AndroidHealthClinic

Gesloten Flexx - road to jbc 2019

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Heb zelf een aantal filmpjes gezien waar bijvoorbeeld Nikki Blackketter ook zo'n dexascan laat doen waarbij het niet accuraat bleek te zijn, de resultaten schommelden te erg..

Hmm dat is ook niet relax dan..

Training van net bij muscletotaal:

pwo: 1cap. monster +1,5scoop xxl unleash!

Incline bp ( 45 graden)
10x40
10x60
8x65
8x70
7x70

Bp
10x60
8x75
8x75
9x75 , eigenaar kwam spotten dus durfde nog wel extra rep

Pec deck
15x29
15x35
10x41
10x41

Db side raises
12x7
12x8
11x8
10x8
10x8

Dips
12xbw
12xbw +15
10xbw +30
9xbw +30
blugh last van onderrug, had ik vanmorgen voor trainen al beetje:(

Db curl
12x12,5
8x15
13x10

One arm pushdown
15x11
13x11
12x11

Hammer db curl
12x12,5
12x12,5
10x12,5

f**k wat een relaxe gym! Voelde me wel echt klein daar, een jongen voor mij drukte 1x195 bp, 10x160. En een vrouw was 30kg db press aan het doen. enz, enz.

Wel weer fucked up van mn onderrug. Dadelijk laten intapen door mn vriendin en komende dagen beetje rustig aan en zo min mogelijk mn onderrug belasten. Gewicht vanmorgen trouwens 71,7kg:eek: en buikomtrek 77cm.

Goeie train, vooral die dips! En balen van de rug (weer!).

Die muscletotaal gym ziet er wel gruwelijk uit zeg.. Misschien binnenkort ook maar even een keer trainen.
Train je normaal gesproken bij BF pisvee stadion? Is het daar een beetje te doen qua drukte, goede apparatuur etc..?

Wat heb je precies met je rug?

• #2.084
Goeie train, vooral die dips! En balen van de rug (weer!).

Vond dips juist tegenvallen, bedoeling was +35, maar ging niet met rug.

Die muscletotaal gym ziet er wel gruwelijk uit zeg.. Misschien binnenkort ook maar even een keer trainen.
Train je normaal gesproken bij BF pisvee stadion? Is het daar een beetje te doen qua drukte, goede apparatuur etc..?

Wat heb je precies met je rug?

Muscle totaal is inderdaad ech bruut! Train idd normaal bij PSV stadion, maar tegenwoordig steeds drukker savonds doordeweeks, en aangezien Bf en f4free klokgebouw gaan sluiten 1juni, verwacht ik dat het nog veel erger wordt. Dus zit eraan te denken om abbo erbij te nemen bij muscle totaal. Bf PSV stadion vind ik verder wel relax qua apparatuur, squatrack, powerrack, bp, incline bp, Smith, dumbells tm 40kg en sinds een tijdje ook wat plate loaded apparaten.

Loop inds paar jaar met m'n onderrug te kloten,gaat laatste tijd wel wat beter. Maar nu weer overbelast ofzo. Volgende week woensdag iig naar Manuel therapeut.

• #2.085
Toen straks nog naar gym geweest, maar niet logwaardig. Lightweight leg curl/ extension en calves on legpress gedaan, maar voelde niet geweldig. Zenuwpijn uitstralingen in m'n benen vanuit m'n bekken ofzo. Zit eraan te denken om even nie te trainen totdat ik bij therapeut ben geweest. Want dit schiet niet op:(. Voeding even naar onderhoud.

Toen straks nog naar gym geweest, maar niet logwaardig. Lightweight leg curl/ extension en calves on legpress gedaan, maar voelde niet geweldig. Zenuwpijn uitstralingen in m'n benen vanuit m'n bekken ofzo. Zit eraan te denken om even nie te trainen totdat ik bij therapeut ben geweest. Want dit schiet niet op:(. Voeding even naar onderhoud.

Beter ff wachten dan voor je wat forceert. Anders begin je echt weer van voor af aan.
Klote altijd die blessures..

Foktop van je rug man. Keep it up!

Mooi klote man van die pijntjes!~Verstandig om even op onderhoud te gaan:thumb:

Klinkt niet goed, dit pijntje.. Better safe than sorry!

Sterkte bro, wel heel blijven!

Hang in there!

• #2.092
Beter ff wachten dan voor je wat forceert. Anders begin je echt weer van voor af aan.
Klote altijd die blessures..

Ja man, weer aan einde van cut, vorige keer ook al, maarja trek cut wel wat langer door.

Foktop van je rug man. Keep it up!

Thanks man

Mooi klote man van die pijntjes!~Verstandig om even op onderhoud te gaan:thumb:

Ja, cutten zonder training is niet zo slim:p

Klinkt niet goed, dit pijntje.. Better safe than sorry!

True...

Sterkte bro, wel heel blijven!

Thanks, het gaat gelukkig al iets beter.

Thanks, doe m'n best:).

Het voelt gelukkig al iets beter. Maar vandaag geen training. Morgen misschien wel, sowieso naar de gym morgen voor beetje strafcardio en zonnebank. Vanavond uiteten bij Argentijns steakhouse omdat ik 4,5jaar samen ben met m'n vriendin:)

Oja zit eraan te denken om flexchallenge te gaan volgen na m'n vakantie. Aangezien ik toch bij muscle totaal ga trainen. Wil wel eens in de shape van m'n leven komen, voorwaarden is wel dat ik iifym kan blijven hanteren. Want strict schema met alleen rijst kip enz trek ik niet:)

Oja zit eraan te denken om flexchallenge te gaan volgen na m'n vakantie. Aangezien ik toch bij muscle totaal ga trainen. Wil wel eens in de shape van m'n leven komen, voorwaarden is wel dat ik iifym kan blijven hanteren. Want strict schema met alleen rijst kip enz trek ik niet:)

Heb even gezocht op internet, dat is met persoonlijke begeleiding enzo toch?
Ook van plan wedstrijd te gaan doen dan of niet?

• #2.094
Heb even gezocht op internet, dat is met persoonlijke begeleiding enzo toch?
Ook van plan wedstrijd te gaan doen dan of niet?

Ja klopt, benieuwd of ik dan wel het uiterste eruit kan halen, heb geen wedstrijdambities, kom ik massa tekort voor vind ik en sta niet graag in de spotlight.

Congratz met jullie 4,5 jaar samen! En geniet van het eten! :D

Je weet maar nooit met zo een flexchallenge. Wie weet komt er meer uit dan je denkt.

stay stronk flex

Ik heb toevallig een schema van de Flex challenge onder ogen gehad. Het is niet meer zoals vroeger (kip/rijst/oats/whey)...tegenwoordig kun je behoorlijk variëren..als je alles maar afweegt..

Ben benieuwd wat het voor je brengt! (al heb ik wel het idee dat je het zelf ook wel kunt. Je moet alleen je wel aan je schema houden en niet net als ik regelmatig gaan lopen vreten en/of zuipen..)

• #2.098
Congratz met jullie 4,5 jaar samen! En geniet van het eten! :D

Je weet maar nooit met zo een flexchallenge. Wie weet komt er meer uit dan je denkt.

Thanks, was erg lekker:)

Nee,weet zeker dat ik niet podium op wil, niks voor mij:D

Thanks maat, will do:)

Ik heb toevallig een schema van de Flex challenge onder ogen gehad. Het is niet meer zoals vroeger (kip/rijst/oats/whey)...tegenwoordig kun je behoorlijk variëren..als je alles maar afweegt..

Ben benieuwd wat het voor je brengt! (al heb ik wel het idee dat je het zelf ook wel kunt. Je moet alleen je wel aan je schema houden en niet net als ik regelmatig gaan lopen vreten en/of zuipen..)

Afwegen heb ik geen problemen mee, doe ik nu ook altijd , dus dat zit wel goed. Denk ook wel dat ik hetzelf zou kunnen, maar aangezien het maar 85euro meer is per jaar, wil ik toch eens kijken wat het me brengt, verandering van training en voeding lijkt me wel eens goed:D.

Gisteren dus uiteten geweest, was lekker:D

hoofdgerecht mixed gril:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

nagerecht chocoladetaart met ijs:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Had ook nog vooraf gefrituurde inktvisringen en nog wat vlees van mn vriendin:)

Training van net Borst/rug - triceps/biceps

Pwo: 1cap monster + 1scoop xxl unleash!

Incline bp ss Plate loaded low row
12x40 12x40
10x55 12x65
10x55 12x65
10x55 12x65

BP ss Machine pulldown
10x60 12x65
10x60 12x65
10x60 12x65
10x60 12x65

Machine fly ss reverse machine fly
12x35 12x35
12x35 12x35
12x35 12x35
12x35 12x35

One arm pushdown ss cable curl
12x10 14x15
12x10 12x17,5
12x10 12x17,5

Rope pushdown ss Db hammer curl
12x17,5 12x12
12x20 10x12
11x20 15x10

Lightweight baby! Denk dat het mn si-gewricht weer is, dus gewicht omlaag en wat meer volume maken, was in een uur klaar, toch een voldaan gevoel. Stond goed vol. Klote dat ik pas woensdagavond terecht kan bij manuel therapeut maar tis niet anders, denk dat ik dinsdag nog effe lightweight schouders en benen pak.

Hngggg That food! drool:
Geef mij maar 2 van die hoofdgerechten.. mag ej het toetje houden! :D

Lekker getraind. Verandering en even anders trainen kan inderdaad een heerlijk voldaan gevoel achterlaten. :)
Ik hoop dat je bij de manueel wat verder komt.

Pfff ik val hier van de ene grillschotel in de volgende. Het ziet er heerlijk uit trouwens! Wel veel varken, of niet?

Wat betreft die challenge; Voor dat geld zou ik het zeker doen als je er van overtuigd ben dat het je kan helpen. Zoals Marvin al aangaf kan je het best zelf, maar misschien dat dit voor jou net wat meer motivatie geeft om door te pakken in tijden dat het lastig wordt gedisciplineerd te blijven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven