet zo gek:)

Dubbelpost..

Laatst bewerkt:
blij je weer terug te zien Niels! fijne vakantie gehad?

enne wat betreft een rustweek, dat zoiets af en toe juist goed is.. ik wil eigenlijk niet zeggen: ik zei het je toch? maarreuhh.. ik zei het je toch? :D

Bedankt allemaal:)!

Heb zeker een mooie vakantie gehad. Elke dag tussen de 25 en 30 graden, mooi uitgaan en lekker eten! Ben naar Hongarije geweest trouwens. Ze lopen daar wel flink achter op Nederland als je kijkt naar hygiëne e.d. Dit vond ik wel een groot nadeel. Ben dus blij dat ik weer thuis ben:P!

Ga vanavond weer trainen:)! Zal morgen hier de resultaten posten;)

Bedankt allemaal:)!

Heb zeker een mooie vakantie gehad. Elke dag tussen de 25 en 30 graden, mooi uitgaan en lekker eten! Ben naar Hongarije geweest trouwens. Ze lopen daar wel flink achter op Nederland als je kijkt naar hygiëne e.d. Dit vond ik wel een groot nadeel. Ben dus blij dat ik weer thuis ben:P!

Ga vanavond weer trainen:)! Zal morgen hier de resultaten posten;)

goed zo beest!! knalle als een malle!! :D

ikke vanavond iets proberen.. plat dumbbelldrukken, 6 reps, 40kg per hand, 3 setjes.. daarna incline bankje op 45gr, 6 reps, 34kg per hand, 3 setjes.. kijken of ik het volhoudt :) normaal doe ik incline op 30gr.. ff prikkelen :D

daarna peckdeck variant met 1 hand, wat verder de beweging doortrekken om de binnenkant nóg meer aan te spreken.. en als laatst cable flyes, lage pulley. ff de borst maximaal oppompen, verder dan verzuring ;)

voor schouders geen drukbewegingen vandaag, zal ik wel geen fut meer voor hebben :D gelukkig kun je de schouders ook trainen zonder deze oefeningen ;)

en triceps ga ik doodmaken met skullcrushers en smal bankdrukken :D

waarom ik dit met je deel? ik heb er zin in vanavond!!!

goed zo beest!! knalle als een malle!! :D

ikke vanavond iets proberen.. plat dumbbelldrukken, 6 reps, 40kg per hand, 3 setjes.. daarna incline bankje op 45gr, 6 reps, 34kg per hand, 3 setjes.. kijken of ik het volhoudt :) normaal doe ik incline op 30gr.. ff prikkelen :D

daarna peckdeck variant met 1 hand, wat verder de beweging doortrekken om de binnenkant nóg meer aan te spreken.. en als laatst cable flyes, lage pulley. ff de borst maximaal oppompen, verder dan verzuring ;)

voor schouders geen drukbewegingen vandaag, zal ik wel geen fut meer voor hebben :D gelukkig kun je de schouders ook trainen zonder deze oefeningen ;)

en triceps ga ik doodmaken met skullcrushers en smal bankdrukken :D

waarom ik dit met je deel? ik heb er zin in vanavond!!!

Leuk dat je dit met mij en de rest deelt:D! Hoorde gister van je dat het lekker ging en dat het redelijk gelukt is:D!! Top!!

Ik heb mijn training van gisteren er ook weer opzitten. Het ging lekker! Op bijna alle oefeningen weer wat vooruit gegaan:)!!

Lat pull down: 10x 40kg, 7x 45kg, 10x 40kg
low pulley: 10,10,10,10 x 30kg
Dumbbell bent over rows: 10,10,10 x 24 kg
Deadlift: 10x 100, 10x 90, 8x 100, 7x 100
Shrugs: 25x 26kg, 12x 28kg, 12x 28kg
Dippen: 12 keer bw, 10keer bw+10, 9 keer bw +10kg
Cable Pressdown: 10,8,6 keer 25kg
Rope extensions: 12,12,18 keer 12,5kg

Nice training, nice deadlift

Danku, Danku:D! Ga zometeen weer trainen:)!

nette training, en succes met je training van vandaag :)

eeh, heb je al getraind?

Nou de training van vanmiddag zit er ook weer op. Ging best lekker vond ik zelf:). Ben helaas op de front cable raise heel iets achteruit gegaan maar dat komt ook omdat ik deze oefening vorige keer als eerste schouderoefening deed en vandaag deed ik hem na enkele zware side raises. Verder ben ik op elke oefening weer lekker vooruit gegaan:)

Benen:

5x 10 Squats 50, 60, 70, 80, 80
3x 10 Leg extension 40, 40, 45
3x 10 Seated leg curl 40, 45, 45
Calf raise smith 25 keer 75kg, 12 keer 95kg, 12 keer 95kg

Schouders:

3x 10 Military press 30, 35, 35
3x 10 Front raises dumbbell 8, 8, 8
3x 10 Front cable raise 10, 7,5, 7,5
3x 10 Side raises dumbbell 8, 8, 9, 9

Zo dat waren de herhalingen plus gewichten:)!

Zal binnenkort alle logjes even nalopen van mensen die hier posten;) Laatste tijd weinig tijd meer voor gehad zal er binnekort even tijd voor uit trekken. Bedankt voor alle aanmoedigingen, tips etc:D!

Gaat weer goed, Nelus!
Nette training!:thumbs:

jij wordt echt ****ing beest..

Nou nou...na het live aanschouwen van zijn training was hij inderdaad beestachtig bezig weer.

Hij vergat te zeggen dat zijn net in training zijnde maat hem al klopte qua gewicht bij de Leg extension :P
Maar goed...laten we daar niet over zeuren: Goed bezig Niels 8-|

Anyway..donderdag weer? :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven