- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
misschien ff 1 a 2 weken niks pakkenThanks, iets meer energie haha, maar denk dat ik immuun begin te raken![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misschien ff 1 a 2 weken niks pakkenThanks, iets meer energie haha, maar denk dat ik immuun begin te raken![]()

Licht trainen vooraf kan best. Maar mijn eigen ervaring is als ik benen train dat ik er het liefst vol voor wil gaan.maar als je het licht kan houden denk ik niet dat het kwaad kan. Denk eerder dat een massage erna wel goed kan zijn.

Tja, Vlees, vis en zuivel gaat er hier ook altijd in hehe![]()

, maar wel lekker toch nog efe legs getraind, om half 11 dus sport massage, zie er wel beetje tegenop maarja als het na paar dagen allemaal stuk beter aanvoelt is het goed

Morgen maar eens afwachten... of je hebt een dag heel veel last of het valt mee.
Ik hoop het laatste voor je.![]()

Oei sportmassage lijkt me ook pijnlijk maar toch ook wel lekker. Hoe ga je op de monster trouwens?
, nu meestal na mn ontbijt genomen.Laat maar weten ik doe namelijk aan IF en ben van plan hem dus in te nemen als ik wakker word om half 8 en pas om 1/2 te eten

, donderdag LB!Goeie training maat. We waren gelukkig klaar toen het net druk begon te worden.![]()

Massage is dus goed bevallen he!
Nice! en zonnebankje na het trainen. Kan niet op zo!

Lekker Flex borst is altijd fijn maaaar de vraag is nu, heb je nog buik thuis gedaan?
. Haha wat denk jezelf. Pak buik morgen wel extra hard aan
Netjes hoor. Thuis nog even wezen planken dan? Ik doe ze nu zelf ook af en toe thuis icm stretchen. Het is wel fijn om ze apart te doen, want na de training is het vaak lastig om nog een beetje te concentreren!