AndroidHealthClinic

Enzonn's dagboek

Goed getraind weer. Had je die oef. nog gevonden, anders kan ik ze wel voor je omschrijven.:D;)

• Topic Starter Topic Starter
Goed getraind weer. Had je die oef. nog gevonden, anders kan ik ze wel voor je omschrijven.:D;)

Ik ga over 6 dagen 5 weken lang op vakantie (en dan kan ik dus niet trainen), en als ik terug kom zal ik er wel een paar van in mn schema zetten ;) Nu houd ik mn schema nog even hetzelfde (nog maar 3 trainingen te gaan).

Ik heb vandaag even mijn training overgeslagen, omdat ik heel moe was en ik had gewoon het gevoel dat ik er vandaag niet alles uit kon halen. Ik doe die training gewoon morgen (ipv een rustdag).

5 weken uit roulatie. Kan je goed doen.

Goede vajantie in ieder geval!

Full SquatsPR
67.5 kg, 5x
72.5 kg, 5x
77.5 kg, 5x
82.5 kg, 5x
87.5 kg, 3x

Overhead Press
35 kg, 5x
37.5 kg, 5x
40 kg, 5x
42.5 kg, 5x
45 kg, 4x

Calf RaisesPR
90 kg, 12x
110 kg, 12x
130 kg, 12x

Close Grip BP
51 kg, 5x
53.5 kg, 5x
56 kg, 5x
58.5 kg, 5x
61 kg, 3x

lekker snel nog wat PR's uit de mouw schudden :p

Goed getraind!

Klein advies van mij, train je kuiten met meer reps, ga tussen de 15-20 zitten, kuiten groeien beter in die rep range.

sterk man
je squat gaat ook weer lekker zo te zien.

Goed getraind!

Klein advies van mij, train je kuiten met meer reps, ga tussen de 15-20 zitten, kuiten groeien beter in die rep range.

IMO is het gewoon hetzelfde als alle andere spiergroepen namelijk 8-12 reps voor de meeste spiergroei.

ALS er verschil in groei zou zitten mbt de reprange, lijkt het mij meer logisch om weinig reps te doen met veel gewicht. Kuiten krijgen in het dagelijks leven veel reps met weinig gewicht. En daar groeien ze niet van

ik zal vanaaf even de pagina inscannen met een stukje van Jay Cutler waarin het verteld, staat hierzo ook ergens @ DBB... ff zoeken voor je

Bedankt ;)

Deadlift
105 kg, 5x
110 kg, 5x
115 kg, 5x
120 kg, 5x
125 kg, 3x

Biceps Curls
30 kg, 8x
35 kg, 8x
37.5 kg, 7x :(

Declined CrunchPR
7 kg, 12x
8 kg, 12x
9 kg, 12x :)

Single Arm Rows
30 kg, 10x
32.5 kg, 10x
35 kg, 10x

crunch is met een dumbbell op je borst?

Nice one Enzonn, je deadlift gaat goed, zeker voor jou leeftijd!

jaman, echt goede deadift!
je doet het ook vrij vaak niet?

crunch is met een dumbbell op je borst?

Nee, achter mijn hoofd. Als ik hem op mn borst houd moet ik 3x zoveel gewicht nemen en dan moet ik weer gaan slepen :P

Nice one Enzonn, je deadlift gaat goed, zeker voor jou leeftijd!

jaman, echt goede deadift!
je doet het ook vrij vaak niet?

Bedankt ;) Ja deadliften doe ik 2x per week. Ik geloof dat ik in de afgelopen maand als zon 10 tot 15 kg vooruit ben gegaan :P

Maar dat zal wel wee achteruit kom als ik terug kom van vakantie. Ik heb nu nog 1x training en dan 5 weken lang niks.

wow, wist niet dat dit logje nog bestond

Terug
Naar boven