Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, de meeste kennen me hier wel. Train al een aantal jaar met ups en downs, laatste jaren steeds meer over kuren nagedacht. En nu ik een goeie cut achter de rug heb vond ik dat ik er wel klaar voor ben. Mijn eerste kuur wordt dus winstrol 40mg pd voor 7weken. Heb mijn vp vrijdag laten meten en dat was 11% bij 68kg. Einde cut 8% bij 64,5kg. Ben vandaag op 3500kcal begonnen. Plan is om elke 2weken vp te laten meten en ik weeg me elke dag en smaandag meet ik al mijn lichaamsomtrekken. Vanavond upperbody training.
in

• Like
Waarderingen: Inb4
eating-popcorn-gif-16.gif
'T is wel spannend zo te zien:D

Het zou ook 14% kunnen zijn, maar voor de rest: JA dat sta ik ja

Het zou kunnen ja dat jij droger staat (Nu) als ik, verder lig ik er niet wakker van hoor (is je gegund).

Mbt DE foto van insta, daar lijk je wel zwanger :kiss:

Daar draait bodybuilding toch om? Jullie aanbidden allemaal een stel gebruinde mannen die met een 9maanden pens op een podium staan te flexen

Zwak heeft verder niets te maken met aestethics toch ? Ik pretendeer ook niet sterk te zijn.
Nuja. Als ik de gemiddelde powerlifter zo zie en zie wat ze liften en hoe ze er uit zien vraag ik me toch wel af wat ze eigenlijk fout doen:rolleyes: Het is vaak gewoon meer een obesitas fysiek waar je eigenlijk ook niet heel duidelijk de grotere hoeveelheid massa aan af kunt zien. En in de lichtere klasse zie je dat ze trainen maar daar is ook alles mee gezegd.

Is er in deze 13 paginas wel al iets van voortgang gepost of is flex er uberhaubt al mee begonnen?

• Like
Waarderingen: Inb4
Heerlijk om te lezen tijdens de lunch :meal:

:popcorn::popcorn:

Je moet het niet omdraaien Broken Bart, hij begint zelf met haten op Flexx en krijgt nu gewoon een koekje van eigen deeg

Hoezo draai ik het om?
jij begint te haten op Kapitein Koolvis en nu krijg jij een koekje van eigen deeg. hoe is dat anders dan wat jij doet?

of is het gewoon puur omdat ik gelijk heb en jij daar niet tegen kan? dat kun je gewoon eerlijk toegeven hoor. dan stop ik wel als je dat liever hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Is er in deze 13 paginas wel al iets van voortgang gepost of is flex er uberhaubt al mee begonnen?

Gisteren nog een training gepost met foto, maar die kan ik zelf al niet meer terugvinden. Valt mee dat daar nog niet op gebasht is.

Gisteren nog een training gepost met foto, maar die kan ik zelf al niet meer terugvinden. Valt mee dat daar nog niet op gebasht is.
foto zag ik idd wel, heb het meeste wel gevolgd maar kon er niet helemaal uithalen of je nu ook echt was begonnen haha:)

• Topic Starter Topic Starter
11 gasten in dit topic lol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven