Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Ik denk niet dat het aan jou is om voor ons te beslissen welke dag het is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk niet dat het aan jou is om voor ons te beslissen welke dag het is.
Jij toch ook niet, Mr. Eat Clen EnalleswatloszitMaar dit is natuurlijk een utopische gedachte want het gros van de powerlifters heeft niet de discipline om fatsoenlijk te cutten..

Wow!
Jij bent knap...
..lelijk
Tja, dat is altijd leuk aan de meeste powerlifters..tot ze er eens een goede cut in gooien en er ineens kilo's vocht en vet vanaf moet om eindstand niet eens veel groter te zijn..
Maar dit is natuurlijk een utopische gedachte want het gros van de powerlifters heeft niet de discipline om fatsoenlijk te cutten..
Iemand die er uitziet als een marathonloper afraden om een kuur te starten maakt je geen hater. Wat een enge club is het hier eigenlijk
Zelfs Jason Genova heeft een imposanter fysiek dan TS en Jason is ook nog eens natty
Mijn insta is gewoon ergens te vinden in mn oude log. Iemand verdedigen om aan de roids te gaan met een kutfysiek is ook erg stoer.
Ik denk het wel..Ik denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om over andermans discipline te oordelen.
En toch als het moet weet ik wel hoe ik moet cutten...

Op DBBLaat dat denken dan maar over aan de mensen die er goed in zijn.

ik rel full-time eigenlijk, geen tijd voor trainen dus.. Nee maar even serieus, ik wou kapitein koolvis even verdedigen daar ik het niet chill vindt dat iemand zo met naam en foto online gezet wordt zonder dat hij daar zelf voor kiest. Dat is ook de reden dat ik nooit een foto van mij zelf online zou zetten....Jij voegt ook echt niks toe he, train jij wel? Je loopt alleen maar te rellen.
Is het ook niet om aan te zienik rel full-time eigenlijk, geen tijd voor trainen dus.. Nee maar even serieus, ik wou kapitein koolvis even verdedigen daar ik het niet chill vindt dat iemand zo met naam en foto online gezet wordt zonder dat hij daar zelf voor kiest. Dat is ook de reden dat ik nooit een foto van mij zelf online zou zetten....

ik rel full-time eigenlijk, geen tijd voor trainen dus.. Nee maar even serieus, ik wou kapitein koolvis even verdedigen daar ik het niet chill vindt dat iemand zo met naam en foto online gezet wordt zonder dat hij daar zelf voor kiest. Dat is ook de reden dat ik nooit een foto van mij zelf online zou zetten....
Die heeft hij toch zelf online gezet. Daar heb ik ook wel eens mee te kampen gehad, daar ben je altijd zelf de veroorzaker van......Ik ben zelf geen powerlifter maar op dit forum wel de herder van de kudde dus uiteraard reageer ik .
Beardman is wisemanIk ben zelf geen powerlifter maar op dit forum wel de herder van de kudde dus uiteraard reageer ik .
![]()

Veeg me op hoor

Dat is ook één van de redenen ja...
Ja kom op, maar we zitten hier toch niet in een klas voor speciaal onderwijs.Die heeft hij toch zelf online gezet. Daar heb ik ook wel eens mee te kampen gehad, daar ben je altijd zelf de veroorzaker van......