Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Here we go again :)

Doe nu maar gewoon lief tegen elkaar, lieve krachtpatsertjes van me.

:roflol::roflol::roflol::roflol: echt heerlijk dat dit topic gewoon een source van licht ontvlambare tegenstellingen is.

"Ja die dikke powerlifter heeft echt geen traps" - "OHJA NOU DIE PAUPER ROIDERS HOEVEN ER NIKS VOOR TE DOEN"

Die manlet heeft als natty grotere traps dan de meeste roiders hier, dus waarom zou het niet werken volgens jou?

Goede traps heeft ie zeker, zag ik in een ander filmpje. Echter hield ik in m'n achterhoofd dat het begon met advies geven aan Flexx. Daar Flexx zijn rug alle vorm van massa mist ( again, no offence ) denk ik niet dat je hem een compound moet aanraden om die vervolgens zo aan te passen dat je bijna alleen maar traps traint met betreffende oefening.

Maar dat ben ik maar.

Goede traps heeft ie zeker, zag ik in een ander filmpje. Echter hield ik in m'n achterhoofd dat het begon met advies geven aan Flexx. Daar Flexx zijn rug alle vorm van massa mist ( again, no offence ) denk ik niet dat je hem een compound moet aanraden om die vervolgens zo aan te passen dat je bijna alleen maar traps traint met betreffende oefening.

Maar dat ben ik maar.
Dat is inderdaad geen gekke gedachte, hoor. En ja, er kan zeker nog wel wat dikte op. Rackpulls werken ook voor je bovenrug, zelfs met zo'n korte ROM. Dino werd welliswaar lekker afgezeken, maar wat hij zegt is gewoon waar: door de bar langer vast te houden los je dat probleem eigenlijk op (met een langere weighted stretch of TUT). Ik zou er wel veel meer rows bij doen uiteraard: DB rows, BB rows, T-Bar rows etc.

Maar dat ben ik maar.

Goed punt. Het is in Flex zijn geval inderdaad raadzaam om de oefening met volledige ROM te doen. Na een goede basis te hebben gebouwd kan je partials toe gaan voegen.

flex doe jij zon rugtraining 2x in de week?

Als dit zo is doe je veels teveel volume en ben je jezelf mis al een tijdje aan het over trainen.

ik zou 2x in de week 12 werk sets rug doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven