AndroidHealthClinic

Enzonn's dagboek

• Topic Starter Topic Starter
Deadlift
5x 110 kg
5x 115 kg
5x 120 kg
5x 125 kg
3x 130 kg

Neck Press PR
5x 40 kg
5x 42.5 kg
5x 45 kg
5x 47.5 kg
4x 50 kg

Dumbbell Curl, arm op bankleuning PR
10x 15 kg
10x 15 kg
9x 15 kg

Seated Calf Raises ---> kreeg pijn aan verbinding tussen bovenlichaam en been, en dan aan de zijkant zeg maar, heb ik vaker hierbij. Standing calf raises kan ook niet aangezien ik daarbij last van mijn sleutelbeen krijg. Iemand tips hoe ik mijn kuiten dan moet trainen?

Single Arm Dumbbell Rows
10x 30 kg
10x 32.5 kg
12x 35 kg

Nu ga ik vandaag nog 1x hardlopen, morgen nog 1x KT en dan heb ik dinsdag die wedstrijd (die trouwens is verlengd van 1500 naar 2300 meter :()
Waarschijnlijk ga ik volgend weekend kijken wat mijn 1rm is op de grote 3, en dan maak ik dat weekend ook nog wat nieuwe foto's van hoe ik er nu uit zie.

Nu ga ik vandaag nog 1x hardlopen, morgen nog 1x KT en dan heb ik dinsdag die wedstrijd (die trouwens is verlengd van 1500 naar 2300 meter :()
Waarschijnlijk ga ik volgend weekend kijken wat mijn 1rm is op de grote 3, en dan maak ik dat weekend ook nog wat nieuwe foto's van hoe ik er nu uit zie.

Ben benieuwd. Ik blijf erbij dat je een nieuwe doel moet opstellen voor je 17e verjaardag voor je Deadlift, want die 160kg red je nog met gemak! :D

Nette deadlifts !

Wat weeg je momenteel ?

Die 160 haal je zeker wel.

Je gaat erg goed de laatste tijd weer, Australië doet je erg goed blijkbaar.
In wat voor gym train je daar? Is het een beetje hardcore of een meer health gebeuren.

Ben benieuwd. Ik blijf erbij dat je een nieuwe doel moet opstellen voor je 17e verjaardag voor je Deadlift, want die 160kg red je nog met gemak! :D

Ja je hebt wel gelijk. Ik kijk nog even wat mijn 1rm deze week en dan verander ik het.

Nette deadlifts !

Wat weeg je momenteel ?

Die 160 haal je zeker wel.

Zo'n 81-83 kg bij 1.95m

ThnQ ;)

Je gaat erg goed de laatste tijd weer, Australië doet je erg goed blijkbaar.
In wat voor gym train je daar? Is het een beetje hardcore of een meer health gebeuren.

Je hebt zeg maar een hoek waar alle vrouwen en dikke mensen cardio staan te doen bij de loopbanden etc, een hoek met allemaal apparaten en nog een plek met stangen en dumbbells. Ik vind het zelf echt een goeie gym, ik weet zo even geen oefening die ik daar niet zou kunnen doen. 2 bench press banken, 1 schuine bp bank, squatrack, smith, plek voor chins en dips, plek voor assisted chin ups en dips, zo'n ding om shrugs te trainen, 2x leg press, tientallen apparaten en nog iets van 8 bankjes (platte en verstelbare, en ook nog zo'n declined bankje waar je je voeten in vast kunt zetten).
Verder nog roeiapparaten, treadmills, loopbanden en je kunt ook nog veel verschillende klassen volgen.
En de trainers geven je ook vaak goede tips voor oefeningen (dus niet dat gezeik dat deadliften slecht is enz, maar gewoon tips om mijn techniek te verbeteren).

Vrij uitgebreid dus, ik vind de gym erg goed :P

Bench Press PR
5x 68.5 kg
5x 71 kg
5x 73.5 kg
5x 76 kg
5x 78.5 kg

En de rest van de training ging zo slecht dat het overbodig is om nog maar neer te zetten :(

Klinkt erg goed die gym... ook mooi dat ze open staan voor het echte werk.

Toch Pr. Reden waarom het niet ging?

Ochja iedereen kan een baaltraining hebben, volgende beter!

Toch Pr. Reden waarom het niet ging?

Ochja iedereen kan een baaltraining hebben, volgende beter!

Ik weet niet, ik vond achteraf zelf at ik bij bijv de squat er meer uit had kunnen halen. Verder was ik erg laat begonnen met trainen en ging de gym al weer sluiten dus heb ik een paar oefeningen niet kunnen doen.

Deadlift
5x 110 kg
5x 115 kg
5x 120 kg
5x 125 kg
4x 130 kg... minder goed dan het lijkt :(

Dips
12x BW
12x BW
12x BW
8x BW

Leg Press PR
5x 190 kg
5x 210 kg
5x 230 kg
5x 250 kg
5x 270 kg

Overhead Press
Halverwege gestopt. De gym ging dicht en iemand vertelde me dat mijn uitvoering echt slecht was, omdat ik te veel naar achter leun. Als oplossing hiervoor doe ik het de volgende keer op een bankje ;)
Wat ik erger vond, was dat iemand anders hem ook vertelde dat ik mijn rug krom tijdens het deadliften :( En ik dacht steeds dat het zo goed ging. Ik ga dan maar nog wat beter op mijn uitvoering letten.

Die 1rm deadlift op zaterdag zit er dus niet in, ik wil eerst mijn uitvoering onder controle hebben. De 1rm voor bankdrukken en squatten zal ik nog wel gewoon doen ;)

Goede trainingen. Bedoel je met de PR's die ik zie staan rep PR,volume PR of max.PR???
Gaat lekker weer met je.:D

oppassen met je rug, want je kan nu beter ff wat lichter gaan zitten en techniek goed doen, voordat je straks zware blessure heb

Goede trainingen. Bedoel je met de PR's die ik zie staan rep PR,volume PR of max.PR???
Gaat lekker weer met je.:D

PR met het aantal reps.
Maar ik heb nog nooit mijn 1rm voor leg press uitgeprobeerd dus hoger dan dat gewicht ben ik ook nooit gegaan.

oppassen met je rug, want je kan nu beter ff wat lichter gaan zitten en techniek goed doen, voordat je straks zware blessure heb

Helemaal gelijk ;)

Full Squats PR
5x 75 kg
5x 80 kg
5x 85 kg
5x 90 kg
5x 95 kg

Inclined Bench Press
5x 56 kg
5x 58.5 kg
5x 61 kg
5x 63.5 kg
4x 66 kg

Chins
9x BW
9x BW
6x BW

Declined Schuine Crunches (met onderrug bankje raken)
20x 8 kg
15x 9 kg
5x 10 kg :o

Ik heb toennet even nieuwe foto's genomen van mezelf, om te kijken hoe hard ik vooruit ben gegaan kwa massa. Nou ik heb het vergeleken met die oude foto's op mijn profiel, en er is echt totaal geen verschil in massa :o
Maar het gaat me nog steeds om mijn krachtstats, en die zijn wel hard omhoog gegaan.

Net even geprobeerd en mijn 1rm voor:

Bankdrukken is 93.5 kg (heel tevreden mee, ik kan 5x 78.5 kg)

Full Squat is 100 kg (zeer ontevreden mee, ik kan 5x 95 kg)

Die squat heb ik 2x geprobeerd en beide keren lukte een gewicht hoger niet.

lekker man!
die doelen haal jij wel

Squat je wel strikt dan, dus zonder "bounch"?

Die doelen ga je wel halen hoor!

Terug
Naar boven