AndroidHealthClinic

Enzonn's dagboek

• Topic Starter Topic Starter
waarom doe je telkens zulke kleine stapje tussen de sets
stel je warmt op bij bankdrukken bijv. 10X 50 8X 60 8X 70 dan zit er 10kg tusen elke set waardoor je kracht bespaart maar toch goed opgewarmt bent. Gaat trouwens erg goed met jouw!

Ik heb nu al echt het gevoel alsof ik bij de eerste paar sets bijna niet hoef in te spannen, dat wil ik niet erger maken. Bovendien werkt dit schema erg goed voor mij ;)

Vandaag ging k*t, ik was niet gemotiveerd en na elke oefening had ik wel zo'n gevoel dat ik er nog wel een herhaling uit had kunnen halen.

Deadlift
5x 100 kg
5x 105 kg
5x 110 kg
5x 115 kg
5x 120 kg

Overhead Press
5x 35 kg
5x 37.5 kg
5x 40 kg
5x 42.5 kg
4x 45 kg

Leg Press (stand 9)
5x 180 kg
5x 200 kg
5x 220 kg
5x 240 kg
4x 260 kg

Dips (ketting lag er niet dus heb maar sets van 12 gedaan)
12x BW
12x BW
10x BW

Leg Raises
13x
13x
13x

tja, soms heb je van die dagen, training ziet er toch nog behoorlijk uit ;)

Ja klopt, ik word gewoon snel chagrijnig als 1 set niet goed gaat. Maar uiteindelijk gaat het toch wel weer beter tijdens de opvolgende trainingen.

Aan je deadlifts zie ik geen verbetering mogelijk.. Of in ieder geval niks ergs, maar dat geld ook voor de andere oefeningen! Je hebt soms van die dagen dat je denkt WTF.. Maar gewoon eten en alles komt goed, dan zul je het gewoon zo gauw mogelijk weer doen vergeten! :D

hoe gaat het hardlopen nu?
wat is je 400 en 800m tijd ?

Anyway, jij hoeft echt niet te klagen! Kijk je stats/leeftijd. Vele kunnen zelfs een voorbeeld aan je nemen!
Succes nog kerel met de volgende training, wanneer is die?

Vind de training er anders nog wel degelijk uitzien..
Nietzo klaaagen ;) Je mag blij zijnmet zulke stats..

Aan je deadlifts zie ik geen verbetering mogelijk.. Of in ieder geval niks ergs, maar dat geld ook voor de andere oefeningen! Je hebt soms van die dagen dat je denkt WTF.. Maar gewoon eten en alles komt goed, dan zul je het gewoon zo gauw mogelijk weer doen vergeten! :D

Ja zo erg was het ook niet...

hoe gaat het hardlopen nu?
wat is je 400 en 800m tijd ?

Ik heb al een hele tijd geen hardlopen meer gedaan, maar mijn tijden zijn 55.5 voor de 400m en 2.10 voor de 800m. Ik zit niet bij een club ofzo, ik doe alleen mee met een competitie tussen verschillende scholen en die is maar 2 maanden lang, in september en oktober. Dus de komende maanden ga ik wat langere afstanden lopen (4-6 km) en rond juli zal ik me echt gaan concentreren op de middellange afstanden.

Anyway, jij hoeft echt niet te klagen! Kijk je stats/leeftijd. Vele kunnen zelfs een voorbeeld aan je nemen!
Succes nog kerel met de volgende training, wanneer is die?

Bedankt! Vanavond heb ik weer een training, maar ik weet niet zeker of squatten er wel in gaat zitten. Ik was op school in de pauze gaan voetballen en toen heeft iemand per ongeluk kei hard tegen mijn tenen aangetrapt. Ik kan iig amper lopen :o

Vind de training er anders nog wel degelijk uitzien..
Nietzo klaaagen ;) Je mag blij zijnmet zulke stats..

Je hebt gelijk, bedankt!

Ik heb al een hele tijd geen hardlopen meer gedaan, maar mijn tijden zijn 55.5 voor de 400m en 2.10 voor de 800m. Ik zit niet bij een club ofzo, ik doe alleen mee met een competitie tussen verschillende scholen en die is maar 2 maanden lang, in september en oktober. Dus de komende maanden ga ik wat langere afstanden lopen (4-6 km) en rond juli zal ik me echt gaan concentreren op de middellange afstanden.

ik zou me toch echt inschrijven bij een vereniging ;)
je tijden vind ik goed als je maar zo weinig loopt in een jaar!!!
met wat extra wedstrijden en training van verenigingen, dan heb je zo de goede tijden :), je bent nog jong, dus ik zou me inschrijven ;)

ik zou me toch echt inschrijven bij een vereniging ;)
je tijden vind ik goed als je maar zo weinig loopt in een jaar!!!
met wat extra wedstrijden en training van verenigingen, dan heb je zo de goede tijden :), je bent nog jong, dus ik zou me inschrijven ;)

Ja ik heb er al vaker aan gedacht, maar het vervoer naar die vereniging is niet makkelijk te regelen. In Nederland kon ik snel met de fiets op en neer, hier moet ik met de bus/trein (in Australie zijn er overal heuvels en duurt het dus een uur om er heen te fietsen). Ik ben van plan om over een jaar naar Nederland te verhuizen en dan ga ik zeker weer bij een vereniging.

Ja ik heb er al vaker aan gedacht, maar het vervoer naar die vereniging is niet makkelijk te regelen. In Nederland kon ik snel met de fiets op en neer, hier moet ik met de bus/trein (in Australie zijn er overal heuvels en duurt het dus een uur om er heen te fietsen). Ik ben van plan om over een jaar naar Nederland te verhuizen en dan ga ik zeker weer bij een vereniging.

ja dat is wel balen ;)
als ik zou moeten fietsen is het ook superlang, maar ik word altijd gebracht :D en dan zou ik gewoon dit jaar op jezelf nog trainen, maar wel veel trainen ;), want als je dan in nederland weer op vereniging zou zitten, dan kan je wel meekomen met de betere :D

Laten we een wedstrijd doen aan het einde van het jaar :P
Met als onderdelen bankdrukken, squatten, deadliften, sprinten, middelange afstand en lange afstand. Wie de meeste onderdelen wint, wint in totaal :P

Ja is goed. Weet alleen niet wanneer dat dan precies moet gebeuren maar goed. Sprinten dus 100m, MiLa 800m en lange afstand 5km oke? Denk nl dat ik op de hardlooponderdelen wel kan winnen en op deadlift ook nog wel haha ;).

Ja is goed. Weet alleen niet wanneer dat dan precies moet gebeuren maar goed. Sprinten dus 100m, MiLa 800m en lange afstand 5km oke? Denk nl dat ik op de hardlooponderdelen wel kan winnen en op deadlift ook nog wel haha ;).

100m heb ik zelf ook weinig vertrouwen in... ik denk dat de andere 2 spannend gaan worden!

Vorige training weer goed gemaakt met deze goeie, maar wegens tijdgebrek wel korte training :D

Full Squats PR
5x 67.5 kg
5x 72.5 kg
5x 77.5 kg
5x 82.5 kg
6x 87.5 kg ===> Doel van april gehaald! (lekker op tijd dus :D)

Inclined Bench Press
5x 51 kg
5x 53.5 kg
5x 56 kg
5x 58.5 kg
5x 61 kg
5x 63.5 kg (kon er blijkbaar nog een setje hoger bij gooien :D)

Chins
8x BW
8x BW
6x BW

Ik had er nog een buik oefening bij willen doen, maar ik moest gaan...

Training van gisteren:

Deadlift
5x 102.5 kg
5x 107.5 kg
5x 112.5 kg
5x 117.5 kg
4x 122.5 kg

Neck Press
5x 37.5 kg
5x 40 kg
5x 42.5 kg
5x 45 kg
4x 47.5 kg

Single Arm Dumbbell Row
10x 27.5 kg
10x 30 kg
10x 32.5 kg

Calf Raises
20x 120 kg
16x 140 kg
16x 160 kg

Die laatste vervang ik voortaan met een andere oefening, hiermee rust er teveel gewicht op mn schouders.

lekkere dl's kerel :thumbs:

Full Squats PR
5x 70 kg
5x 75 kg
5x 80 kg
5x 85 kg
4x 90 kg

Bench Press
5x 66 kg
5x 68.5 kg
5x 71 kg
5x 73.5 kg
3x 76 kg

BOR
5x 55 kg
5x 57.5 kg
5x 60 kg
5x 62.5 kg
5x 65 kg

Biceps Curls
5x 30 kg
5x 30 kg
5x 35 kg
4x 35 kg huh wtf %@#%!$^$!@FDdfG@!!!!!!!11!!!1!!one!!!1!!!!!!
3x 35 kg zelfde f;dmbshtkn'tkr

Voortaan ga ik vaker mn biceps trainen, want dit is gewoon slechter dan wat ik een jaar geleden deed.

Biceps is inderdaad wel erg zwak zeg, dat kan ik zelfs beter ;). Ik doe met die dumbbells die ik heb (15kg) 4 setjes van 12, maat. Kom op zeg. Squatten en bankdrukken doe je overigens wel heel netjes!

Wel jammer dat die armen niet willen, misschien is je houding iets anders wat de oefening zwaarder maakt.

Terug
Naar boven