younggod
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik sta op 7 % en jij lijkt iets droger .
Maar gelukkig ben ik stuk knapper![]()

Daarom ben ik ook zo vriendelijk mijn hoofd er niet op te zetten. Dan kom je er achter dat niet alleen mijn
fysiek maar ook mijn hoofd er beter uit ziet. Nu laat ik je gewoon in die waan. hahahahahaha.

Wanneer post je eens een foto dan pretty boy, 7% klinkt goed. In de cut nu al?

ja ik kom niet vanzelf op 7%
volgens mij heb ik jou wel op FB![]()
Ja je staat er top bij gab!Zooooooooo weer eens een update. Ik weet het mijn topic is niet boeiend maar af en toe post
ik toch maar wat mocht er iemand het interessant vinden
Ben nu het zwaarste wat ik ooit geweest ben zeker met dit vet percentage. Benen lekker aan het bijtrekken.
Weinig tot geen maagklachten meer. (was meeste stress gerelateerd heb ik wel onder vonden)
dus nu net geen 90 kilo. En BF durf ik eigenlijk niet te gokken. Als je de zonnebank foto ziet zeg ik 5 en in de rode onderbroek 7 ofzo.
Denk dat dit mijn beste shape is vanaf dat ik met bb begonnen ben.
Moet Younggod helaas gelijk geven, ze hoofd is een stuk knapper dan dat verschrikkelijk enge ader-lichaam van hemDaarom ben ik ook zo vriendelijk mijn hoofd er niet op te zetten. Dan kom je er achter dat niet alleen mijn
fysiek maar ook mijn hoofd er beter uit ziet. Nu laat ik je gewoon in die waan. hahahahahaha.

Jij kan zijn vrouw niet aan gab

Je bent echt ****ing bruut man, hoelang train je al?
Netjes! Als jullie een objectief oordeel nodig hebben over de knapste, send me some pics ;-)

Goed bezig!! ga je dan eindelijk eens je 1e wedstrijd pakken?![]()