Ik heb sowieso een hekel aan elk geloof. Geloof is bullshit imo. Ik heb ook duidelijk niets uit de koran gelezen, I don't care. Als er aanslagen e.d. worden gepleegd in de naam van Allah wilt dat niet zeggen dat elke moslim zo is. Maar ik heb ze nog geen één keer massaal de straat op zien gaan om te protesteren tegen de zogenaamde 'niet-moslims' die aanslagen plegen. In sommige landen word er zelfs feest gevierd. Genoeg plaatjes met protesterende moslims die geweld goedkeuren als de islam beledigd word. Als dat NIET de islam is, ga als moslim daar dan tegen protesteren. Laat zien wat jullie wel zijn en waar jullie wel in geloven. Dat geouwehoer met die Deense cartoons zegt imo ook al heel wat. Jullie kunnen niets hebben, iedereen die maar een negatieve mening heeft over de islam mag dood. Dit hoort imo niet in een westerse maatschappij, je moet kunnen zeggen wat je wilt.
Belediging =/= geweld.
Ik zal je wat kennis opbrengen over de Islam , meneer die een hekel heeft aan de islam omdat hij zou denken dat de islam 1 en al geweld is.
Kom met bewijzen uit de Qoran .. Iedereen kan met eigen woorden schrijven(verzinnen) net als de media dat doet
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen
u strijden, maar overschrijdt
de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief. (Koran 2: 190)
Zelfmoord is verboden in de Islam
Een van de voornaamste doelen van de terroristische bomaanslagen, brandstichtingen en andere van zulke afschuwelijke handelingen is om angst, bezorgdheid, onveiligheid en paniek te veroorzaken bij mensen.
Een ander belangrijke bijzaak dat is ontstaan als gevolg van de laatste terroristische aanslagen tegen de Verenigde Staten zijn de zelfmoordaanslagen. Sommige mensen die niet goed geïnformeerd zijn over de Islam, hebben volledig onjuiste verklaringen gegeven, dat deze religie van vrede zelfmoordaanslagen toestaat, terwijl zelfmoord en het doden van andere mensen ten strengste verboden is. Met de woorden
"En pleeg geen zelfmoord…" (Koran 4:29) heeft God zelfmoord tot een zonde verklaard. In de Islam is het verboden voor iemand om zelfmoord te plegen om wat voor reden dan ook.
De Profeet Mohammed (vzmh) maakte kenbaar dat zelfmoord een zonde is. Volgens een overlevering van Abu Huraira, verklaarde hij dat ieder die zichzelf van het leven rooft in de hel terechtkomt, waar hij in eeuwigheid verblijven zal.5