dino20
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 138
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 82kg
dit werkt, je loopt achter
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaar dat je zo een monster van 82kg bent.
Inb4 sensatieIk blijf denk ik ook nog even hangen hier..ten minste nog wat sensatie op de zaterdagavond

Ik blijf denk ik ook nog even hangen hier..ten minste nog wat sensatie op de zaterdagavond
BeestGoed antwoord, het niveau ligt hoog. Alsof lichaamsgewicht hier iets mee te maken
Goed antwoord, het niveau ligt hoog. Alsof lichaamsgewicht hier iets mee te maken
Ik ben ook voetbal aan het kijken, maar dit is leuker...
ps ik neem aan dat jij dat bent op je avatar. Nice!
Dank....Die manlet heeft als natty grotere traps dan de meeste roiders hier, dus waarom zou het niet werken volgens jou?

Dat is inderdaad geen gekke gedachte, hoor. En ja, er kan zeker nog wel wat dikte op. Rackpulls werken ook voor je bovenrug, zelfs met zo'n korte ROM. Dino werd welliswaar lekker afgezeken, maar wat hij zegt is gewoon waar: door de bar langer vast te houden los je dat probleem eigenlijk op (met een langere weighted stretch of TUT). Ik zou er wel veel meer rows bij doen uiteraard: DB rows, BB rows, T-Bar rows etc.Goede traps heeft ie zeker, zag ik in een ander filmpje. Echter hield ik in m'n achterhoofd dat het begon met advies geven aan Flexx. Daar Flexx zijn rug alle vorm van massa mist ( again, no offence ) denk ik niet dat je hem een compound moet aanraden om die vervolgens zo aan te passen dat je bijna alleen maar traps traint met betreffende oefening.
Maar dat ben ik maar.
Goede traps heeft ie zeker, zag ik in een ander filmpje. Echter hield ik in m'n achterhoofd dat het begon met advies geven aan Flexx. Daar Flexx zijn rug alle vorm van massa mist ( again, no offence ) denk ik niet dat je hem een compound moet aanraden om die vervolgens zo aan te passen dat je bijna alleen maar traps traint met betreffende oefening.
Maar dat ben ik maar.
Rustig maar poepje<3Wat loop jij iedereen altijd af te kraken, heb je jezelf wel eens gezien![]()