Fitness Seller

Evt voorbereiding voorjaar

• Topic Starter Topic Starter
Thanx!

Is wel aardig te zien op de andere foto's toch?

Gaan toch geen druk opleggen nou he? Hahaha. Nee ga ik maken als ik er zin in heb
Binnenkort!

Vrijdag dagje in bed gelegen met soort griep, gisteren refeed met alles wat ik tegen kwam. sausijzenbroodje, hema hotdogs, tosti, lekker verse bolletjes met beleg. en helemaal erg savonds op de bank met chips en M&M's (wat ik echt noooooooit eet)

vanmorgen borst/triceps en gedaan en ff zonnebankje gepakt :D

17maart.jpg

the ****, nice men!

alvast een halve "fullbody" als preview.... :P

Shit bro.
Lijkt wel 5% ofzo.
Nice

Echt strak alles is mooi in verhouding

Wat een hunk ;)

Thanx guys!

Streeffysiek!

Wat een beest ben je.

Goed overal physique. wat zijn voor jezelf de aandachtspunten?

Hoe blijf jij zo lean? Eet je over t algemeen heel schoon met cardio erbij in off season?

aandachtspunten nu zijn vooral de hamstrings en kuiten. Schouders zijn weer wat minder door de klachten maar dit is
zo weer bijgetrokken.

Ik eet redeijk schoon maar wel veel. en inderdaad ik doe niet mee aan wedstrijden dus er is voor mij geen off season.
wel compliment trouwens :)

Beest daar!

Update, full body pic ;)?

Geil zeg! Schiet is ff op met die fullbody. Je lijkt wel een b*ch met al die tease fotos whahah! :P

ok sorry nog steeds geen full body want mijn benen zijn drama. zat de laatste tijd niet echt mee.

blijvende last van die k*t schouders, nu 2 x cortison in jecties gehad en lijkt wat beter te worden. Vorige week weer veel maag/darm klachten gehad dus 3 dagen helemaal niks gegeten. Toen ik gister beetje licht ging pompen was dit het reslutaat. Ben er verre van trots op want ben hoop massa kwijt. daarom hopelijk nu weer bij eten en volume terug krijgen. stond wel flink hard.

juli_2013.jpg

Terug
Naar boven