XXL Nutrition

Enzonn's dagboek

Als ik naar je deadlift kijk, lukt dat wel ;)

Hee Cameron, grappig om te zien dat jij hier ook lid bent. Zie dat je veel vooruit bent gegaan sinds ik weg ben ;) Maar zoals je weet zal ik sterker blijven hè, haha! Hoe zit het nou met je voeding? Als ik jou was zou ik eerst even andere kwark zoeken dan die we eerst altijd hadden, want in die ene zitten eigenlijk te weinig eiwitten en te veel suikers. Verder moet je gewoon meer eten. Meer dan ik (ookal lukt je dat nooit, tja) want je bent ook 8cm langer dan ik en je hebt minder vet. Je bent trouwens in gewicht helemaal niks aangekomen in 5 maanden, of wel? Ik weeg nu zelfs weer evenveel als jij.. Nou goed, succes ermee en ook met atletiek, kan altijd harder he.

Wat is dat de laatste tijd met iedereen die een skinny ecto wil blijven maar wel sterk wil worden? Als je op dit gewicht wil blijven zet het dan maar uit je hoofd dat je ooit echt sterk gaat worden, want dat gaat niet lukken.

Je traint aardig zwaar voor je gewicht, netjes!

goeie training hoor - netjes die deadlift

Wat is dat de laatste tijd met iedereen die een skinny ecto wil blijven maar wel sterk wil worden? Als je op dit gewicht wil blijven zet het dan maar uit je hoofd dat je ooit echt sterk gaat worden, want dat gaat niet lukken.

Je bent net een maandje lid en begint over iets dat "de laatste tijd" bezig is? Ten eerste: hoe kom je erbij? En ten tweede: post niet nutteloos; hier heeft hij toch niks aan. Zijn doel is tot november om kracht erbij te krijgen voor het hardlopen, daar ligt zijn prioriteit op het moment. Zoals 400mman al zei, moet je daar je core-stability voor versterken en dat zijn niet bepaald de zware spieren. Het is dus ook helemaal niet belangrijk voor hem om zwaarder te worden op dit moment, maar kracht erbij te krijgen die hij kan gebruiken bij het hardlopen. Overigens is hij daarna van plan om aan te komen in gewicht, omdat het hardlopen hem blijkbaar minder trekt dan voorheen.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent net een maandje lid en begint over iets dat "de laatste tijd" bezig is? Ten eerste: hoe kom je erbij? En ten tweede: post niet nutteloos; hier heeft hij toch niks aan. Zijn doel is tot november om kracht erbij te krijgen voor het hardlopen, daar ligt zijn prioriteit op het moment. Zoals 400mman al zei, moet je daar je core-stability voor versterken en dat zijn niet bepaald de zware spieren. Het is dus ook helemaal niet belangrijk voor hem om zwaarder te worden op dit moment, maar kracht erbij te krijgen die hij kan gebruiken bij het hardlopen. Overigens is hij daarna van plan om aan te komen in gewicht, omdat het hardlopen hem blijkbaar minder trekt dan voorheen.

Klopt, over 3 weken heb ik mijn laatste wedstrijd en daarna ga ik er gewoon vol tegenaan. Ik zit eraan te denken om dan te gaan kickboksen. maar dat moet ik nog wel even zien. En waarschijnlijk zal ik daar ook op moeten letten met mijn gewicht. Maar ik ben dan misschien weinig aangekomen in het afgelopen half jaar, maar ik ben toch wel een stuk sterker geworden.

No bulk = no strength

Voeding is overrated, ik ga gewoon elke training vooruit in kracht terwijl ik soms nog geen 100 gram aan eiwtten op een dag naar binnen werk....

Bullshit, voeding is niet overrated. Je gaat nu nog wel vooruit in kracht, maar op een gegeven moment lukt je dat niet meer zonder er flink bij te eten. Daar komt bij dat je 14 bent en dus nog flink in de groei zit, waardoor je sowieso sterker wordt, of je nou traint of niet.

Haha wat ben jij een pannekoek. Ik ben ecto, maar ik bench wel 85 kg, squat 120, aardig sterk lijkt me. Verder is je post zwaar nutteloos, ga dat in je eigen logje doen.

Voeding is overrated, ik ga gewoon elke training vooruit in kracht terwijl ik soms nog geen 100 gram aan eiwtten op een dag naar binnen werk....

jij squatte toch met 35kg:roflol:?

Haha wat ben jij een pannekoek. Ik ben ecto, maar ik bench wel 85 kg, squat 120, aardig sterk lijkt me. Verder is je post zwaar nutteloos, ga dat in je eigen logje doen.

wtf:roflol:? Dit is een grap? of vind je een 85 bench en 120 squat echt sterk? Tja als dat jouw standaarden zijn hoef je idd niet zwaarder te worden, maar als je ooit een fatsoenlijke squat wil zul je moeten bulken.

:roflol: wat een discussie. Voeding is niet overrated maar is "the key to succes"! Te weinig eten is weinig vooruitgang boeken, tenzij je een fat bastard bent, dan hoef je alleen maar op je eiwitintake te letten, energie genoeg in je lijf dan.

he kleine, voedings is niet overrated!
jij vind jezelf gewoon sterk met je lullige stats, maar ik garandeer je dat je met slechte voeding nooit echt sterk word :o

Tuurlijk boek je vooruitgaan als je als newby gaat banken, squaten en de hele ratteplan. Maar die groei is maar beperkt. Goeie voeding zorgt ervoor dat groei per maand veel groter is. Net als goeie techniek trouwens. Als je miezerige squats met kwakkelknieen doet je ook niet zoveel vooruit als je zou kunnen. Kortom, let ook op je voeding en techniek!!

jij squatte toch met 35kg:roflol:?

wtf:roflol:? Dit is een grap? of vind je een 85 bench en 120 squat echt sterk? Tja als dat jouw standaarden zijn hoef je idd niet zwaarder te worden, maar als je ooit een fatsoenlijke squat wil zul je moeten bulken.
Ik vind het een zeer nette squat idd :) To Huntelaar: voeding overrated, yeahh right. Das echt bullshit. Met 100 gram eiwit per dag zal je voorlopig op je 35 kg squat blijven. Ik zit op 350 gr eiwit per dag. Het hangt idd af van je standaarden wat sterk is, maar ik ben bijv nog niemand van mijn gewicht (en lengte) tegengekomen die sterker is.

Ik vind het een zeer nette squat idd :) To Huntelaar: voeding overrated, yeahh right. Das echt bullshit. Met 100 gram eiwit per dag zal je voorlopig op je 35 kg squat blijven. Ik zit op 350 gr eiwit per dag. Het hangt idd af van je standaarden wat sterk is, maar ik ben bijv nog niemand van mijn gewicht (en lengte) tegengekomen die sterker is.

Aangenaam ;) Ben alleen wel 6cm langer.

350gr eiwit per dag is zwaar overdreven. Met 2gram per kilo kom je meer als genoeg toe. 1.6gram is het minimum.

Huntelaar is 14jaar, kerel weegt waarschijnlijk 50 ofzo, dus dan komt ie wel toe met een kleine 100gram hoor.

Ik zeg nu niet dat voeding overrated is, ik zeg gwn dat je geen 350gram eiwitten nodig hebt om te groeien.

als je zegt hier dat voeding niet belangrijk is dan snap je niet helemaal

Terug
Naar boven