Fitness Seller

Evt voorbereiding voorjaar

Bezoekers in dit topic

Wow, sta je altijd zo droog?
 
Goed fysiek man. Ik ben benieuwd of je nog naturel bent.

Als je dit naturel kan behalen dan moet je echt een shitload aan aas bestellen en je inschrijven op het internationale podium.
Met AAS is dit al een erg goed resultaat.

@TS: Streeffysiek. keep it up!
 
Respect, mijn vooooorbeeeeld
 
Als je dit naturel kan behalen dan moet je echt een shitload aan aas bestellen en je inschrijven op het internationale podium.
Met AAS is dit al een erg goed resultaat.

@TS: Streeffysiek. keep it up!

Sorry man maar wat probeer je eigenlijk te zeggen dat naturel haast onmogelijk het is om zo'n fysiek te behalen?

Dit topic ook: http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/naturel-haalbaar-291793/

Lol als mensen denken dat je naturel niet eens dat kan halen dan weet je echt geen ene ruk van BB.

Overigens, goed fysiek man en goed droog, alleen irriteer me altijd dood aan die mongooltjes die met vragen komen van ''heb je ook wat gebruikt?''

Als iemand bijv stats heeft als 180 en 108kg en 10% bf dan kun je misschien zo'n vraag stellen maar elke keer als iemand hier voorbij komt die buffer is dan een gemiddeld persoon zijn er van die fitness fanboys die over shakies en aas beginnen.
 
Daar hebben we de zogenaamde naturel Edgar S weer.

OT: Beestig fysiek!
 
Daar hebben we de zogenaamde naturel Edgar S weer.

OT: Beestig fysiek!

En daar hebben we alweer zo'n praatjesmaker die niks van zichzelf durft te tonen en alleen hatelijke berichten stuurt naar mensen die keihard werken.

Maar thanks voor je compliment.
 
En daar hebben we alweer zo'n praatjesmaker die niks van zichzelf durft te tonen en alleen hatelijke berichten stuurt naar mensen die keihard werken.

Maar thanks voor je compliment.

Tja edgar, ken genoeg gasten die gebruiken en niet zo huge zijn en toch worden gezien als hele goede bbers :p
 
Wow, sta je altijd zo droog?

Ja eigenlijk wel, sinds begin deze zomer ofzo. En als ik echt ga dieeten nog ietsje droger.

---------- Post toegevoegd Sat 3 Dec 2011 om 02:58 ----------

Respect, mijn vooooorbeeeeld

Thanx, klinkt misschien stom maar 2 jaar geleden had ik dat ook gezegd bij deze foto's maar nu vind ik het een redelijke basis.
 
Sorry man maar wat probeer je eigenlijk te zeggen dat naturel haast onmogelijk het is om zo'n fysiek te behalen?

Dit topic ook: http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/naturel-haalbaar-291793/

Lol als mensen denken dat je naturel niet eens dat kan halen dan weet je echt geen ene ruk van BB.

Overigens, goed fysiek man en goed droog, alleen irriteer me altijd dood aan die mongooltjes die met vragen komen van ''heb je ook wat gebruikt?''

Als iemand bijv stats heeft als 180 en 108kg en 10% bf dan kun je misschien zo'n vraag stellen maar elke keer als iemand hier voorbij komt die buffer is dan een gemiddeld persoon zijn er van die fitness fanboys die over shakies en aas beginnen.

Je zou naturel misschien 180 bij 88kg en 7% best kunnen halen. Maar dan zul je er niet zo uitzien als op de geposte foto's.

Daarbij ben jijzelf genetisch bevoordeeld.

Je kan dus roepen dat ik geen ruk snap van bb, maar dan zou ik je wel willen vragen om daar eerst eens goed over na te denken. Niet iedereen die het met jou oneens is op een bepaald punt is een verstandloze.

Happy training!


@ts: sorry voor offtopic geneuzel.
 
edgar TS doet volgens mij niet echt moeilijk over of hij AAS gebruikt heeft of niet hoor.. maargoed..

OT: ****ing sick man, je staat er echt goed bij
 
Gaat vet goed man !
 
Traps zijn eng groot
 
Goed fysiek.

Mooie handtekening ook :D
"Toewijding in voeding is wat bodybuilders scheidt van de wannabees".

Val je nog steeds overal in slaap?:P
 
Ziet er goed uit indeed! Zou zelf ook wel 88 kilo willen wegen! Ben de zelfde lengte, zit nu op slechts 73kilo.
 
Streeffysiek!


Ziet er goed uit indeed! Zou zelf ook wel 88 kilo willen wegen! Ben de zelfde lengte, zit nu op slechts 73kilo.
Zijn vp is ook wel een stukie lager he!
 
Back
Naar boven