- Waardering
- 23.853
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Discipline?

Weekenden zijn voor mij ook altijd lastig. Terug naar mn ouders gratis eten moeders die kookt noem maar op
. Mijn weekenden gaan het over het algemeen best goed met soms een uitschieter
Sorry maat dat ik het een goed idee vond om te stappen met mijn bday. Zelf ook aardig wat alcohol en bier naar binnen gegoten afgelopen zaterdag. Maar het was wel gezellig toch?![]()

)
. En nu snel naar bed
. Donderdag LB
Wel een behoorlijke training. Erg dat je een paar dagen moet bijkomen van het weekend![]()

Wat voel je bij je rib? Waar ergens?
En twee scoops pre-workout.., kan je nog wel slapen 's nachts?
.jij ook.

Lekkere training toch wel! Moe door het cutten of door het zuipen
Succes met LB vandaag![]()
Waardeloos is dat! Ik heb er ook super lang en veel last van als ik weer eens een beetje gek doen. Op die momenten voel ik me ook echt oud..Thanks marv. Door het zuipen pff gelukkig doe ik dat nog nauwelijks.
.
Waardeloos is dat! Ik heb er ook super lang en veel last van als ik weer eens een beetje gek doen. Op die momenten voel ik me ook echt oud..

, maar benen zijn tenminste wel weer zo goed mogelijk aangepakt. Moest eigenlijk met smith hack squat beginnen maar smith was weer eens bezet dus maar leg press gaan doen. Unleash was wel ok,maar ben er nog niet van overtuigd. Morgen met moonster beginnen elke dag 1 capsule smorgens, heb ook nog fatburner van xxl zou ik die er ook bij pakken?
Trouwens overgestapt op whey hydrolisaat, heb best veel puisten op mn rug, eens kijken of het door hydrolisaat minder wordt.