XXL Nutrition

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
Licht trainen vooraf kan best. Maar mijn eigen ervaring is als ik benen train dat ik er het liefst vol voor wil gaan. :o maar als je het licht kan houden denk ik niet dat het kwaad kan. Denk eerder dat een massage erna wel goed kan zijn.

Heb het licht kunnen houden, wel saai haha:)

Tja, Vlees, vis en zuivel gaat er hier ook altijd in hehe :)

Ohh vooral vis en vlees!

misschien ff 1 a 2 weken niks pakken ;)

Over 6weken als ik op vakantie ga haha:P

Net dus effe Legs getraind:

pwo: 1cap. monster

Smith hack squat
4x10

Leg curl
4x10

Leg extension
4x10

Calves on legpress
4x10

Gewichten zijn niet de moeite om te noteren:P, maar wel lekker toch nog efe legs getraind, om half 11 dus sport massage, zie er wel beetje tegenop maarja als het na paar dagen allemaal stuk beter aanvoelt is het goed:)

En hoe was de massage?

Morgen maar eens afwachten... of je hebt een dag heel veel last of het valt mee. :D
Ik hoop het laatste voor je. :)

Oei sportmassage lijkt me ook pijnlijk maar toch ook wel lekker. Hoe ga je op de monster trouwens?

• #2.007
Laat maar weten ik doe namelijk aan IF en ben van plan hem dus in te nemen als ik wakker word om half 8 en pas om 1/2 te eten

• #2.009
Laat maar weten ik doe namelijk aan IF en ben van plan hem dus in te nemen als ik wakker word om half 8 en pas om 1/2 te eten

Viel nu wel stuk beter, in 18min. Op m'n werk met de fiets waar ik er normaal 25minuten overdoe op de heenweg. Zweten viel wel mee, maar hartslag wel stuk hoger. Spierpijn van massage valt wel mee had erger verwacht,maar toch nog geen rug trainen vanmiddag. Wel lekker borst en armen knallen!

• #2.010
Net borst biceps/triceps

Pwo: halve scoop assault + 1scoop xxl unleash!

Wilde met incline bp beginnen maar bezet:(

BP
10x40
8x60
10x75
10x75
9x75 10sec. rust 2x75

Low incline bp
10x60
8x70
8x70
8x70
Nice! borst stond al goed vol!

Machine fly
12x35
12x35
11x35
Borst stond op springen!:P

Preacher db curl
11x16
10x16
10x16
pomp!

Weighted dips
12xbw +10
10xbw +30
voelde niet lekker, voelde alleen borst was in ander rek waar ik normaal doe omdat die bezet was

Close grip bp
10x60
9x60

Hammer db curl ss Tricep pushdown
12x12 15x20
12x12 10x25
10x12 10x25

Wilde nog core doen ,maar was stervens druk dus ik dacht f**k it doe ik vanavond wel thuis, nog effe 10min. zonnebank en toen naar huis:)

Ging lekker, rug voelde nog wel beetje beurs aan ,maar dat maakt niet uit:D, donderdag LB!

Goeie training maat. We waren gelukkig klaar toen het net druk begon te worden. :D

vlake bank is ook prima om te beginnen ;)

Massage is dus goed bevallen he!
Nice! en zonnebankje na het trainen. Kan niet op zo!

lkkre training herboren flex

Goeie presses!

Lekker Flex borst is altijd fijn maaaar de vraag is nu, heb je nog buik thuis gedaan?

Netjes hoor. Thuis nog even wezen planken dan? Ik doe ze nu zelf ook af en toe thuis icm stretchen :). Het is wel fijn om ze apart te doen, want na de training is het vaak lastig om nog een beetje te concentreren!

• #2.018
Goeie training maat. We waren gelukkig klaar toen het net druk begon te worden. :D

Vond het al te druk toen ik binnenkwam maarja:p

vlake bank is ook prima om te beginnen ;)

Is ook wel. Maar begin zaterdags ook al met vlakke bench, en wil bovenkant beetje extra aandacht geven.

Massage is dus goed bevallen he!
Nice! en zonnebankje na het trainen. Kan niet op zo!

Ja zeker voor herhaling vatbaar! Beetje aan m'n tan werken voor vakantie:)

lkkre training herboren flex

Thanks maat.

Thanks, ging nie verkeerd nee:)

Lekker Flex borst is altijd fijn maaaar de vraag is nu, heb je nog buik thuis gedaan?

Volle borst voelt zo fijn:). Haha wat denk jezelf. Pak buik morgen wel extra hard aan:)

• #2.019
Netjes hoor. Thuis nog even wezen planken dan? Ik doe ze nu zelf ook af en toe thuis icm stretchen :). Het is wel fijn om ze apart te doen, want na de training is het vaak lastig om nog een beetje te concentreren!

Was wel de bedoeling, maar na het douchen en eten lui op de bank geploft:)

Volle tet*en na de training dus, nice! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven