Fitness Seller

Eindelijk mijn eigen logje

:sd:-dagje rulez :D jwtz

die schoudertraining van je was niet misselijk btw ;)

• Topic Starter Topic Starter
Mijn training van zondag zit er trouwens op. Ging opzich wel goed:)! Niet heel veel vooruitgang geboekt. Maar dat komt ook omdat mijn borst niet echt een sterk punt is en op biceps kun je natuurlijk niet zoveel vooruitgang boeken in kg's als op oefeningen voor de rug.

Resultaten:

Bench 3 x 10 60kg, 62,5 kg, 60 kg
Incline dumbbellpress, 7x16kg, 7x 16kg, 12x 14kg
Dumbbell fly 3x12x 9kg
crossover 3x12x 12,5kg

One arm standing cable curls: 12x10kg, 10x12,5kg, 10x10kg
one arm dumbbell preacher curl: 12x12kg, 10x12kg, 11x12kg
hammer curl: 3x10x9kg

Buik
Crunches gewoon tot ik niet meer kon
Rotary torso: 3x12x55kg

Heb de hammer curl toegevoegd omdat ik het een lekkere oefening vind. Deed de oefening als laatste oefening dus erg veel gewicht kon ik toen niet meer pakken. Heb de standing cable curls vervangen door one arm standing cable curls. Vind het met één hand toch wat fijner.

bedankt iedereen voor de reacties:)!

Vanmiddag even getrained voor het werken! Op de bent over rows na ben ik op elke oefening vooruit gegaan. Vooral de deadlift ging echt superlekker!! Hier de resultaten:

Lat pull down: 10x 45kg, 10x 45kg, 10x 40kg
low pulley: 10,10, x 30kg 8x 35kg
Dumbbell bent over rows: 10,10,10 x 24 kg
Deadlift: 10x100, 6x 110, 6x 115, 3x120kg
Shrugs: 20x 28kg, 20x 28kg, 17x 28kg
Cable Pressdown: 15x 25kg , 10 keer 27,5kg, 10keer 27,5kg
Rope extensions: 12x 12,5kg, 10x 15kg, 10x 15kg

mattie, waar zijn de chins :D

lekkere training :D mooi vooruitgegaan :D
ga zo door :)

Die heb ik eruit gehaald:o Vond ze echt niet fijn om te doen. En heb toch nog 4 oefeningen voor de rug over. Dus vandaar dat ik de chins eruit gehaald heb;) Ga over een paar weken een nieuw schema maken en zal dan zeker de oefening voor de schouders die je me net gaf gaan gebruiken:cool:!

Bedankt voor de reacties! Meer reacties zijn altijd welkom:D!

Ga trouwens nog 2,5 week door volgens dit schema. Daarna ga ik over op een ander schema. Iemand van jullie nog een ideetje:)? Ideeen zijn altijd welkom! Zat zelf te denken aan een opperbody/lowerbody schema. Iemand ervaring hiermee?

Ga trouwens nog 2,5 week door volgens dit schema. Daarna ga ik over op een ander schema. Iemand van jullie nog een ideetje:)? Ideeen zijn altijd welkom! Zat zelf te denken aan een opperbody/lowerbody schema. Iemand ervaring hiermee?

How how...mag jouw trainingsmaat ook ff een beetje meedenken hierover? :p

Zo gisteren lekker getraint! Ga vanavond weer dan ga ik borst, biceps en buik trainen.

Training gisteren

Nou ik heb vanmiddag weer ff getrained. Ging weer best lekker!

5x 10 Squats 50, 60, 70, 80, 85
3x 10 Leg extension 50, 50, 50
3x 12 Seated leg curl 50, 50, 50
Calf raise smith 18 keer 105kg, 16 keer 110kg, 15 keer 110kg

Schouders:

3x 10 Military press 35, 35, 35
3x 10 Front cable raise 10, 10, 10
3x 10 Side raises dumbbell 9, 9, 9
Shoulder press 10x 35, 10x 40, 10x 35

laat de reacties maar komen:D!

Deftige beentraining!:hedbang:
Wou dat ik zulke squats kon maken...

Denk je wel om de achterkant van je schouders?
MP en shoulder press is eigenlijk dezelfde oefening. En pakt allebei de Anterior(voorkant) Deltoid aan.
Zou de shoulder press vervangen voor een oefening die de Posterior(achterkant) Deltoid aanpakt, bijvoorbeeld de Dumbbell Rear Lateral Raise.

mooi getraint nelus!

Deftige beentraining!:hedbang:
Wou dat ik zulke squats kon maken...

Denk je wel om de achterkant van je schouders?
MP en shoulder press is eigenlijk dezelfde oefening. En pakt allebei de Anterior(voorkant) Deltoid aan.
Zou de shoulder press vervangen voor een oefening die de Posterior(achterkant) Deltoid aanpakt, bijvoorbeeld de Dumbbell Rear Lateral Raise.

shoulder press en de mp pakken meer de middelste schouderkoppen dan de voorste schouderkoppen aan hoor ;) ook al is íe samengesteld.. en het is goed dat hij dit zo heeft, zijn middelste schouderkoppen lopen ook achter volgens hem.maar ook ik ben van mening dat de achterste schouderkoppen meer gestimuleerd dienen te worden d.m.v. een oefening voor deze koppen. misschien doet hij deze tijdens zijn rugtraining? ik weet niet?

Terug
Naar boven