Enzonn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 32
Ik zal zeker op mijn voeding letten zodat ik genoeg energie krijg, maar het is belangrijk dat ik tijdens de komende 3 weken niks aankom vanwege atletiek. Daarna zal ik echt gewoon proberen vrijwel de hele dag door te eten. Mijn eten van vandaag is:
6.30) een boterham met pindakaas (203 Cal), soms nog eentje met ham ofzo
10.40) 3 boterhammen met pindakaas (608 Cal), 2 met ham (146 Cal + de ham, ik weet niet hoeveel Cal daar in zitten).
13.20) 6 boterhammen met pindakaas (1216 Cal), 1 met ham (73 Cal + de ham, ik weet niet hoeveel Cal daar in zitten).
16.00) banaan (124 Cal), bak noodles (330 Cal)
18.30) avondeten (ik weet nog niet wat dat gaat worden)
21.15) Bak noodles (330 cal)
En verder drink ik veel melk en sinaasappelsap (ja dat vind ik lekker), en tijdens schooltijd eigenlijk alleen water.
Dus dan zit ik alleen met het eten hierboven genoemd, zonder avondeten, zonder drinken en zonder de ham al boven de 3000 Cal, dat is toch niet zo weinig?
6.30) een boterham met pindakaas (203 Cal), soms nog eentje met ham ofzo
10.40) 3 boterhammen met pindakaas (608 Cal), 2 met ham (146 Cal + de ham, ik weet niet hoeveel Cal daar in zitten).
13.20) 6 boterhammen met pindakaas (1216 Cal), 1 met ham (73 Cal + de ham, ik weet niet hoeveel Cal daar in zitten).
16.00) banaan (124 Cal), bak noodles (330 Cal)
18.30) avondeten (ik weet nog niet wat dat gaat worden)
21.15) Bak noodles (330 cal)
En verder drink ik veel melk en sinaasappelsap (ja dat vind ik lekker), en tijdens schooltijd eigenlijk alleen water.
Dus dan zit ik alleen met het eten hierboven genoemd, zonder avondeten, zonder drinken en zonder de ham al boven de 3000 Cal, dat is toch niet zo weinig?

). Meer melk drinken is hiervoor een makkelijke optie.
. Ik weet het niet zeker maar denk dat jou caloriebehoefte zo rond de 3300kcal ligt, dus dan zou ik wel wat meer eten om aan te komen. De vraag is alleen, wil je dat nu wel? Bereken je caloriebehoefte even goed en post het dan hier, dan is het ook makkelijker om commentaar te geven (al kun je daar zelf natuurlijk ook je conclusies uit trekken). Jij kunt makkelijk 1000kcal boven onderhoud gaan zitten met dat vetpercentage van je.