MuscleMeat

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow!

Jij bent knap...

..lelijk

Tja, dat is altijd leuk aan de meeste powerlifters..tot ze er eens een goede cut in gooien en er ineens kilo's vocht en vet vanaf moet om eindstand niet eens veel groter te zijn..

Maar dit is natuurlijk een utopische gedachte want het gros van de powerlifters heeft niet de discipline om fatsoenlijk te cutten..

download.jpg

Iemand die er uitziet als een marathonloper afraden om een kuur te starten maakt je geen hater. Wat een enge club is het hier eigenlijk

Zelfs Jason Genova heeft een imposanter fysiek dan TS en Jason is ook nog eens natty

Mijn insta is gewoon ergens te vinden in mn oude log. Iemand verdedigen om aan de roids te gaan met een kutfysiek is ook erg stoer.

Met alle respect kapitein koolvis, maar hier zit je boordevol commentaar om iemand anders zijn fysiek, als ik dan het volgende zie:

dan denk ik toch echt (wellicht een "retorische" opmerking): WTF zit jij commentaar te geven.

Als ik (met mijn 45 jaar) met mijn vrouw aan het strand zou liggen en jou voorbij zou zien komen, dan zou ik toch echt tegen mijn vrouw zeggen: kijk daar, daar moeten we dan de oorlog mee winnen.
Ga sporten joh !

Flexx staat er vele malen beter bij als jou hoor, zie je dat nou zelf ook niet ?

Ik weet niet of je oorlogen gaat winnen met skinny roiders :p

Jij voegt ook echt niks toe he, train jij wel? Je loopt alleen maar te rellen.
ik rel full-time eigenlijk, geen tijd voor trainen dus.. Nee maar even serieus, ik wou kapitein koolvis even verdedigen daar ik het niet chill vindt dat iemand zo met naam en foto online gezet wordt zonder dat hij daar zelf voor kiest. Dat is ook de reden dat ik nooit een foto van mij zelf online zou zetten....

ik rel full-time eigenlijk, geen tijd voor trainen dus.. Nee maar even serieus, ik wou kapitein koolvis even verdedigen daar ik het niet chill vindt dat iemand zo met naam en foto online gezet wordt zonder dat hij daar zelf voor kiest. Dat is ook de reden dat ik nooit een foto van mij zelf online zou zetten....
Is het ook niet om aan te zien:windup:

• Like
Waarderingen: Inb4

??? Die heeft hij toch zelf online gezet. Daar heb ik ook wel eens mee te kampen gehad, daar ben je altijd zelf de veroorzaker van......

• Like
Waarderingen: Pren
Maar dat maakt me helemaal niet zo veel uit ook eigenlijk. Ik train alleen een beetje om wat meer massa te krijgen, onderhouden en sterk-er te zijn. Ik denk dat ik een beetje vergelijkbaar lichaam heb met koolvis, maar ik ben wel een stukje langer dan hem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven