- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zo "iemand" uberhaupt ergens negatief commentaar op heeft![]()
Zou ik ook niet doen met een dikke powerlifter/strongman(allemaal hetzelfde en dik) als modSnap dat gehaat van dikke powerlifters sowieso niet, ik ga toch ook niet bij hun haten( kijk sowieso nooit in de powerlift sectie).

Zou ik ook niet doen met een dikke powerlifter/strongman(allemaal hetzelfde en dik) als mod![]()

Wel dezelfde sectie, dus je krijgt 2 voor 1ik maak wel onderscheid in powerlifters en strongman he, strongman zijn wel lief![]()

Wel meer massa als dat TS heeft.....Als dat jouw Instagram profiel is op de laatste pagina van je log moet je misschien eens in de spiegel naar je eigen fysiek gaan kijken
En wat is het lang geleden dat ik zo'n lelijk persoon gezien heb, was bijna vergeten dat zulke lelijke personen nog bestonden.
Compensatie much?
Als dat jouw Instagram profiel is op de laatste pagina van je log moet je misschien eens in de spiegel naar je eigen fysiek gaan kijken
En wat is het lang geleden dat ik zo'n lelijk persoon gezien heb, was bijna vergeten dat zulke lelijke personen nog bestonden.
Compensatie much?
dat mensen die zelf een goed fysiek hebben nooit iemand anders zullen afkraken vanwege hun fysiek

Tja, dat is altijd leuk aan de meeste powerlifters..tot ze er eens een goede cut in gooien en er ineens kilo's vocht en vet vanaf moet om eindstand niet eens veel groter te zijn..
Ik trek me de mening van iemand, die eruit ziet alsof hij Jeffrey heet, een sporttas vol tupperware met witvis en rijst mee sjouwt en tanktops draagt, erg aan.
Jij was toch de persoon die na een verkeersruzie wel even langs wilde gaan omdat je afgesneden was oid? Dan kan je beter de eer aan jezelf houden als je het hebt over compensatie.

want het gros van de powerlifters heeft niet de discipline om fatsoenlijk te cutten..