Fitness Seller

Evt voorbereiding voorjaar

• Topic Starter Topic Starter
Yeah buddy, chill hem ff extra voor mij daar ;)
Baklava moet je ook zeker niet laten staan. Wordt jij toch niet dik van en het is gruwelijk lekker ;)

Doe ik zeker gap!

Ik moet zeggen het is niet mijn soort vakantie zon al inclusieve resort want ik vind het dodelijk saai.
Maar vanuit BB oog punt is het zo slecht nog niet. Eten geen varken dus bijna alles is beef en chicken. Af en toe wat lamsvlees. Maar je kan je paar keer per dag helemaal vol proppen.

Wat ik gister tot het smerige aan toe ook gedaan heb haha. Vanmorgen bij het ontbijt was ook mooi.
Stond een leuk jong meisje achter de bak plaat spiegel eitjes te bakken.
"Can you make me 7 eggs" zeg ik tegen haar. Ging ze lachen. "No problem I make as much as you want"

Wat een leven ;)

Doe ik zeker gap!

Ik moet zeggen het is niet mijn soort vakantie zon al inclusieve resort want ik vind het dodelijk saai.
Maar vanuit BB oog punt is het zo slecht nog niet. Eten geen varken dus bijna alles is beef en chicken. Af en toe wat lamsvlees. Maar je kan je paar keer per dag helemaal vol proppen.

Wat ik gister tot het smerige aan toe ook gedaan heb haha. Vanmorgen bij het ontbijt was ook mooi.
Stond een leuk jong meisje achter de bak plaat spiegel eitjes te bakken.
"Can you make me 7 eggs" zeg ik tegen haar. Ging ze lachen. "No problem I make as much as you want"

Wat een leven ;)

Hahahaha 7 eggs :roflol:
Ja zo keken ze ons ook aan bij die tapas barren volgens mij :D

Maar zo een resort is indd alleen maar relaxen, veel meer niet.
Ik ken niemand die zo druk is al jou (en mijn vriendin dan) dus je zal wel gek worden denk haha ;)

Nice man. Net ff je hele topic doorgelezen en bij deze abbo.

Resort is idd volproppen en relaxen. verveelde me ook stierlijk na een dag of 2 al haha.

ghehehe lekker pihhkk, wel zonder eigeel hé...

Nee helaasdat wordt wat lastig uitleggen hier. Zal morgen eens een vakantie foto posten. Kan ik niet vanaf me Phone doen dus zal sniezzzz vast wel ff voor me willen doen. Cool dat mijn topic gevolgd wordt in ieder geval!

Nee helaasdat wordt wat lastig uitleggen hier. Zal morgen eens een vakantie foto posten. Kan ik niet vanaf me Phone doen dus zal sniezzzz vast wel ff voor me willen doen. Cool dat mijn topic gevolgd wordt in ieder geval!

Stuur hem maar ff door via de whatsapp! Dan load ik hem wel ff op.
Die geile sappige fotos van je zijn altijd welkom. :booty:

Maar tuurlijk volgen we jou topic gappieeee, JeWeEtTocH ThundeRrrrrr

Ps, Geer thuis gelaten? (dan begrijp ik dat je wat sfeer mist) ;)

Laatst bewerkt:
haha hoezo lastig uitleggen ?

je kan toch zeggen without dat YELLOW shit !!

Haha ja dat is een makkelijke uitdrukking!

Ach snij ze gewoon eruit. En eet verder nauwelijks troep dus dat klein beetje maakt niet uit.

Nee Geer heb ik thuis gelaten. Die ging de laatste tijd overal mee naar toe dus een weekje rehab kan geen kwaad.
Heb sniezel 3 foto's gestuurd die zal hij posten. Is allemaal gewoon zo genomen dus niet pumped of na een training zoals bij de meeste foto's.

Wat is er mis om ook eigeel erbij te nemen?
Bij paar ei eiwitten had ik sowieso ook 1/2 geel erbij gedaan

Haha ja dat is een makkelijke uitdrukking!

Ach snij ze gewoon eruit. En eet verder nauwelijks troep dus dat klein beetje maakt niet uit.

Nee Geer heb ik thuis gelaten. Die ging de laatste tijd overal mee naar toe dus een weekje rehab kan geen kwaad.
Heb sniezel 3 foto's gestuurd die zal hij posten. Is allemaal gewoon zo genomen dus niet pumped of na een training zoals bij de meeste foto's.

Die andere 2 hou ik nog ff voor mezelf :wanker:
J/K die komen zo wel.
Hier die eerste alvast.

Like a boss:

2wgvw9s.jpg

jawel maar zit hier 8 dagen. 1 of 2 is wel een verschil met 50/60 dooiers eten in een week :)

Haha dat is zo bro.
Dat is minder
Je kan toch zeggen: without the yoke!!

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 20:53 ----------

Sexy pic hoor

Wat vind je trouwens van je gezichtje die ik je heb gegeven? Vond die wel op je lijken :roflol:

Shit man ik ben er nog knapper op geworden ook. Haha

Ziet er goed uit dat resort van je!
16l79z.jpg

---------- Post toegevoegd 13 July 2013 om 21:09 ----------

De laatste:
2la9eoo.jpg

Ik begin er aardig in te komen zo. Mag ik ook fotos van mezelf posten? :D

Hars je alles?

Ziet er zo clean uit:D

Onder armen laat ik harsen de rest scheer ik.

Zwembad foto is niet zo indrukwekkend en beetje vreemd vanaf onder. Maar we posten altijd de ultieme situatie met licht, net getraind ect ect. Dat is deze dus niet ;)

respect voor je harde werk en je fysiek. ziet er meer dan goed uit, hard, droog, vasculair

Terug
Naar boven