AndroidHealthClinic

Evt voorbereiding voorjaar

• Topic Starter Topic Starter
als je het echt wil kan je alles :)

Netjes, altijd droog ook jij:)

Dus volgend jaar flex cup? :D

ja zeker! dat roep ik nu al 2 jaar dus jaartje erbij kan nog wel hahaha.

Zooooooooo weer eens een update. Ik weet het mijn topic is niet boeiend maar af en toe post
ik toch maar wat mocht er iemand het interessant vinden :)

Ben nu het zwaarste wat ik ooit geweest ben zeker met dit vet percentage. Benen lekker aan het bijtrekken.
Weinig tot geen maagklachten meer. (was meeste stress gerelateerd heb ik wel onder vonden)

dus nu net geen 90 kilo. En BF durf ik eigenlijk niet te gokken. Als je de zonnebank foto ziet zeg ik 5 en in de rode onderbroek 7 ofzo.

Denk dat dit mijn beste shape is vanaf dat ik met bb begonnen ben.

Feb26_2.jpg

Feb26_3.jpg

Feb26.jpg

ik sta op 7 % en jij lijkt iets droger .

Maar gelukkig ben ik stuk knapper :D

Daarom ben ik ook zo vriendelijk mijn hoofd er niet op te zetten. Dan kom je er achter dat niet alleen mijn
fysiek maar ook mijn hoofd er beter uit ziet. Nu laat ik je gewoon in die waan. hahahahahaha.

Daarom ben ik ook zo vriendelijk mijn hoofd er niet op te zetten. Dan kom je er achter dat niet alleen mijn
fysiek maar ook mijn hoofd er beter uit ziet. Nu laat ik je gewoon in die waan. hahahahahaha.

Je vriendin klaagt anders nergens over :cool: :trollface:

dikke mannen :roflol:

Wanneer post je eens een foto dan pretty boy, 7% klinkt goed. In de cut nu al?

Super nice! hoelang ben je?

En Mack10 ik zie je regelmatig foto's van mooie vrouwen uploaden (keep on doing that xD), maar ben wel benieuwd met die stats hoe jij eruit ziet (no homo).

Thanx. 1.78m

Je bent echt ****ing bruut man, hoelang train je al?

Netjes! Als jullie een objectief oordeel nodig hebben over de knapste, send me some pics ;-)

Goed bezig!! ga je dan eindelijk eens je 1e wedstrijd pakken?;)

Zooooooooo weer eens een update. Ik weet het mijn topic is niet boeiend maar af en toe post
ik toch maar wat mocht er iemand het interessant vinden :)

Ben nu het zwaarste wat ik ooit geweest ben zeker met dit vet percentage. Benen lekker aan het bijtrekken.
Weinig tot geen maagklachten meer. (was meeste stress gerelateerd heb ik wel onder vonden)

dus nu net geen 90 kilo. En BF durf ik eigenlijk niet te gokken. Als je de zonnebank foto ziet zeg ik 5 en in de rode onderbroek 7 ofzo.

Denk dat dit mijn beste shape is vanaf dat ik met bb begonnen ben.
Ja je staat er top bij gab!

Moet Younggod helaas gelijk geven, ze hoofd is een stuk knapper dan dat verschrikkelijk enge ader-lichaam van hem :)
Toch blijf ik de knapste...

Je vriendin klaagt anders nergens over :cool: :trollface:
Jij kan zijn vrouw niet aan gab ;)

Je bent echt ****ing bruut man, hoelang train je al?

Een jaar of 10 man, maar natuurlijk met paar jaar "fitness" en gekloot met eten ect.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 16:02 ----------

Netjes! Als jullie een objectief oordeel nodig hebben over de knapste, send me some pics ;-)

Hahaha geef je email maar :)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Mar 2013 om 16:02 ----------

Goed bezig!! ga je dan eindelijk eens je 1e wedstrijd pakken?;)

ik weet niet man, ben nog te druk om echt de hele voorbereiding te doen. Weet niet of het ooit gaat gebeuren.

Terug
Naar boven