Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
pff @Sanca misschien toch eens ff het topic een beetje strenger aanpakken met al dat kinderachtige gedrag

Hallo ik heb gisteren nog (waarschijnlijk inmiddels 10 pagina's terug) nuttig advies geprobeerd te geven. Als je de moeite had genomen het topic te lezen had je zowel dat gezien als de ontopic log updates van Flexx.

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd wie de eerste kaart krijgt :o

Nee ik solliciteer er niet naar 1... OT: Goed bezig Flex meer dan 1kg glycogeen al! Nog geen backpumps?

Nee, nog geen backpumps, gisteren wel veel hardere pomp dan normaal die ook lang bleef toen ik al thuis was. Vanavond push, benieuwd hoe het dan gaat.

Nee, nog geen backpumps, gisteren wel veel hardere pomp dan normaal die ook lang bleef toen ik al thuis was. Vanavond push, benieuwd hoe het dan gaat.

Heb je je trainingsschema al gepost? Kan het zo 123 niet vinden tussen alle haters en lovers. Is er iets veranderd t.o.v. je schema voor de winny?

Ben benieuwd wie de eerste kaart krijgt :o

Nee ik solliciteer er niet naar 1... OT: Goed bezig Flex meer dan 1kg glycogeen al! Nog geen backpumps?

Dat is echt geen glycogeen. Glycogeen sla je op in je lever en spierweefsel, dus dan zou zn spiermassa plotseling massaal zijn toegenomen. Dat zou ook betekenen dat ts in 7 dagen 14400 kcal extra uit koolhydraten zou hebben gegeten en dat allemaal op heeft geslagen als glycogeen

Om 12u30 zijn er 15 gasten en 15 leden in dit topic aanwezig :devilnana:

Ik ben benieuwd hoeveel kg je zal pakken tijdens dit kuurtje @flexx123 , ik schat +-2-3 kg echt pure spiermassa :)

Heb je je trainingsschema al gepost? Kan het zo 123 niet vinden tussen alle haters en lovers. Is er iets veranderd t.o.v. je schema voor de winny?

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Misschien interessant om je schema hetzelfde te houden en zo te kunnen zien wat de factor Winstrol op zichzelf doet?

Dat is echt geen glycogeen. Glycogeen sla je op in je lever en spierweefsel, dus dan zou zn spiermassa plotseling massaal zijn toegenomen. Dat zou ook betekenen dat ts in 7 dagen 14400 kcal extra uit koolhydraten zou hebben gegeten en dat allemaal op heeft geslagen als glycogeen

Kennelijk zag jij het sarcasme niet terug in mijn post :haha:

hoe kom je aan deze cijfers?

Ga je je volgende kuur ook loggen @flexx123 ? Wordt vast weer een succes :p

Even naar een afspraak en wat eten en je mist hier zo 6 pagina's met...

tenor.gif

Tweede kuur wat zwaarder graag, Anavar 40mg ed of zo.

:popcorn2:

J/K Flex, veel succes en ik ben benieuwd of het het resultaat brengt dat je hoopt.
Wellicht binnenkort bij Fox ook mijn neus even om de hoek steken om de vorderingen met eigen ogen te aanschouwen :thumb:

+ Is er iets veranderd aan je voedingsschema? Je zit nu op 3500, hoeveel was dit ervoor?

• Topic Starter Topic Starter

Zal vanavond posten, ben nu niet thuis. Heb laatste weken van mn cut en laatste weken erna ub/lb ppl gedaan maar ga weer naar ppl x2. Schema zitten maar klein aanpassingen in.

Om 12u30 zijn er 15 gasten en 15 leden in dit topic aanwezig :devilnana:

Ik ben benieuwd hoeveel kg je zal pakken tijdens dit kuurtje @flexx123 , ik schat +-2-3 kg echt pure spiermassa :)

Zoiets denk ik ook ja, kilo of 3.

Haha had wel verwacht dat jij zou reageren, maar jij bdnt geen rellert.

Tuurlijk! Cutkuur begint in februari:)

Even naar een afspraak en wat eten en je mist hier zo 6 pagina's met...

tenor.gif

Tweede kuur wat zwaarder graag, Anavar 40mg ed of zo.

:popcorn2:

J/K Flex, veel succes en ik ben benieuwd of het het resultaat brengt dat je hoopt.
Wellicht binnenkort bij Fox ook mijn neus even om de hoek steken om de vorderingen met eigen ogen te aanschouwen :thumb:

Thanks, train maar af en toe bij fox he, beetje te ver om elke keer heen te gaan.

+ Is er iets veranderd aan je voedingsschema? Je zit nu op 3500, hoeveel was dit ervoor?

Heb gecut op 2600. Laatste 2weken voor mn vakantien zat ik op 2800, en na de vakantie 2weken op 3000.

Haha nooit verwacht. @Skatermarvin begin zn volgers kwijt te raken door mij:p
:sad: Verdrietig word ik er van..

Wil je dan niet de nieuwe @Skatermarvin in town zijn?
:sad:
Bij deze is het dus genoeg geweest met het bashen, haatposts of posts die 0.0 toevoegen aan het topic. Deze zullen vanaf nu verwijderd worden, al dan niet met sancties.
:woot:
Nice! Ik blijf morgen wel thuis met die vochtshape van me...

hoewel...al die blikken monster & rockstar:heart:

Tuurlijk! Cutkuur begint in februari:)
Geen bulkkuur met test? Vind het persoonlijk zonde om niet eerst wat kilo's erop te plakken met een bulk kuur..doe je daarna een cruise en vervolgens een cut:trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven