- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou nou...na het live aanschouwen van zijn training was hij inderdaad beestachtig bezig weer.
Hij vergat te zeggen dat zijn net in training zijnde maat hem al klopte qua gewicht bij de Leg extension
Maar goed...laten we daar niet over zeuren: Goed bezig Niels 8-|
Anyway..donderdag weer?![]()
!
!! Haha.. waarom ga je ook geen logje bijhouden?
!! Vond het zelf ook lekker gaan
!
!
Haha wie weet! We gaan gewoon hard door trainen en we zien wel waar we over een jaar staan![]()

! Weinig vooruitgang geboekt maar dat komt ook door de week vakantie denk ik
. De gewichten zijn eigenlijk allemaal hetzelfde gebleven dus die hoef ik niet te noteren
! Het uitvoeren van de oefeningen ging me wel wat gemakkelijker af dus dat beloofd wat voor de volgende keer
!
! En nee, dit is niet om mezelf te verdedigen. Maar je kunt niet altijd vooruit gaan. Vind het niet erg om een weekje op dezelfde gewichten te blijven
! goed eten en veel trainen zal uiteindelijk wel leiden tot goede resultaten
!
wie weet...
...we zien wel
Jij gaat gewoon beest worden!! niet ouwehoeren!!![]()
!
! Vette nieuwe avator trouwens
!!Hoop ooit een beest te worden!
Trouwens, als ik soms jouw statistieken hoor dan ben ik niks vergeleken bij jouw. Fijn dat zo'n iemand mij steeds weer oppept voor de volgende training! Vette nieuwe avator trouwens
!!

Als je een weekje rust hebt doordat een weekje lekker gaat doorzakken in het buitenland lijkt me hetzelfde resultaat halen na de vakantie net zoals voor de vakantie niet heel slecht! En nee, dit is niet om mezelf te verdedigen. Maar je kunt niet altijd vooruit gaan. Vind het niet erg om een weekje op dezelfde gewichten te blijven
! goed eten en veel trainen zal uiteindelijk wel leiden tot goede resultaten
!

Vond de training best lekker gaan
! Nergens op achteruit gegaan. Bij sommige oefeningen zoals low pulley vond ik het wel erg lastig om dezelfde resultaten als vorige training te halen. Maar dit is me toch gelukt. Op deadlift weer wat vooruit gegaan
! Ben ik er blij mee! Ook de rest van de oefeningen zijn wat verbeterd
! Het resultaat:
!
Dan ga ik dus ook andere oefeningen voor triceps enzo doen. Hoop tot die tijd toch nog wat vooruitgang te boeken op de triceps oefeningen. De oefeningen gaan me wel makkelijker af maar het gewicht wil nog niet echt omhoog. Maar ik hoop dat dat nog gaat lukken
De andere spiergroepen gaan wel lekker vooruit! bedankt voor jullie commentaar/ aanmoedigingen!