SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor schema dat dan is ..Bereidt je qua schema maar vast voor op bro-science van de bovenste plank (aldus dit forum dan)..ik heb nog steeds een dergelijk schema liggen om eens te proberen..

Pfff ik val hier van de ene grillschotel in de volgende. Het ziet er heerlijk uit trouwens! Wel veel varken, of niet?
Wat betreft die challenge; Voor dat geld zou ik het zeker doen als je er van overtuigd ben dat het je kan helpen. Zoals Marvin al aangaf kan je het best zelf, maar misschien dat dit voor jou net wat meer motivatie geeft om door te pakken in tijden dat het lastig wordt gedisciplineerd te blijven.
, werd ook geen alcohol geschonken.Bereidt je qua schema maar vast voor op bro-science van de bovenste plank (aldus dit forum dan)..ik heb nog steeds een dergelijk schema liggen om eens te proberen..

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat voor schema dat dan is ..![]()
Damn dat eten ziet er goed uit.
Lekker veel vlees ook.
Ben benieuwd of het je nieuwe inzichten gaat geven die Flex challenge.
Denk dat wij met z'n allen hier op het forum toch ook wel heel veel kennis hebben (opgedaan).
Voor je motivatie is zoiets echt top denk ik, al doet het log voor mij ook veel.
Anabool in your case!Denk ook wel dat ik redelijke kennis heb, maar qua voeding ben ik lui, als ik nou elke maand een schema krijg dat redelijke variatie heeft, ga ik mooi alles preppen en hou ik het denk ik een stuk beter vol.

, weet dat bij hamstring oefeningen mn onderrug ook meteen voel duis geskipped, pak ik van het weekend wel.

Precies!Beetje aparte training maar wel lekker, beter dan thuis op de bank zitten
Morgenavond dus naar therapeut, hoop dat ik dan weer snel fatsoenlijk kan trainen![]()
Gewicht vanmorgen trouwens 71,7kgen buikomtrek 77cm.
Sodemieters, netjes man. Die Dips, is een utopische streef voor mij Wtf............

,had juist meer willen doen haha.Sodemieters, netjes man. Die Dips, is een utopische streef voor mij Wtf............
Ben benieuwd naar je Vp% + foto ?
Je zult wel een keiharde look hebben neem ik aan ?
.