AndroidHealthClinic

Eindelijk mijn eigen logje

Mooie training!

goed bezig !

• Topic Starter Topic Starter
Nou nou...na het live aanschouwen van zijn training was hij inderdaad beestachtig bezig weer.

Hij vergat te zeggen dat zijn net in training zijnde maat hem al klopte qua gewicht bij de Leg extension :P
Maar goed...laten we daar niet over zeuren: Goed bezig Niels 8-|

Anyway..donderdag weer? :D

Ja vanavond weer trainen:D!

Je klopte dinsdag mijn training van vorige week waarna ik jouw training weer klopte:p!! Haha.. waarom ga je ook geen logje bijhouden?

Dankje:D!! Vond het zelf ook lekker gaan:)

Danku danku, Jij gaat zo te zien ook lekker;)!

Gaat weer goed, Nelus!
Nette training!:thumbs:

Ook bedankt! Jij succes met je rippetoe:D!

jij wordt echt ****ing beest..

Haha wie weet! We gaan gewoon hard door trainen en we zien wel waar we over een jaar staan:D

Bedankt voor alle reacties!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou de training van gisteren zit erop:P! Weinig vooruitgang geboekt maar dat komt ook door de week vakantie denk ik;). De gewichten zijn eigenlijk allemaal hetzelfde gebleven dus die hoef ik niet te noteren:P! Het uitvoeren van de oefeningen ging me wel wat gemakkelijker af dus dat beloofd wat voor de volgende keer:)!

Mooi, geen achteruitgang is ook al goed.

Stilstand is achteruitgang zeggen ze toch altijd?!

Als je een weekje rust hebt doordat een weekje lekker gaat doorzakken in het buitenland lijkt me hetzelfde resultaat halen na de vakantie net zoals voor de vakantie niet heel slecht:p! En nee, dit is niet om mezelf te verdedigen. Maar je kunt niet altijd vooruit gaan. Vind het niet erg om een weekje op dezelfde gewichten te blijven:)! goed eten en veel trainen zal uiteindelijk wel leiden tot goede resultaten:)!

:rolleyes:

wie weet...

...we zien wel

Jij gaat gewoon beest worden!! niet ouwehoeren!! :D

Hoop ooit een beest te worden:D!
Trouwens, als ik soms jouw statistieken hoor dan ben ik niks vergeleken bij jouw. Fijn dat zo'n iemand mij steeds weer oppept voor de volgende training:)! Vette nieuwe avator trouwens:D!!

Hoop ooit een beest te worden:D!
Trouwens, als ik soms jouw statistieken hoor dan ben ik niks vergeleken bij jouw. Fijn dat zo'n iemand mij steeds weer oppept voor de volgende training:)! Vette nieuwe avator trouwens:D!!

als ik alleen al kijk naar jouw leeftijd, je huidige fysiek en de trainingen die jij nú al neerzet....

.... dan wordt je in de toekomst nog een hele, hele grote bizon :)

gewoon op deze manier door blijven gaan.

ennuh ik vind die avatar ook wel de bom eigenlijk, dank je :D

Als je een weekje rust hebt doordat een weekje lekker gaat doorzakken in het buitenland lijkt me hetzelfde resultaat halen na de vakantie net zoals voor de vakantie niet heel slecht:p! En nee, dit is niet om mezelf te verdedigen. Maar je kunt niet altijd vooruit gaan. Vind het niet erg om een weekje op dezelfde gewichten te blijven:)! goed eten en veel trainen zal uiteindelijk wel leiden tot goede resultaten:)!

Dat bedoelde ik er inderdaad daarmee. :)

Dag medebodybuilders/vrienden!

Nou heb woensdagmorgen getrained. Heb nu pas tijd om het te posten door drukte ivm werk;) Vond de training best lekker gaan:)! Nergens op achteruit gegaan. Bij sommige oefeningen zoals low pulley vond ik het wel erg lastig om dezelfde resultaten als vorige training te halen. Maar dit is me toch gelukt. Op deadlift weer wat vooruit gegaan:)! Ben ik er blij mee! Ook de rest van de oefeningen zijn wat verbeterd:)! Het resultaat:

Lat pull down: 10x 40kg, 10x 45kg, 10x 40kg
low pulley: 10,10,10,10 x 30kg
Dumbbell bent over rows: 10,10,10 x 24 kg
Deadlift: 7x 100, 9x 100, 6x 110, 7x
Shrugs: 16x 28kg, 16x 28kg, 15x 28kg
Cable Pressdown: 15,8,6 keer 25kg
Rope extensions: 12,12,18 keer 12,5kg

Welterusten;)

blijven knallen beest :)

wow, gaat goed hier. Leuke reacties ook ;) :D

Goede deadlift!:cool:
Zie trouwens dat je overal op vooruit gaaat behalve je triceps.
Misschien eens een andere oefening proberen als pushdown? Skullcrushers of dippen ofzo.

Nou ik heb vanmiddag weer ff getrained. Ging weer best lekker:)!

5x 10 Squats 50, 60, 70, 80, 85
3x 10 Leg extension 40, 40, 45
3x 12 Seated leg curl 45, 45, 45
Calf raise smith 15 keer 100kg, 12 keer 100kg, 12 keer 100kg

Schouders:

3x 10 Military press 30, 35, 35
3x 10 Front cable raise 10, 10, 10
3x 10 Side raises dumbbell 9, 9, 8

Denk dat ik de oefeningen voor de triceps nog wel even zo houd. Over een paar weken stop ik met dit schema en ga ik over naar een ander schema;) Dan ga ik dus ook andere oefeningen voor triceps enzo doen. Hoop tot die tijd toch nog wat vooruitgang te boeken op de triceps oefeningen. De oefeningen gaan me wel makkelijker af maar het gewicht wil nog niet echt omhoog. Maar ik hoop dat dat nog gaat lukken:) De andere spiergroepen gaan wel lekker vooruit! bedankt voor jullie commentaar/ aanmoedigingen!

Ziet er goed uit! :D

Mooie training weer nelus

Danku Danku:)! Morgenvroeg de borst, biceps en buik aanpakken. Superdude dagje:hedbang:

Terug
Naar boven