XXL Nutrition

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoeveel kcal zit je nu op?
verhoog je rustig elke week/2week?

In!

:sad: Verdrietig word ik er van..

:sad:

:woot:
Nice! Ik blijf morgen wel thuis met die vochtshape van me...

hoewel...al die blikken monster & rockstar:heart:

Geen bulkkuur met test? Vind het persoonlijk zonde om niet eerst wat kilo's erop te plakken met een bulk kuur..doe je daarna een cruise en vervolgens een cut:trollface:
Kom je hier quoten om aandacht te trekken?

• Topic Starter Topic Starter
:sad: Verdrietig word ik er van..

:sad:

:woot:
Nice! Ik blijf morgen wel thuis met die vochtshape van me...

hoewel...al die blikken monster & rockstar:heart:

Geen bulkkuur met test? Vind het persoonlijk zonde om niet eerst wat kilo's erop te plakken met een bulk kuur..doe je daarna een cruise en vervolgens een cut:trollface:

Nee jonguh, morgen gewoon rug knallen:)

Kan ook gewoon on blijven en niet meer off gaan:P

hoeveel kcal zit je nu op?
verhoog je rustig elke week/2week?

3500, denk dat ik volgende week nog niet ga verhogen maar het per 2weken te bekijken, vind dat een moeilijk punt, wil niet teveel eten want onnodig veel vet aankomen schiet niet op ,maar ook niet te weinig want dan loop ik gains mis. Denk dat ik het beste op 0,5/ 0,7kg per week kan aimen? Gaat natuurlijk niet alleen om gewicht als mijn vp en buikomtrek niet te hard stijgt is het goed.

Welkom:)

Kom je hier quoten om aandacht te trekken?

Jaa vuile aandachtsh**r:P

Toen straks Push getraind:

opwarmen

Bp touch and go
10x40
8x60
10x77,5
9x77,5
8x77,5

Ohp touch and go
10x30
3x8x42,5

Incline chest press plate loaded
2x12x55
10x60

Machine fly
15x53
14x53
14x53

Reverse machine fly
13x35
12x35
12x35

Seated unilateral db side raises
12x12,5
10x12,5
10x12,5

Tricep pushdown
17x50
15x53
14x53

Unilateral overhead rope extension
16x12
15x12
15x12

Gruwelijke pomp weer, training iets anders dan gepland omdat er weer poseerlessen waren voor de sapcup :mad: . Vanmorgen dus 1,5kg zwaarder dan maandag en buikomtrek hetzelfde. Morgenmiddag met @Skatermarvin pull bij muscletotaal.

Goede training en shape kerel! Pomp is goed zichtbaar!:cheer:

Qua gainen in de kuur in ieder geval zorgen dat je zeker 0.5-1kg per week aankomt. Het zou meer dan zonde zijn je gains mis te lopen!

Gruwelijke pomp weer, training iets anders dan gepland omdat er weer poseerlessen waren voor de sapcup :mad: . Vanmorgen dus 1,5kg zwaarder dan maandag en buikomtrek hetzelfde. Morgenmiddag met @Skatermarvin pull bij muscletotaal.
Yeah buddy!:woot: We gaan de hele tent afbreken!!!

• Topic Starter Topic Starter
Goede training en shape kerel! Pomp is goed zichtbaar!:cheer:

Qua gainen in de kuur in ieder geval zorgen dat je zeker 0.5-1kg per week aankomt. Het zou meer dan zonde zijn je gains mis te lopen!

Yeah buddy!:woot: We gaan de hele tent afbreken!!!

Thanks maat, zoiets had ik ook in gedachte, minstens 0,5kg. Maar deze week zit ik al op de 2kg haha. En of we de tent hebben afgebroken:P

Haha,laten we dat maar niet doen.

Vanmiddag dus met @Skatermarvin pull getraind:

Pwo: 1scoop c4 + 1scoop blackstone hyper extreme

Plate loaded row small
10x40
10x80
10x110
10x110
8x120 pr

Pull ups
15xbw
12xbw
11xbw

Plate loaded pulldown bovenhands
15x70
12x90
8x110
9x100 volgens mij:P

Seated cable row breed
12x59
12x59
11x65

Db shrugs
15x35
15x35
14x35

Bayesian curl
11x26 pr
10x26
10x26

Hammer db curl
12x12,5
10x12,5
9x12,5

Altijd tof om weer eens met @Skatermarvin te trainen. Zijn ongeveer even sterk alleen hij doet wat meer tut em mmc dan mij:P. Kracht gaat lekker, alweer wat pr's en oefeningen op oud kracht niveau. Morgen Lowerbody again.

Wat doe jij dan als je niet/minder focust op tut/mmc?:P

Ik heb vernomen dat er al wat posts verwijderd zijn, maar toch heb ik smakelijk gelachen om deze totale debielheid onderling. TS, ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat je zelf nog genoeg gains kon maken zonder 'kuur', zowel op het gebied van kracht als fysiek, maar doe wat je zelf wilt. Succes in ieder geval.

Ik heb vernomen dat er al wat posts verwijderd zijn, maar toch heb ik smakelijk gelachen om deze totale debielheid onderling. TS, ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat je zelf nog genoeg gains kon maken zonder 'kuur', zowel op het gebied van kracht als fysiek, maar doe wat je zelf wilt. Succes in ieder geval.
Maar als je toch weet dat je doelfysiek veel verder ligt dan natty mogelijk..en je 34 bent...waarom dan niet gewoon 'even' kennismaken met winny om als vervolg injects te pakken?

Maar als je toch weet dat je doelfysiek veel verder ligt dan natty mogelijk..en je 34 bent...waarom dan niet gewoon 'even' kennismaken met winny om als vervolg injects te pakken?
Tuurlijk, 'gewoon even kennismaken'. We hebben het hier wel over anabole steroïden en geen aspirientjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven