Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag ging het helaas niet zo goedEn ik moest ook nog eens te vroeg stoppen met trainen. De gym sluit namelijk om 9 uur, en op de klok was het 8.50, dus ik dacht ik heb nog 10 min over. Bleek dat de klok achter stond en ik moest echt meteen gaan want ze gingen sluiten
Overhead Press
35 kg, 5x
37.5 kg, 5x
40 kg, 5x
42.5 kg, 5x
45 kg, 4x
Squats
65 kg, 5x
70 kg, 5x
75 kg, 5x
80 kg, 5x
85 kg, 3x
Close grip BP
51 kg, 5x
53.5 kg, 5x
56 kg, 5x
58.5 kg, 5x
61 kg, 2x (bij de 3e herhaling ging ik scheef en mn spotter lette niet geweldig op, en alle gewichten vielen van de stangVoortaan met close grip gewoon die veiligheids pinnen erop)
61 kg, 2x (nog n keer direct erachter aan)
Calf raises
90 kg, 12x
110 kg, 12x
En toen moest ik dus weg
Hopelijk gaat het volgende training beter.
Toch alles bij elkaar een lekkere training.
Nou hij legde het uit en het zit zo: normaal gesproken heb ik er een hekel aan als mensen te vroeg helpen tijdens het bankdrukken (dus zeg maar al helpen terwijl ik het nog gewoon kan tillen). Ik vraag mn vader dan ook altijd pas te helpen als de stang zelfs weer omlaag gaat en ik het dus echt niet kan tillen 

Is zijn schuld niet, je moet gewoon niet schuin bankdrukken. Keertje met je andere hand rukken werkt misschien wel zodat links wat sterker wordt. Nog 11 daagjes jongen!

Hee Enzonn,
Ik post even n.a.v. je post in mijn topic. Ik vind je 400m tijd echt goed. De 800 en 1500 ook, maar daar heb ik echt geen verstand van.
Ik ben nou niet bepaald Pietje Explosief, maar heb daar een aantal oefeningen voor gedaan om dat te verbeteren. Ik denk als je 100m tijd met 1 sec verbetert dat je 400m misschien wel 3 sec sneller kan.
De oef. die ik daarvoor heb gedaan zijn:
leaping squat, jump squat, hinkstapsprong, korte sprints van 30-50m, veel starts maken en de shotput side-bent.
Misschien heb je daar zelf ook wat aan.![]()

Trainingen zien er hier erg serieus uit, helemaal top. Dat chinnen gaat ook lekker zie ik. Hoe zwaar ben je?