MuscleMeat

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aantal pagina's in deze log groeit exponentieel, pagina 13 al na 5 dagen.
Zelfs @Mr Gr33n kan hier van leren

no-winstrol-no-party.jpg

Zou eeuwig zonde zijn imo!

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd wie de eerste kaart krijgt :o

Nee ik solliciteer er niet naar 1... OT: Goed bezig Flex meer dan 1kg glycogeen al! Nog geen backpumps?

Wanneer synthol?

Pretendeer je wel aesthetics te hebben?

Ik pretendeer verder helemaal niets, wel fijn dat je het vraagt alvorens een conclusie te gaan spuien :thumb:

Hoezo draai ik het om?
jij begint te haten op Kapitein Koolvis en nu krijg jij een koekje van eigen deeg. hoe is dat anders dan wat jij doet?

of is het gewoon puur omdat ik gelijk heb en jij daar niet tegen kan? dat kun je gewoon eerlijk toegeven hoor. dan stop ik wel als je dat liever hebt.

Je draait het om ja, Kapitein Koolvis is toch dit hele topic door zijn haat aan het spuien op Flexx

Verder begin ik niet te haten op kapitein Koolvis, hij krijgt gewoon de bal terug (die hij zelf meerdere malen uitspeelt).
Er staan hier een aantal haters klaar met hun oordeel, terwijl ze helemaal niets (althans daar geven ze geen blijk van) van Flexx zijn trainingshistory afweten.
Het lijkt me dat er anders wel wat meer begrip zou zijn.

Zit jij zo in elkaar ? Dat je graag gelijk wilt hebben, zeg maar een soort van welles nietes kindje.
Succes daar verder mee dan..........get a life man :yes:

Vind het eigenlijk nu ook wel leuk geweest. Mag best af en toe gereld worden, maar dat kinderachtig op de man bashen ben ik wel klaar mee.
Bij deze is het dus genoeg geweest met het bashen, haatposts of posts die 0.0 toevoegen aan het topic. Deze zullen vanaf nu verwijderd worden, al dan niet met sancties.

ik rel full-time eigenlijk, geen tijd voor trainen dus.. Nee maar even serieus, ik wou kapitein koolvis even verdedigen daar ik het niet chill vindt dat iemand zo met naam en foto online gezet wordt zonder dat hij daar zelf voor kiest. Dat is ook de reden dat ik nooit een foto van mij zelf online zou zetten....
Hij zegt zelf kijk maar op Instagram in mijn oude log, dan is dat toch te verwachten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven