- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-dagje rulez
jwtz
die schoudertraining van je was niet misselijk btw![]()
! Vind mijn schouders zelf een zwak punt. Maar er zit vordering in
!!Dankje! Vind mijn schouders zelf een zwak punt. Maar er zit vordering in
!!
! Niet heel veel vooruitgang geboekt. Maar dat komt ook omdat mijn borst niet echt een sterk punt is en op biceps kun je natuurlijk niet zoveel vooruitgang boeken in kg's als op oefeningen voor de rug.
!hmm... jammer dat ik NU moet werken, anders hadden we ff kunnen babbelen wat dat probleem(pje) betreft. hou je van me tegoed, Niels!
! Werkse he
!
Vond ze echt niet fijn om te doen. En heb toch nog 4 oefeningen voor de rug over. Dus vandaar dat ik de chins eruit gehaald heb
Ga over een paar weken een nieuw schema maken en zal dan zeker de oefening voor de schouders die je me net gaf gaan gebruiken
!
!
Ga trouwens nog 2,5 week door volgens dit schema. Daarna ga ik over op een ander schema. Iemand van jullie nog een ideetje? Ideeen zijn altijd welkom! Zat zelf te denken aan een opperbody/lowerbody schema. Iemand ervaring hiermee?

How how...mag jouw trainingsmaat ook ff een beetje meedenken hierover?![]()
How how...mag jouw trainingsmaat ook ff een beetje meedenken hierover?![]()

!
Deftige beentraining!
Wou dat ik zulke squats kon maken...
Denk je wel om de achterkant van je schouders?
MP en shoulder press is eigenlijk dezelfde oefening. En pakt allebei de Anterior(voorkant) Deltoid aan.
Zou de shoulder press vervangen voor een oefening die de Posterior(achterkant) Deltoid aanpakt, bijvoorbeeld de Dumbbell Rear Lateral Raise.
ook al is íe samengesteld.. en het is goed dat hij dit zo heeft, zijn middelste schouderkoppen lopen ook achter volgens hem.maar ook ik ben van mening dat de achterste schouderkoppen meer gestimuleerd dienen te worden d.m.v. een oefening voor deze koppen. misschien doet hij deze tijdens zijn rugtraining? ik weet niet?