Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja snap nooit dat daar zo moeilijk om gedaan wordt op fora. Iedereen moet zelf weten wat hij doet. En elkaar dingen gaan verwijten als internethelden slaat naar mijn idee nergens op.
Haha sterker nog zo wordt je door alleen te injecteren man. Dit is meestal mijn antwoordt als mensen vragen train je veel? "nee zet alleen olie hahaha"
Had vorige week een mooie met een maatje van me. We waren in een Sauna complex en was een redelijke gym. Dus terwijl de dames een massage onder gingen doken wij een uurtje de gym in. Komt er een jonge dame naar ons toe (fitness instructrice) "Zijn jullie al bekend met fitness?" Ik zeg nee ik ben zelf voor het eerst maar hij heeft het wel eens eerder gedaan haha.
Haha sterker nog zo wordt je door alleen te injecteren man. Dit is meestal mijn antwoordt als mensen vragen train je veel? "nee zet alleen olie hahaha"
Had vorige week een mooie met een maatje van me. We waren in een Sauna complex en was een redelijke gym. Dus terwijl de dames een massage onder gingen doken wij een uurtje de gym in. Komt er een jonge dame naar ons toe (fitness instructrice) "Zijn jullie al bekend met fitness?" Ik zeg nee ik ben zelf voor het eerst maar hij heeft het wel eens eerder gedaan haha.
Ach ik kan alleen maar lachen om dat soort dingen.
Traps en schouders gaan hard laatste tijd, traps train ik ook maar 2 oefeningen mee met rug nu. Zal deze keer echt eens meeten wat armpjes doen.