XXL Nutrition

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat jouw Instagram profiel is op de laatste pagina van je log moet je misschien eens in de spiegel naar je eigen fysiek gaan kijken :roflol::roflol::roflol:

En wat is het lang geleden dat ik zo'n lelijk persoon gezien heb, was bijna vergeten dat zulke lelijke personen nog bestonden.
Compensatie much?
Wel meer massa als dat TS heeft.....

Als dat jouw Instagram profiel is op de laatste pagina van je log moet je misschien eens in de spiegel naar je eigen fysiek gaan kijken :roflol::roflol::roflol:

En wat is het lang geleden dat ik zo'n lelijk persoon gezien heb, was bijna vergeten dat zulke lelijke personen nog bestonden.
Compensatie much?

Ik trek me de mening van iemand, die eruit ziet alsof hij Jeffrey heet, een sporttas vol tupperware met witvis en rijst mee sjouwt en tanktops draagt, erg aan.
Jij was toch de persoon die na een verkeersruzie wel even langs wilde gaan omdat je afgesneden was oid? Dan kan je beter de eer aan jezelf houden als je het hebt over compensatie.

• Like
Waarderingen: Pren
ik weet niet veel (ik ben zelf helaas een typisch voorbeeld van een hersenloze spierbundel)

maar weet wel dat mensen die zelf een goed fysiek hebben nooit iemand anders

zullen afkraken vanwege hun fysiek ,bewijs hiervoor is in dit topic allang geleverd

Wow!

Jij bent knap...

..lelijk

Wel meer massa als dat TS heeft.....
Tja, dat is altijd leuk aan de meeste powerlifters..tot ze er eens een goede cut in gooien en er ineens kilo's vocht en vet vanaf moet om eindstand niet eens veel groter te zijn..

Maar dit is natuurlijk een utopische gedachte want het gros van de powerlifters heeft niet de discipline om fatsoenlijk te cutten..

Ik trek me de mening van iemand, die eruit ziet alsof hij Jeffrey heet, een sporttas vol tupperware met witvis en rijst mee sjouwt en tanktops draagt, erg aan.
Jij was toch de persoon die na een verkeersruzie wel even langs wilde gaan omdat je afgesneden was oid? Dan kan je beter de eer aan jezelf houden als je het hebt over compensatie.

Idd dat was ik, dus kijk maar uit :burns:

bijna vrijdagmiddag!!!!!!

• Like
Waarderingen: Inb4
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven