SebastiaanG
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat goed met je deadlift en bankdrukken, maar squatten moet een stuk beter hè! Zal ook wel weer vooruit gaan als je het blijft doen en gewoon rustig opbouwt na je blessure. Succes ermee!
Vandaag ga ik weer squatten. Voor dat ik de blessure kreeg squatte ik 5x 85kg en het ging al weken lang hard vooruit. Binnen een half jaar zit ik wel boven de 5x100 kg.
. Kunnen we natuurlijk een mooi wedstrijdje van maken!Ah oké dat doe je mooi. Ik zit nu op 3x5x85kg dus dan zit ik ook over de 3x5x100kg. Kunnen we natuurlijk een mooi wedstrijdje van maken!
Ik heb net weer gesquat en herinner me weer hoe vermoeiend het is. Ik had gee last van mijn knie bij het squatten, maar toen ik lunges wilde gaan doen kreeg ik er wel last van. Dus ik hou het voorlopig gewoon alleen bij squatten.
i know), maar die calf raises voelen goed aan! Het brand na elke set zo lekker in mn kuiten, het voelt beter dan de pomp in mn biceps!
?Doe weIk heb net weer gesquat en herinner me weer hoe vermoeiend het is. Ik had gee last van mijn knie bij het squatten, maar toen ik lunges wilde gaan doen kreeg ik er wel last van. Dus ik hou het voorlopig gewoon alleen bij squatten.
Overhead Press
35 kg, 5x
37.5 kg, 5x
40 kg, 5x
42.5 kg, 5x
45 kg, 3x
Full Squats
60 kg, 5x
65 kg, 5x
70 kg, 5x
75 kg, 5x
80 kg, 5x
Close Grip BP
47.5 kg, 5x
50 kg, 5x
52.5 kg, 5x
55 kg, 5x
57.5 kg, 5x
60 kg, 3x
Calf raises
80 kg, 10x
100 kg, 10x
120 kg, 10x
Ik trainde eigenlijk nooit mijn kuiten (i know), maar die calf raises voelen goed aan! Het brand na elke set zo lekker in mn kuiten, het voelt beter dan de pomp in mn biceps!
.Als ik het me goed herinner kon ik je toch regelmatig terug vinden op de seated calf raise machine maat.
Ik heb zelf ook het gevoel dat vooral mijn deadlift (en misschien ook bankdrukken) een stuk beter is dan de rest. Vandaag ga ik weer squatten, want dat moet nu toch wel heel nodig omhoog.
Gefeliciteerd met je verjaardag en je goede trainingen.![]()
Verder geen aanmerkingen op mijn trainingen?