Fitness Seller

Flexx- eerste kuur winstrol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat bedoel ik ook met werksets ik krijg inderdaad het idee dat de sets die hij doet halve werksets zijn.
 
12 werksets is nog echt veel hoor. Heb ik 't wel over een echte werk set, niet zo'n set waarvan je er 4 in 5 minuten kunt doen.

ieder zijn eigen mening jij bent de expert zie ik
 
Bedankt..weer een paar pagina's met een hoop onzin..

Zeuren over Flex zijn erectie..of waren het erectoren? En dan vervolgens partial rackpulls aanraden voor traps...

Chapeau!:roflol:

Of rackpulls met volledige ROM...WAT?
 
frabz-CONFUSION-Impressive-World-confusion-everywhere-e0a683.jpg
 
Ik doe voor mijn traps calfraises, maar dan duw ik dat hele apparaat omhoog met mijn trapz, ipv mijn kuiten. Wel partial natuurlijk.
Ik reken het goed:woot:
 
Flex, ben je geen fan van bb row? Tbar row? Db row?
Allemaal heerlijke oef.
Of is je rug te verneukt?

Bb row en tbar krijg ik helaas teveel druk op mn onderrug en si gewrichten als ik zwaarder ga.

Goed punt. Het is in Flex zijn geval inderdaad raadzaam om de oefening met volledige ROM te doen. Na een goede basis te hebben gebouwd kan je partials toe gaan voegen.

Lijkt mij ook:)

flex doe jij zon rugtraining 2x in de week?

Als dit zo is doe je veels teveel volume en ben je jezelf mis al een tijdje aan het over trainen.

Mn rug heeft veel volume nodig, als ik naar andere kijk zijn erbij die nog wel meer volume doen.

ik zou 2x in de week 12 werk sets rug doen

Veel meer doe ik er ook niet hoor. Weet niet hoe jij telt?

dat bedoel ik ook met werksets ik krijg inderdaad het idee dat de sets die hij doet halve werksets zijn.

Halve werksets?


Training van vanmiddag Push



opwarmen

BP touchngo
10x50
6x70
8x87,5
8x87,5
7x87,5

Ohp
8x35
7x50
7x50
6x50

Smith incline press ( gewicht exclusief stang)
12x60
11x70
10x70
10x70

Machine fly
12x65
10x65
10x65

Seated unilateral db side raise
15x9
14x9
14x9

Db side raises dropsets
9kg terug naar 1kg , reps tussen de 10 en 15 denk ik, pff die pomp in mn schouders, 5minuten bij moete komen want kon mn armen niet meer omhoog krijgen:P

Rope pushdown
15x41
12x47
11x47

Lying unilateral tricep db extension
15x12,5
14x12,5
12x12,5

Keertje zonder pwo getraind omdat ik bcaa in mn shakebeker had gedaan ipv pwo:roflol:

 
ach als jij tijdens die oef mmc en tut kunt hebben in je chest dan kunnen we het ook gewoon chest walk noemen hoor
Godver!:roflol:

Ga ik proberen! Tijdens de oefening goed aan mijn borst denken dan maar:marvin:
 
Binnenkort loopt iedereen op zijn tenen like A ballerina dankzij jw :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven