Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dit gedrog loopt hier als hardste te bashen?! Waanzinnig...

Er zou niks overblijven na een deftige cut, en armen zijn ''Do you even lift brah''

Maar goed dat ik nooit zo'n deftige cut zal doen. Ik curl nooit maar lift wel!

Stelletje schrale ecto's hier met hun sjeekies en winstrol tabletten en 70kg voor werksets op bench. Ga eens echt liften!

Maar goed dat ik nooit zo'n deftige cut zal doen. Ik curl nooit maar lift wel!

Stelletje schrale ecto's hier met hun sjeekies en winstrol tabletten en 70kg voor werksets op bench. Ga eens echt liften!

Hahahaha bro do you even lift? Kuurtje winstrol zou niet misstaan pak je tenminste dikke kwaliteitsmassa!!11

Maar dat maakt me helemaal niet zo veel uit ook eigenlijk. Ik train alleen een beetje om wat meer massa te krijgen, onderhouden en sterk-er te zijn. Ik denk dat ik een beetje vergelijkbaar lichaam heb met koolvis, maar ik ben wel een stukje langer dan hem..

Maar dan sta je ook niet op 14% of wil je zeggen dat Koolvis op 14% staat ?

Maar dan sta je ook niet op 14% of wil je zeggen dat Koolvis op 14% staat ?

Als je waarde hecht aan vetpercentage dan heb je echt geen kaas gegeten van antropometrie. Er zijn zo veel formules die de gemeten mm omzetten in een percentage en zo veel fouten die in een meting gemaakt kunnen worden.

Als je profielfoto up to date is dan ben ik btw droger dan jij. Niet dat het me uitmaakt maar jij ligt er waarschijnlijk wel wakker van

eating-popcorn-gif-16.gif

• Topic Starter Topic Starter
Godver eerst mij met met tig man bashen, nu elkaar bashen:roflol:

GVD @Sanca ................... daar krijg ik honger van (gelukkig zit ik niet meer in een cut, maar om nou overdreven te gaan dirty bulken)

Als ik (met mijn 45 jaar) met mijn vrouw aan het strand zou liggen en jou voorbij zou zien komen, dan zou ik toch echt tegen mijn vrouw zeggen: kijk daar, daar moeten we dan de oorlog mee winnen.

mooi dat zo'n opmerking moet komen van iemand die zo zwak is dat hij al moeite zal hebben om een geweer op te tillen.

:roflol:

Jullie zijn allemaal ekto en dik

Wil je zeggen dat jij op 13% staat dan?:rolleyes:

Het zou ook 14% kunnen zijn, maar voor de rest: JA dat sta ik ja

Als je waarde hecht aan vetpercentage dan heb je echt geen kaas gegeten van antropometrie. Er zijn zo veel formules die de gemeten mm omzetten in een percentage en zo veel fouten die in een meting gemaakt kunnen worden.

Als je profielfoto up to date is dan ben ik btw droger dan jij. Niet dat het me uitmaakt maar jij ligt er waarschijnlijk wel wakker van

Het zou kunnen ja dat jij droger staat (Nu) als ik, verder lig ik er niet wakker van hoor (is je gegund).

Mbt DE foto van insta, daar lijk je wel zwanger :kiss:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven