MuscleMeat

Evt voorbereiding voorjaar

Still looking good bro.
Zit je nou year round aan hgh of doe je cycles?

• Topic Starter Topic Starter
HGH pak ik nu vanaf Januari vorig jaar non stop. aas cylce ik wel maar ben wel 9 maanden on ofzo per jaar.

thanks for your honesty;)

Met AAS is het valsspelen he? haha

Met AAS is het valsspelen he? haha

Haha sterker nog zo wordt je door alleen te injecteren man. Dit is meestal mijn antwoordt als mensen vragen train je veel? "nee zet alleen olie hahaha"

Had vorige week een mooie met een maatje van me. We waren in een Sauna complex en was een redelijke gym. Dus terwijl de dames een massage onder gingen doken wij een uurtje de gym in. Komt er een jonge dame naar ons toe (fitness instructrice) "Zijn jullie al bekend met fitness?" Ik zeg nee ik ben zelf voor het eerst maar hij heeft het wel eens eerder gedaan haha.

Haha sterker nog zo wordt je door alleen te injecteren man. Dit is meestal mijn antwoordt als mensen vragen train je veel? "nee zet alleen olie hahaha"

Had vorige week een mooie met een maatje van me. We waren in een Sauna complex en was een redelijke gym. Dus terwijl de dames een massage onder gingen doken wij een uurtje de gym in. Komt er een jonge dame naar ons toe (fitness instructrice) "Zijn jullie al bekend met fitness?" Ik zeg nee ik ben zelf voor het eerst maar hij heeft het wel eens eerder gedaan haha.

hehehe, wtf man.
Ik ging een half jaar geleden met mijn GF kijken in een nieuwe fitness en daar zeiden ze al "het krachthonk is daar -->" en tegen mijn vriendin "Kom jij maar mee naar de andere zaal". Ik ben niet klein, maar nog niet half zover opweg als jij. Wat een instructrice is dat in die sauna geweest zeg.

OT: Superfysiek. Wat zijn je stats nu? En wat meten je armen?

zier er zeker bruut uit, wedstrijd niveau

Ziet er goed uit man, goed droog. Traps en schouders springen er goed uit.

Volgens mij wilde ze je gewoon spotten met squatten.

Ach ik kan alleen maar lachen om dat soort dingen.

Traps en schouders gaan hard laatste tijd, traps train ik ook maar 2 oefeningen mee met rug nu. Zal deze keer echt eens meeten wat armpjes doen.

Respect man! Echt goed bezig. Succes verder.

Ach ik kan alleen maar lachen om dat soort dingen.

Traps en schouders gaan hard laatste tijd, traps train ik ook maar 2 oefeningen mee met rug nu. Zal deze keer echt eens meeten wat armpjes doen.

Traps doe ik ook altijd maar 2 oefeningen voor. Vind vaak dat je genetisch er geluk mee hebt of niet (net zoals kuiten).

Maar echt een net fysiek kerel.

Thanx mannen.

Top,top,toppie man!.
kwijl:p

Dank, maar gewoon nice in text is voldoende

Goed bezig kerel. Doorgaan en volhouden.
Ben benieuwd naar je updates ;)

Beast man, keep it up.

Terug
Naar boven