Enzonn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker hoor! wat haat ik optrekken =D,k ga liever dippen! erg netjes!![]()

Haha ik zeker niet, ik vind optrekken een best fijne oefening
Ik ben er trouwens achter gekomen dat er een riem met ketting ligt in de gym waar je gewicht aan kan hangen, dus die zou ik voortaan kunnen gebruiken voor dippen ofzo!
Die altijd met personal trainer traint. Hij had ook eens aan mij gevraagd of ik m wilde gebruiken dus waarschijnlijk vindt ie t niet erg.Die is van die ene supersterke ventDie altijd met personal trainer traint. Hij had ook eens aan mij gevraagd of ik m wilde gebruiken dus waarschijnlijk vindt ie t niet erg.
Nee dat denk ik niet, want hij was toen niet in de gym en ik zag die trainer met die zwarte krullen hem gebruiken voor optrekken.

Hee Sanders, wat is nou precies je trainingsschema? Heb het geprobeerd te ontdekken, maar kom er toch achter dat je steeds een paar vaste oefeningen doet en dan soms doe je er nog wat bij. Heb je een schema of hoe zit het? Ik ben gister trouwens eindelijk weer begonnen met trainen en heb nu spierpijn in mn kont, word je niet goed van.
Hee Sanders, wat is nou precies je trainingsschema? Heb het geprobeerd te ontdekken, maar kom er toch achter dat je steeds een paar vaste oefeningen doet en dan soms doe je er nog wat bij. Heb je een schema of hoe zit het? Ik ben gister trouwens eindelijk weer begonnen met trainen en heb nu spierpijn in mn kont, word je niet goed van.