- Waardering
- 5.200
12 werksets is nog echt veel hoor. Heb ik 't wel over een echte werk set, niet zo'n set waarvan je er 4 in 5 minuten kunt doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
12 werksets is nog echt veel hoor. Heb ik 't wel over een echte werk set, niet zo'n set waarvan je er 4 in 5 minuten kunt doen.
Ik reken het goedIk doe voor mijn traps calfraises, maar dan duw ik dat hele apparaat omhoog met mijn trapz, ipv mijn kuiten. Wel partial natuurlijk.

Flex, ben je geen fan van bb row? Tbar row? Db row?
Allemaal heerlijke oef.
Of is je rug te verneukt?
Goed punt. Het is in Flex zijn geval inderdaad raadzaam om de oefening met volledige ROM te doen. Na een goede basis te hebben gebouwd kan je partials toe gaan voegen.

flex doe jij zon rugtraining 2x in de week?
Als dit zo is doe je veels teveel volume en ben je jezelf mis al een tijdje aan het over trainen.
dat bedoel ik ook met werksets ik krijg inderdaad het idee dat de sets die hij doet halve werksets zijn.

Die voelde serieus best ok..

Die voelde serieus best ok..
En als het voor JW werkt..dan zal het voor mij ook vast werken..
![]()

Binnenkort eens proberen..is voor kuiten toch?
ach als jij tijdens die oef mmc en tut kunt hebben in je chest dan kunnen we het ook gewoon chest walk noemen hoor

Full body.
ach als jij tijdens die oef mmc en tut kunt hebben in je chest dan kunnen we het ook gewoon chest walk noemen hoor
veeg me opGodver!ach als jij tijdens die oef mmc en tut kunt hebben in je chest dan kunnen we het ook gewoon chest walk noemen hoor