- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar zoals je weet zal ik sterker blijven hè, haha! Hoe zit het nou met je voeding? Als ik jou was zou ik eerst even andere kwark zoeken dan die we eerst altijd hadden, want in die ene zitten eigenlijk te weinig eiwitten en te veel suikers. Verder moet je gewoon meer eten. Meer dan ik (ookal lukt je dat nooit, tja) want je bent ook 8cm langer dan ik en je hebt minder vet. Je bent trouwens in gewicht helemaal niks aangekomen in 5 maanden, of wel? Ik weeg nu zelfs weer evenveel als jij.. Nou goed, succes ermee en ook met atletiek, kan altijd harder he.Wat is dat de laatste tijd met iedereen die een skinny ecto wil blijven maar wel sterk wil worden? Als je op dit gewicht wil blijven zet het dan maar uit je hoofd dat je ooit echt sterk gaat worden, want dat gaat niet lukken.
Je bent net een maandje lid en begint over iets dat "de laatste tijd" bezig is? Ten eerste: hoe kom je erbij? En ten tweede: post niet nutteloos; hier heeft hij toch niks aan. Zijn doel is tot november om kracht erbij te krijgen voor het hardlopen, daar ligt zijn prioriteit op het moment. Zoals 400mman al zei, moet je daar je core-stability voor versterken en dat zijn niet bepaald de zware spieren. Het is dus ook helemaal niet belangrijk voor hem om zwaarder te worden op dit moment, maar kracht erbij te krijgen die hij kan gebruiken bij het hardlopen. Overigens is hij daarna van plan om aan te komen in gewicht, omdat het hardlopen hem blijkbaar minder trekt dan voorheen.
Je bent net een maandje lid en begint over iets dat "de laatste tijd" bezig is? Ten eerste: hoe kom je erbij? En ten tweede: post niet nutteloos; hier heeft hij toch niks aan. Zijn doel is tot november om kracht erbij te krijgen voor het hardlopen, daar ligt zijn prioriteit op het moment. Zoals 400mman al zei, moet je daar je core-stability voor versterken en dat zijn niet bepaald de zware spieren. Het is dus ook helemaal niet belangrijk voor hem om zwaarder te worden op dit moment, maar kracht erbij te krijgen die hij kan gebruiken bij het hardlopen. Overigens is hij daarna van plan om aan te komen in gewicht, omdat het hardlopen hem blijkbaar minder trekt dan voorheen.
Voeding is overrated, ik ga gewoon elke training vooruit in kracht terwijl ik soms nog geen 100 gram aan eiwtten op een dag naar binnen werk....
Wat is dat de laatste tijd met iedereen die een skinny ecto wil blijven maar wel sterk wil worden? Als je op dit gewicht wil blijven zet het dan maar uit je hoofd dat je ooit echt sterk gaat worden, want dat gaat niet lukken.
Voeding is overrated, ik ga gewoon elke training vooruit in kracht terwijl ik soms nog geen 100 gram aan eiwtten op een dag naar binnen werk....
?Haha wat ben jij een pannekoek. Ik ben ecto, maar ik bench wel 85 kg, squat 120, aardig sterk lijkt me. Verder is je post zwaar nutteloos, ga dat in je eigen logje doen.
? Dit is een grap? of vind je een 85 bench en 120 squat echt sterk? Tja als dat jouw standaarden zijn hoef je idd niet zwaarder te worden, maar als je ooit een fatsoenlijke squat wil zul je moeten bulken.Voeding is overrated, ik ga gewoon elke training vooruit in kracht terwijl ik soms nog geen 100 gram aan eiwtten op een dag naar binnen werk....

Ik vind het een zeer nette squat iddjij squatte toch met 35kg?
wtf? Dit is een grap? of vind je een 85 bench en 120 squat echt sterk? Tja als dat jouw standaarden zijn hoef je idd niet zwaarder te worden, maar als je ooit een fatsoenlijke squat wil zul je moeten bulken.
To Huntelaar: voeding overrated, yeahh right. Das echt bullshit. Met 100 gram eiwit per dag zal je voorlopig op je 35 kg squat blijven. Ik zit op 350 gr eiwit per dag. Het hangt idd af van je standaarden wat sterk is, maar ik ben bijv nog niemand van mijn gewicht (en lengte) tegengekomen die sterker is.Ik vind het een zeer nette squat iddTo Huntelaar: voeding overrated, yeahh right. Das echt bullshit. Met 100 gram eiwit per dag zal je voorlopig op je 35 kg squat blijven. Ik zit op 350 gr eiwit per dag. Het hangt idd af van je standaarden wat sterk is, maar ik ben bijv nog niemand van mijn gewicht (en lengte) tegengekomen die sterker is.
Ben alleen wel 6cm langer.Ik vind het een zeer nette squat iddTo Huntelaar: voeding overrated, yeahh right. Das echt bullshit. Met 100 gram eiwit per dag zal je voorlopig op je 35 kg squat blijven. Ik zit op 350 gr eiwit per dag. Het hangt idd af van je standaarden wat sterk is, maar ik ben bijv nog niemand van mijn gewicht (en lengte) tegengekomen die sterker is.