MuscleMeat

Enzonn's dagboek

• Topic Starter Topic Starter
DeadliftPR
85 kg, 5x
90 kg, 5x
95 kg, 5x
100 kg, 5x
105 kg, 5x

Millitary press
32.5 kg, 5x
35 kg, 5x
37.5 kg, 5x
40 kg, 5x
42.5 kg, 4x

Optrekken(stang in de nek, 1 duim + wit stukje breed (nee zegt jullie niks))
BW 5x
BW 5x
BW 5x
BW 5x
BW 4x

lekker hoor! wat haat ik optrekken =D,k ga liever dippen! erg netjes!:cool:

lekker hoor! wat haat ik optrekken =D,k ga liever dippen! erg netjes!:cool:

Haha ik zeker niet, ik vind optrekken een best fijne oefening :D

Ik ben er trouwens achter gekomen dat er een riem met ketting ligt in de gym waar je gewicht aan kan hangen, dus die zou ik voortaan kunnen gebruiken voor dippen ofzo!

Mooi Pr op deadlift.

Full Squats
65 kg, 5x
70 kg, 5x
75 kg, 5x
80 kg, 5x
85 kg, 2x

Incline Dumbbell Press
22.5 kg, 5x
22.5 kg, 5x
27.5 kg, 5x
27.5 kg, 5x
30 kg, 3x

Seated one handed military dumbbell press (of hoe ik het ook moet noemen)
17.5 kg, 5x
17.5 kg, 5x
20 kg, 5x
20 kg, 5x
20 kg, 5x

Dumbbell Curls
15 kg, 5x
15 kg, 5x
15 kg, 5x
17.5 kg, 5x
17.5 kg, 3x

En nu heb ik pijn aan de binnenkant van mn elleboog???

Alsje pijn hebt in je gewricht pak eens een warm bad ofzo?

Mooie 5x5 routine man! keep up the good work!

Mooie training.

klinkt misschien raar ,maar kan aan her curlen liggen

Haha ik zeker niet, ik vind optrekken een best fijne oefening :D

Ik ben er trouwens achter gekomen dat er een riem met ketting ligt in de gym waar je gewicht aan kan hangen, dus die zou ik voortaan kunnen gebruiken voor dippen ofzo!

Die is van die ene supersterke vent ;) Die altijd met personal trainer traint. Hij had ook eens aan mij gevraagd of ik m wilde gebruiken dus waarschijnlijk vindt ie t niet erg.

Die is van die ene supersterke vent ;) Die altijd met personal trainer traint. Hij had ook eens aan mij gevraagd of ik m wilde gebruiken dus waarschijnlijk vindt ie t niet erg.

Nee dat denk ik niet, want hij was toen niet in de gym en ik zag die trainer met die zwarte krullen hem gebruiken voor optrekken.

Nee dat denk ik niet, want hij was toen niet in de gym en ik zag die trainer met die zwarte krullen hem gebruiken voor optrekken.

Ah oke. Dan zal ie wel gewoon van de gym zijn. Keer gebruiken dan zou ik zeggen. Die gast is ook sterk dan als ie t gebruikt met optrekken ;)

Training ging slecht, en ik had niet eens tijd om hem helemaal af te maken. Het squatten ging dan wel weer lekker.

Bench Press
63.5 kg, 5x
66 kg, 5x
68.5 kg, 5x
71 kg, 4x
73.5 kg, 2x

BOR
57.5 kg, 5x
60 kg, 5x
62.5 kg, 5x
65 kg, 5x
67.5 kg, 5x
Ja de gewichten zijn lekker, maar de uitvoering was belabberd.

Full SquatPR
65 kg, 5x
70 kg, 5x
75 kg, 5x
80 kg, 5x
85 kg, 5x

Oh ja, ik heb foto's van mezelf geplaatst, dus dan kunnen jullie zien hoe het gaat kwa lichaam ;)

Hee Sanders, wat is nou precies je trainingsschema? Heb het geprobeerd te ontdekken, maar kom er toch achter dat je steeds een paar vaste oefeningen doet en dan soms doe je er nog wat bij. Heb je een schema of hoe zit het? Ik ben gister trouwens eindelijk weer begonnen met trainen en heb nu spierpijn in mn kont, word je niet goed van.

mooie pr op je squat!

Hee Sanders, wat is nou precies je trainingsschema? Heb het geprobeerd te ontdekken, maar kom er toch achter dat je steeds een paar vaste oefeningen doet en dan soms doe je er nog wat bij. Heb je een schema of hoe zit het? Ik ben gister trouwens eindelijk weer begonnen met trainen en heb nu spierpijn in mn kont, word je niet goed van.

Nee er is wel een vast schema, maar ik doe nu gewoon heel weinig en ik moet af en toe wat trainingsdagen overslaan vanwege hardlopen. Ik heb nou nog ongeveer 1 week hardlopen en daarna kan ik weer veel trainen. Over een maand heb ik zelfs grote vakantie dus kan ik zoveel trainen als ik wil. Maar dit is mijn trainingsschema:

Dag 1
Squats
Bench Press
BOR
Close grip Bench Press

Dag 2
Deadlift
Overhead Press
Optrekken
(en als ik niet te lui ben hier nog een buikoefening)

Dag 3
Squats
Incline Dumbbell Press
Overhead press met dumbbells?
Dumbbell Curls

En ja ik weet dat t weinig is maar over een week verander ik mijn schema dus. Tussen dag 3 en dag 1 zit trouwens een aantal dagen rust (vanwege atletiekwedstrijden).

Nog even de training van afgelopen maandag trouwens:

DeadliftPR
90 kg, 5x
95 kg, 5x
100 kg, 5x
105 kg, 5x
110 kg, 5x
Was ik erg blij mee, ik had alle sets met 5 kg verhoogd en ik heb ze allemaal 5x kunnen doen met een rechte rug.

Overhead Press
32.5 kg, 5x
35 kg, 5x
37.5 kg, 5x
40 kg, 5x
42.5 kg, 5x

Optrekken (stang aanraken met nek) (een duim+wit stukje breed en nee dat zegt jullie niks)
5x BW
5x BW
5x BW
5x BW
4x BW

Wat had je gedaan? Leg press, squats of p*ssy squats?

Terug
Naar boven