Fitness Seller

Evt voorbereiding voorjaar

Bezoekers in dit topic

Wolverine armen. Alleen de messen ontbreken nog.

Wow dude, wtf. Je traps zijn echt bruut. Welke oefeningen heb je daarvoor gebruikt?
 
Laatst bewerkt:
Goed fysiek.

Mooie handtekening ook :D
"Toewijding in voeding is wat bodybuilders scheidt van de wannabees".

Val je nog steeds overal in slaap?:P

Ja mooie one liner hè? Heb ik ook weer goed gepikt hoor.

Nee in slaap vallen is een stuk minder. Wel altijd moe en zweten als een otter.
Bedje is snachts soms zo nat dat ik me serieus afvraag of ik nou in me bed gepist heb. Maar dat is toch niet het geval ;)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 18:43 ----------

Wolverine armen. Alleen de messen ontbreken nog.

Wow dude, wtf. Je traps zijn echt bruut. Welke oefeningen heb je daarvoor gebruikt?

Wolverine? Die heb ik nog niet gehoord :)

Doe eigenlijk niet heel veel aan de traps, samen met schouders shrugs en up right row.
 
mirin bro mirin
 
Dit is overduidelijk mijn doel te bereiken man!
Ben zelf 1.78m, dus hoop dit resultaat ook ooit te mogen bereiken!
 
Wolverine? Die heb ik nog niet gehoord :)

Doe eigenlijk niet heel veel aan de traps, samen met schouders shrugs en up right row.
Netjes hoor. Spieren liegen er niet om. Hard en eerlijk werk. :)
 
Thanx mannen!
 
Oh nice! Zeker mooie massa!
 
Goede fysiek hoor man.
 
Nice !

Mag ik vragen hoe je trainingsschema eruit ziet?
 
****ing netjes gozer! Nog steeds thuis trainen?...kan zien dat je er goed je best voor doet...klasse..

grten
 
****ing netjes gozer! Nog steeds thuis trainen?...kan zien dat je er goed je best voor doet...klasse..

grten

Hey man,

Thanx! Nee train weer in de gym. Moest me Home-gym opgeven voor een project van me vrouw in die ruimte. Maar goed in de gym is toch ook wel lekker trainen.
 
Even een klein updateje.

Was in januari van plan met een schuin oog naar de wedstrijden rond deze periode te kijken, maar een voorholte ontsteking gooide roet in het eten een week of 7 terug. Heftig anti biotica kuurtje gehad en flink wat verloren.

Inmiddels alles weer aardig op de rit. Voor mijn gevoel nu kleiner dan de eerste post maar lijkt niet zo op de foto. Zit gruwelijk vol na het trainen en de lijnen en aders komen aardig terug.

Heb helemaal geen plannen meer en ga gewoon op deze voet verder. Misschien 1/2 procentjes zakken en proberen voller te worden.

tot zo ver :)

foto2012april.jpg
 
Christus, wat ben jij een beest zeg.
 
Dat is mooi klote. Tja, dat heb je dus ook niet in de hand, ziek worden.

Lekker doorbuffelen.
 
Back
Naar boven