AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie discipline dit weekend :D

Weekenden zijn voor mij ook altijd lastig. Terug naar mn ouders gratis eten moeders die kookt noem maar op

Sorry maat dat ik het een goed idee vond om te stappen met mijn bday. Zelf ook aardig wat alcohol en bier naar binnen gegoten afgelopen zaterdag. Maar het was wel gezellig toch? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.966
Goeie discipline dit weekend :D

Waardeloos:)

Ver te zoeken haha

Weekenden zijn voor mij ook altijd lastig. Terug naar mn ouders gratis eten moeders die kookt noem maar op

Daar heb ik gelukkig geen last meer van:) . Mijn weekenden gaan het over het algemeen best goed met soms een uitschieter:P

Sorry maat dat ik het een goed idee vond om te stappen met mijn bday. Zelf ook aardig wat alcohol en bier naar binnen gegoten afgelopen zaterdag. Maar het was wel gezellig toch? :D

Haha jij was knetterzat maat, ik wat minder,maar 2 dagen flink moe door geweest:P

Je kan het proberen:P

Training van toen straks

Ub hyperdepieptrofie:

pwo: 1scoop assault +1scoop c4 ( laatste scoop:P )

BP
10x40
10x60
10x75
10x75
9x75
Al pomp in mn borst haha

Seated cable row
10x35
10x40
10x40 hmm voel rib weer een beetje
10x40

Incline bp
10x40
8x60
8x60
8x60
Bah low incline was niet mogelijk, want los rek was bezet.

Machine pulldown
10x75
10x75
10x75

Db side raises
10x7
10x9
8x9
8x9

Weighted dips
12x bw +10
12x bw +20
8x bw +30
10xbw +20

Preacher db curl
12x14
12x14
11x14

Rope pushdown
15x20
11x20
10x20

Hammer db curl
13x10
12x10
11x10

Niet echt bijzondere training,maar toch nog aardig, had ik niet verwacht omdat ik laatste dagen zo moe ben, maar pwo deed goed zn werk:P. En nu snel naar bed:P. Donderdag LB:D

Wel een behoorlijke training. Erg dat je een paar dagen moet bijkomen van het weekend :D

Prima training hoor, niks mis mee

Wat voel je bij je rib? Waar ergens?
En twee scoops pre-workout.. :o, kan je nog wel slapen 's nachts?

Goeie workout maat!

• #1.971
Wel een behoorlijke training. Erg dat je een paar dagen moet bijkomen van het weekend :D

Ik begin oud te worden, kan niet meer tegen drank:p

Prima training hoor, niks mis mee

Mja nie slecht nee:p

Wat voel je bij je rib? Waar ergens?
En twee scoops pre-workout.. :o, kan je nog wel slapen 's nachts?

Zeurend gevoel aan zwevende rib als ik erop druk is het ook pijnlijk, maar weet al waar het aan ligt, moet beter op m'n houding letten, Buig vaak zijdelings en zit vaak schuin onderuit op de bank. Dus daar ga ik goed opletten dat m'n houding goed is.

Slapen ging niet geweldig haha, sliep pas half 2 en om 6uur alweer wakker. Toch maar voortaan 1scoop als ik savonds train.

Thanks maat.

lekkere reps op die 75kg maat.

Lekkere training toch wel! Moe door het cutten of door het zuipen ;)

Succes met LB vandaag :D

• #1.976
  • #1.978
Waardeloos is dat! Ik heb er ook super lang en veel last van als ik weer eens een beetje gek doen. Op die momenten voel ik me ook echt oud..

Daarom beter niet doen hahah:)

Training van net LB:

Pwo: 1scoop XXL Unleash!

5min. crosstrainer

Calves on legpress
1been
15x40
15x40
15x40
beide benen
15x100
15x120
15x130

Plate loaded legpress
15x80
12x100
12x100
12x100
Pff valt zwaar vandaag

Staand leg curl (1been tegelijk)
15x10
15x11,25
15x12,5
15x12,5

Leg extension
12x60
12x60
12x60
12x60

Weighted hypers
12xbw
12xbw +10
12xbw +10
12xbw +10

Plate loaded hack squat
15x80
12x120
12x120

Planks
50sec
50sec
50sec

Ball crunches
12x
12x
12x

Hmm ja wa moet ik ervan zeggen, training viel zwaar,benen waren al moe voordat ik aan de training begon van heel de dag werken en 2keer tegen de wind in fietsen:P, maar benen zijn tenminste wel weer zo goed mogelijk aangepakt. Moest eigenlijk met smith hack squat beginnen maar smith was weer eens bezet dus maar leg press gaan doen. Unleash was wel ok,maar ben er nog niet van overtuigd. Morgen met moonster beginnen elke dag 1 capsule smorgens, heb ook nog fatburner van xxl zou ik die er ook bij pakken?:P Trouwens overgestapt op whey hydrolisaat, heb best veel puisten op mn rug, eens kijken of het door hydrolisaat minder wordt.

• Like
Waarderingen: Inb4
Beste high-rep training weer zeg. Reageren je benen er een beetje goed op??
Puisten, daar heb ik ook behoorlijk last van de laatste tijd. Hoogswaarschijnlijk is het gewoon een resultaat van een hoge eiwit-inname in het algemeen ;)

Hier precies hetzelfde, benen trainen terwijl je er al een hele dag inclusief fietsen er op hebt zitten is niet bepaald lekker :p.
Erg jaloers op de hacksquat, wilikook :(.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven