Fitness Seller

Evt voorbereiding voorjaar

Echt mooi droog en hard jij bro.
Netjes :thumbs:

Dit is echt gewoon mijn doel knetterdroog en toch nog aardig wat massa. Nog een lange weg te gaan :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil zelf wel stuk voller zijn dan dit. Ben toch paar kilo's kwijt geraakt door het niet eten.

Maar hardheid en BF is top zo vlak voor de zomer.

Ik heb f alles gelezen , chille log man net fysiek ! trouwens hoe is t met je bloed onderzoek afgelopen , tevreden mee?

heb je tips voor mijn borst om hem voller te maken ? aangezien t bij jou ook niet je sterkste punt was?

high reps of gewoon low reps houden?

Ziet er weer goed uit man!

Lekkere shape voor je vakantie iig! :D

Laatst bewerkt:
Staat er hard bij!
Wat is je arm omtrek?

wederom dank jongens!

Mijn arm omtrek voor ik weer maag problemen had was 44 uit me hoofd. zal nu wel wat minder zijn maar met een week normaal eten heb ik dat weer terug.

Moet zeggen wat bij mijn borst werkt is heeeeeeeel goed isoleren. Door het eeuwige gekloot mijn schouders heb ik soort van geleerd om spiergroepen toch aan te spreken met weinig gewicht. aangezien bij alles pijn doet wat duw bewegingen betreft. dus je borst in de uiterste positie hard aanspannen en vast houden. of het nou een cable cross is of dumbell press.

weet niet of dit voor iedereen zo werkt maar ik had geen keuze en mijn borst is zelfs in de periode dat ik zoveel pijn heb/had best vooruit gegaan. alleen waar ik wel van baal is dat mijn schouders wat echt altijd mijn sterkste spiergroep was (misschien heb ik het daarom ook wel verkloot) nu echt bijzonder achterlopen. Kan ze echt met geen 1 oefening trainen want is niet te doen.

Hopelijk helpen de cortisol injecties. heb er eentje rechts gehad een maand terug. Vorige week weer bij de ortopheed geweest en de mobiliteit was echt een stuk beter rechts. alleen de pijn is nog niet weg. dus nog 2 injects gehad dit keer in beide schouders. dus hopelijk snel verbetering.

Loopt hgh hele jaar door?

En sowieso bij borst op het einde van de beweging hard squeezen.
Helpt echt.
Bij iedereen.
Weet ik zeker.
Alleen met lege stang voel je dan al fokking veel verschil.

wat bedoel je met squeezen?

misschien iets voor mij aangezien mn borst achterloopt

Oke tnx man ! maar dat gaat toch automatisch als je met bv. fly's om hoog gaat?

@younggod

heb jij trouwens nog tips voor je borsttraining aangezien hij bij jou ook je zwakkere punt was?!

Dat heb ik toch uitgelegd Ricky?

Ik doe low weight/high reps en indd flink aanknijpen aan het eind van elke beweging.

Ja maar was mij niet even duidelijk bedankt (lees soms ook te snel ;( )

maar bedankt man! succes met je doelen nog

Damn... goed fysiek man!

keertje samen trainen? :)

Damn... goed fysiek man!

keertje samen trainen? :)

gaan we zeker doen! Zit nu nog te zweten als een aap met 37 graden bij het zwembad.

kleine k*t gym hier. wel weer back to basic alles met dumbells en barbell. kan tenminste wel redelijk eten, rijst en kip in over vloed :) alleen de baklava loop ik niet voorbij zonder er ff een paar op te scheppen. haha

Zelf geef je aan dat je voller wil staan, maar dit is voor mij echt al een streeffysiek hoor. Respect! Zoals je 'handtekening' al suggereert is hier veel toewijding in de vorm van voeding voor nodig.

gaan we zeker doen! Zit nu nog te zweten als een aap met 37 graden bij het zwembad.

kleine k*t gym hier. wel weer back to basic alles met dumbells en barbell. kan tenminste wel redelijk eten, rijst en kip in over vloed :) alleen de baklava loop ik niet voorbij zonder er ff een paar op te scheppen. haha

Yeah buddy, chill hem ff extra voor mij daar ;)
Baklava moet je ook zeker niet laten staan. Wordt jij toch niet dik van en het is gruwelijk lekker ;)

Respect voor je fysiek en je openhartigheid ivm gebruik.

Terug
Naar boven